אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 7 שנים. 23 באוקטובר 2016 בשעה 23:00

אזהרה - מדובר בפוסט זועם על תופעה מרגיזה ושכיחה מאד לאחרונה כאן. הכתוב מייצג את דעת הכותב בלבד ואין להתייחס אליו בשום מובן אחר.

לאחרונה שמתי לב לתופעה חוזרת של פוסטים והודעות פורום שעוסקות בעיקרן בסיפורים של נשלטים על מלכות שהתבררו כמלכות בתשלום ומהצד השני מלכות שכועסות שאין כאן נשלטים אמיתיים. לחילופין ניתן למצוא גם הודעות של שולטים שלא מוצאים נשלטת שתהיה רצינית ואמיתית לטענתם או של נשלטות שטוענות שכל אחד כאן מנסה להיות אדון ושאין כאן כאלה שהם אדונים מנוסים שפונים אליהן.

שימו לב שהמשותף לכל ההודעות האלה הוא הבכיינות הגואה מהן. מה נסגר איתכם אנשים?

כנראה שיש כאן אנשים תמימים למדי שחושבים שזה שהם נרשמו לכלוב בהכרח מבטיח שהם ימצאו כאן בדיוק את מה שהם מחפשים בצורה זמינה, פשוטה וקלה וללא מאמץ. העולם לא עובד ככה!

המקום הזה הוא (עדיין???) הבית של קהילת הבדסמ בישראל. מאז ומתמיד התכנסו לכאן אנשים מכל קצוות הקינקיות שמאגד אנשים עם השקפה מינית שונה וא-ונילית (רובם לפחות). למרות זאת, שום דבר כאן לא מבטיח לאיש שאת כל מאווייו ורצונותיו הוא ימצא כאן. המקום הזה בנוי מאנשים וככאלה לכל אחד שאיפות ורצונות שונים שיכולים להוביל אותו למקום שונה. הבכיינות הזו מתסיסה אותי כלכך כי אנשים פה כביכול כועסים שהאתר הזה "מבטיח" להם משהו ולא מקיים.

נמאס לי כבר מכל ההודעות האלה. אנשים - קחו את עצמכם בידיים! אם אתם רוצים למצוא משהו - תשקיעו את מירב מאמציכם בחיפוש! תתאמצו יותר, תשפצו את הפרופיל, תהיו מקוריים תנברו בפרופילים ואם באמת זה מה שבוער בכם אז תשקיעו שעות בקריאה כאן באתר. תפסיקו לבזבז את הזמן שלכם בהודעות המתבכיינות האלה. מה אתם מנסים להשיג?

די כבר!

אני זוכר ימים אחרים. ימים שבהם הייתי צעיר יותר ונלהב יותר לגבי ההיצע כאן. הייתי גולש בצ'ט במשך שעתיים לפחות 3 פעמים בשבוע. המטרה שלי הייתה למצוא לי מישהי מכאן והחיפוש שלה היה העיקר. חיפשתי מישהי שהפרופיל שלה לא בנאלי. שהוא מסתורי ופתייני, מסקרן ולא שגרתי. כזו שאני יכול לשוחח איתה על המון דברים לפני שבכלל נתחיל לדבר על בדסמ.

זו הייתה תקופה אחרת באתר. גברים ונשים היו משקיעים בכתיבת הפרופילים שלהם כי הם היו הפנים שלהם כאן באתר. כל אחד ניסה להיות מקורי יותר מאחרים וכל אחת ניסתה להיות מסעירה יותר מאחרות. לא היה כמעט דבר כזה של פרופיל ריק כי זה היה נתפס כזלזול.

מתישהו הדברים האלה השתנו. זרם לכאן קהל חדש שקלקל את העולם הנפלא שהיה פה. היום כל אחד כותב בפרופיל 3 שורות על זה שהוא חטוב, קשוח ורוצה לחנך אותך או לחילופין על זה שהוא עבד נרצע ועשיר שנראה טוב ומוכן לפנק אותך כמה שתרצי. ונשים? חלקן אפילו לא מתאמץ לכתוב פרופיל מינימלי. למה? כי מספיק שנרשמת לפה אישה והיא מוצפת בכמות הודעות בלתי-סבירה מכל ה"שולטים" וה"נשלטים" כאן באתר שמציעים לה את מרכולתם לרוב בצורה בוטה וחצופה. הצורך הזה לסנן מבין כלכך הרבה הודעות מוציא לה כל חשק לחפש בכלל.

אם זה המצב, איך אנשים כאן מצפים בדיוק למצוא מישהי/מישהו שיהיה התגשמות הפנטזיה שלהם?

ייתכן שתוכלו להאשים אותי בצביעות. להגיד שהפוסט הזה עצמו הוא הבכי והנהי הגרוע ביותר. אולי אתם צודקים, אבל הנוסטלגיה הזו אמיתית לגמרי והייחוד של מה שהיה כאן פעם לא יחזור.

מה קרה לנו? מה נהיה מהקהילה הנפלאה שהיינו רגילים אליה כלכך?

חבל, באמת שחבל שזה מה שנהיה כאן עכשיו.

אני מקווה שאני זועק את זעקתם של אלו שזוכרים. 

 

Prism - כתבתי לעניין ומצויין, דבר 1 לטעמי שכחת והוא העיקר בכל הסיפור- זה לא ״האנשים״ אלא רק איך וכיצד האתר הזה ״פועל״. זה אמור להיות ה host, תרתי..שאתה מדבר וזוכר, זה שהוא כבר לא..ואם לא מזיז למי שמנהל אותו אז אין פלא שישנות,לבקרים אנשים פה ממורמרים,וממה לא..
לפני 7 שנים
מכניע וכובש​(שולט) - אין לי אלא לחזק את דבריך.
הצדקניות והצדקנים שחייבים להכתיב לכולנו את האור, ולהכריז חדשות לבקרים כי "המלך עירום", וזאת מבלי שטרחו להסתכל בראי לאחרונה....
לפני 7 שנים
Balonso - זה בדיוק מה שאני מתכוון. יש כאן צדקנות בלתי נלאית. כאלה שחושבים שהיולם אמור להתיישר לפי רצונותיהם. די כבר!
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י