ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 7 שנים. 21 באוקטובר 2016 בשעה 23:09

פעם היו כאן באתר כמה בלוגים שכל מהותם הייתה להעביר ביקורות על פרופילים של אחרים.

אני זוכר את העוקצנות השנונה, כזו שאומרת את כל האמת בפרצוף. אני אינני חסיד של הגישה הזו, שעשויה לפגוע בנפשם העדינה של חלק מדרי האתר, אך אני חייב לומר שאני קצת מתגעגע לבלוגים האלה.

את הדברים הבאים שאכתוב אני כותב על דעתי בלבד. השתדלו לא להפגע.

לצערי הרב יש כאן אנשים ונשים שהתפיסה שלהם בנוגע לבדסמ קצת מוגזמת בעיניי ואפילו פנטזיסטית למדי. נדמה כאילו קיימים פה פרופילים שכל מטרתם היא להתאים לתבנית של נשלט/שולט/נשלטת/שולטת. העניין הזה מעורר בי סלידה גואה. בעיניי זו היא תפיסה לקויה של בדסמ - כלומר, אנשים שנמצאים כאן למטרות מיניות בלבד במסווה של חובבי התחום או לחלופין חובבי בדסמ שמחפשים כל דרך למשוך תשומת לב ולבלוט מעל אחרים שכותבים מה שכותבים בפרופיל שלהם כי ככה הם שמעו/ראו/קראו שעושים בדסמ. במילים פחות מכובסות - אנשים כאן לפעמים חיים בסרט. תקראו את מה שכותבים ואת התמונות שאתם מפרסמים. מה נסגר? לאיזה קהל אתם רוצים להגיע?

הבעיה הגדולה שלי עם העניין הזה היא שאותם הפרופילים גורמים ליצירת מחסום רב-מסננים בין כאלו שתפיסתם יותר מחוברת לקרקע. לדעתי המחסום הזה הוא אחד הגורמים להופעת כל הודעות התסכול שאתם קוראים בפורומים השונים כאן באתר.

בכנות, אני חייב לומר שלעיתים אני מרגיש שהמקום איבד מהקסם שהיה לו פעם. נדמה שלהפריד את העיקר מהתפל נהייתה המשימה המרכזית פה.

מעניין אם זה רק אני ששקעתי בפרץ נוסטלגי או שגם אחרים חושבים שיש אמת במה שאני אומר... 

 

מיו​(לא בעסק) - הנוסטלגיה שלי מרחיקה עוד לימים של לפני פתיחת האתר הזה.
לדעתי, עם כל הפלוסים שלו והיותו הבית הוירטואלי היחיד לבדסמ בארץ, יש לו תפקיד,לא פחות מלדאנג׳ן בהכנסת הרבה מסוקרנים שבמקרה הטוב הם קינקים
לפני 7 שנים
Balonso - אני מסכים לחלוטין עם מה שאמרת. השאלה היא האם המקום שלהם צריך להיות כאן?
לפני 7 שנים
domlove - האתר הזה נכבש בידי הרדודים והלא מבינים למינהם שחיים במין פנטזיה לא ברור...לצערי יש פה כמה מובילים כאלה שלפי הזיהי של הגרופיס שלהם הם מאד צעירים...(על אף הותק הרשום פה אני כבר מ2005 כאן...יצאתי וחזרתי)., רוב רובם גילו את הבדסמ מהספר או הסרט...ואין להם מושג אמיתי או כבוד לעניין
לפני 7 שנים
Balonso - לי ולך יש תמימות דעים מוחלטת בנושא.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י