ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 7 שנים. 5 באוקטובר 2016 בשעה 10:32

לפעמים, אתה בוחר ללכת בדרך מסוימת.

הדרך לא פשוטה, רצופת מהמורות ומכשולים אך אלו מהמורות ומכשולים שכבר נתקלת בהם בעבר. הדרך הזו היא הדרך שאתה מכיר ואתה יודע מה מחכה לך בסופה. זוהי הדרך שאתה רגיל לצעוד בה וכבר התרגלת אליה ואל כל מה שכרוך בצעידה בה. ברגעים מסוימים בצעידה בדרך זו אתה מאושר מאד, אך יש גם רגעים אחרים שבהם אתה מתוסכל למדי.

במשך הזמן, מתגלה בפניך דרך נוספת.

הדרך החדשה לא מוכרת כלל. אתה לא יודע באיזה מכשולים ומהמורות אתה צפוי להתקל, אתה לא יודע כמה קשה יהיה לצעוד בה וכמה זמן זה ייקח, אתה לא יודע לאן הדרך תיקח אותך ואתה לא יודע כיצד בחירה בדרך החדשה תשפיע על החיים שלך ומה יהיו ההשלכות.

ייתכן שהדרך החדשה תהיה דרך מוצלחת יותר. דרך שאם תבחר בה תעשה את החיים שלך למאושרים יותר, מסופקים יותר ורגועים יותר. יחד עם זאת, ייתכן גם המצב השני - יכול להיות שדווקא הדרך החדשה והלא מוכרת תהיה מסובכת ומעיקה יותר ותוסיף לך דאגות וחששות שלא קיימים בדרך הנוכחית שבה אתה צועד.

חשוב מכל - אם תבחר לעזוב את הדרך שבה אתה צועד היום ותחליט לעבור לדרך החדשה, רוב הסיכויים שהדרך הנוכחית תיסגר בפניך ולא תוכל לצעוד בה עוד.

לכן, נשאלת השאלה - מהי הדרך הנכונה בשבילך? האם ההימור על הדרך החדשה וחוסר הוודאות שאופף אותה שווה את הסיכון של לאבד את מה שהשגת עד היום בדרך המקורית שבה אתה צועד?

 

 

עוצמה חודרת​(שולט) -
שאלת השאלות. עץ הדעת
לפני 7 שנים
Balonso - ומה תהיה התשובה הנכונה?
לפני 7 שנים
Balonso - לפעמים הצורך בשינוי הוא רגעי ולטווח הארוך הנזק שייגרם יעלה על התועלת. האם זה סיכון ששווה לקחת?
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י