אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 7 שנים. 22 ביולי 2016 בשעה 19:15

תחילה, חשוב לי להבהיר - זהו אינו פוסט ביקורתי. זהו פוסט שמייצג את דעתי האישית בלבד בעקבות מספר תובנות והתלבטויות שהיו לי.

--------------------------------------------------------------------

משיחות שניהלתי כאן במהלך השנים ולצערי הרב, יש לא מעט נשים שמגיעות לבדסמ כתוצאה מטראומות עבר מיניות.

מפחיד אותי מאד לשוחח עם נשים כאלה משום שאני מרגיש שהאינטרקציה איתן באה ממקום לא בריא. אני מרגיש כאילו אני מנצל אותן ואת הטראומה שקרתה להן לטובת רווחתי האישית וזו הרגשה נוראית. בעיניי בדסמ לא צריך להגיע ממקום כזה ואני לא רוצה להיות בסיטואציה שבה אני מנצל בחורה. לא ככה אני רואה קשר בדסמי.

עצוב לי מאד שטראומות עבר כאלה עשויות להיות הגורם לחיבור לבדסמ, זה דבר מאד לא בריא ולא נכון בעיניי.

מעניין אותי מאד לשמוע מה דעתכם בעניין. שתפו.

ArchAngel​(שולטת) - לי יצא לדבר עם נשלטים כאלו.הרגשתי שמשהו באינטרקציה איתם לא כשורה, שהם לא יפגשו איתי מהמקום הבריא וסביר להניח שיתחרטו על זה.
שמתי את הגבול וביטלתי את הפגישה.
כמובן שקשה להודות בקשיים אז היו כאלו שהתעצבנו עליי, נעלבו ממני ואפילו התעקשו אפילו שזה מה שהם רוצים הכל ליבם. אבל אחרי חודש, חודשיים, חצי שנה... קיבלתי מרובם התנצלות על גסות הרוח ותודה על כך שלא תפסתי טרמפ על הקושי שהיה להם.
לפני 7 שנים
Balonso - אז את מסכימה עם מה שכתבתי?
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - כמובן
לפני 7 שנים
Ellen{MagisterDo} - אבל להשתמש בשליטה כתרפיה
כמו כמעט כל דבר
השאלה כיצד משתמשים בזה ומה התוצאות
לפני 7 שנים
Balonso - תרפיה? אני לא מאמין שיחסים בדסמיים יכולים לפצות על טראומות עבר שנחרטו עמוק כלכך אצל מישהי ברמה כזו שהיא הגיעה לבדסמ. אולי אני טועה...
לפני 7 שנים
MagisterDolor​(שולט) - מצד אחד, מזדהה איתך, נזהר מזה כמו מאש.
מצד שני, יכול להבין ולהכיל את הצורך שקיים שם, לא חשובה הסיבה. אפילו שבעינינו זה נתפס כניצול, להן זה דווקא עוזר במקום כלשהו.
לפני 7 שנים
Balonso - אם תבחן את עצמך במצב כזה - היית יכול להכנס לסיפור כזו, ממקום אלטרואיסטי כביכול, כדי לענות על הצורך שלה?
לפני 7 שנים
עציץ​(מתחלף){משוייך} - זאת סוגייה מאד חשובה ואתה מציג אותה באופן נהיר ועדין כראוי. זה באמת אישו. לצערי גם נשים שלא מגיעות לקהילה חוו ניצול או פגיעה מינית. כל אישה. וזה נורא שהמין הזכרי, המין שלי, מצלק כל כך הרבה נפשות ברבדים שונים.
צריך לשקף בתחילת התכתובת שכל קשר כזה צריך להיות נקי ממשקעי עבר כי אין ברצונך לנצל חולשות, ועדיף לשחרר מישהי, שיש לך ספק במקום ממנו היא מגיעה, מאשר להמר ולהבין לקחת חלק בשימור טראומת הילדות לה בתת מודע..

עם זאת, אני מאמין שלשולט ראוי יש יכול טיפולית ברמה הנפש של הנשלט. זה דורש הקשבה גדולה, הכלה גדולה, ולפעמים ניהול הנשלט בתוך מערבולות נפשו. לא ממליץ למי שאין אומץ להתעסק עם נפש של אדם.
לפני 7 שנים
Balonso - אני חושב שאם אין לך הסמכה מקצועית מתאימה, כפסיכולוג או כמטפל מיני זה די חסר אחריות להכנס לקשר כזה.
מעבר לכך, אהבתי מה שכתבת.
לפני 7 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - אני חושבת שאם האישה מודעת למקום שהיא באה ממנו ופתוחה לגבי הטראומה שלה, אפשר גם לתת לה קרדיט שתדע לעצור אם יהיה לה קשה וגם לסמוך על עצמך שלא תלך למקומות שיהוו טריגר עבורה ברמה שהיא לא תוכל לעצור אותך.
תקשורת תוך כדי סשן זו לא חולשה, לעצור, לברר שהכל טוב ולהמשיך. להסתכל בעיניים. תקשורת תקשורת תקשורת.

אה, אם אתה לא מטפל עם הכשרה של סקסולוג, אל *תטפל* באמצעות בדסמ. זה ממש מסוכן ואין לך את הכלים. לא מטפלים במישהי שעברה אונס באמצעות משחקי אונס. גם אם היא מבקשת. זה בדיוק המקום של הרס עצמי מטראומה.

(הכותבת עברה אונס ואז טיפול *אמיתי ומקצועי* בשביל להתמודד עם ההשלכות הנפשיות)
לפני 7 שנים
עציץ​(מתחלף){משוייך} - לוקח את מילותי חזרה בנוגע ל"טיפול" וחותם על כל מילה של מאמא קפיץ.
לפני 7 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - תודה :)
לפני 7 שנים
Balonso - מסכים לחלוטין עם דברייך.
לפני 7 שנים
פאקינג ד״ר מזארקי - הפחד שלך לגטימי ומובן.
אני תמיד נזהר מאד בזה, ומצד שני, כמו שדולור אמר, לעיתים מהמקום הכי נורא יכול לצמוח צורך כנה ואמיתי שעוזר אפילו. (לא בטוח שלזה הוא התכוון, זו פרשנותי)
לפני 7 שנים
MagisterDolor​(שולט) - בדיוק לזה התכוונתי, אבל בגלל שלי אישית את השכלה או כלים בתחום, מעדיף שלא לקחת את הסיכון לגרום נזק במקום תועלת... :/
לפני 7 שנים
Balonso - השאלה היא האם כשולט שמחפש סיפוק מיני ורגשי יש לך את היכולות לעשות כך?
לפני 7 שנים
תחת השמש​(נשלט) - כל דבר המשפיע על אישיותינו והחלטות שאנחנו מקבלים בחיים, מושפע מחוויות שעברנו ונתבעו /נצרבו בנפשנו עמוק. סביר להניח שגם אתה בדיוק כמו שאני וכל אחד/ת מאיתנו הגיע ליוויית הבדס״מ מאיזה מאורע מחונן בחיינו. גם אם הוא נסתר מעינינו.
לפני 7 שנים
Balonso - ועדיין, אם אתה יודע בוודאות שהאדם שעומד מולך הגיע למצב שהגיע כתוצאה מטראומה שהוא חווה, אתה לא חושב שיש בעייתיות עם ניצול הסיטואציה הזו למטרות סיפוק?
לפני 7 שנים
תחת השמש​(נשלט) - ניצול לטעמי זה שאתה עושה משהו להנאתך האישית מבלי להתחשב בנזקים או בצרכים שאתה גורם לצד השני מהמצב ואף פוגע בו.
אם הצד השני הגיע נניח למקום הזה מחוויה טראומתית כלשהי, אבל כיום כאדם בגיר נהנה מיזה, אז אין כאן ניצול. אבל אם הוא במצב הזה בגלל יחסי תלות בלתי נשלטים וכד׳, אז כמובן שזה ניצול.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י