אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 7 שנים. 9 בדצמבר 2016 בשעה 15:31

נניח ואתה מכיר בחורה בפאב, בנסיעת רכבת, באתר הכרויות או באפליקציה ייעודית כלשהי (הכוונה להכרות ונילית רגילה לחלוטין, ללא קשר לאתר הזה או להכרות בדסמית בדרכים אחרות). אתה והיא מחליטים לצאת כי מצאתם חן אחד בעיני השניה.

נשאלת השאלה - איך אתה מגשש כדי להבין מה דעתה על בדסמ?

אני מניח שיש נשים שיירתעו מזה מאד כי מבחינתן זו סטייה קשה ולעומתן יש נשים וניליות שבעצמן יש להן פנטזיות מעודנות בנושא.

אז אני חושב לעצמי - איך אתה יכול להעלות את הנושא הזה בצורה נכונה וכמה זמן לתוך ההיכרות? האם זה משהו שאפשר לזרוק באופן סתמי תוך כדי שיחה או משהו שיכול לעלות רק שכבר מגיעים למצב אינטימי? האם אתה צריך להבהיר לה מההתחלה שזה משהו שמעניין אותך ומחרמן אותך מאד או רק להביע סקרנות קלה לגבי בדסמ כדי להבין אם התחושות שלה חופפות לשלך?

איך בכלל ניגשים לדבר על הנושא הזה מול ונילית (או לפחות כזו שאתה חושב שהיא ונילית) בצורה שקולה?

beka - לגשש תוך כדי שיחה, הערות בנושא ולקרוא את התגובות
לפני 7 שנים
Balonso - מה זה אומר לגשש תוך כדי שיחה? הרי זה לא נושא סתמי שאפשר להעלות סתם ככה. צריך להכווין את השיחה כדי שנושא כזה יעלה. חוץ מזה, שגם ההערות צריכות להיות בהתאם לא?
לפני 7 שנים
beka - אמרת בפאב, אז אלכוהול עושה את הכל הרבה יותר קל.. אפשר להתבדח , להעלות/ להזכיר אמצעים שנחשבים קלילים יותר(אזיקים/שוט) ובעיקר צריך לדעת לזהות את הניצוץ הזה, כמו שכתבה איה.
לפני 7 שנים
איה74 - בדיחות על שוט תמיד עובדות לי. ולא יואמן כמה פעמים ראיתי ניצוץ נדלק בעיניים של גברים :)
אפילו שזה לא הניצוץ שחיפשתי.
אבל זו דרך מוצלחת לקבל תגובה.
לפני 7 שנים
Balonso - כן.. חשבתי על זה. או לשוחח על ספרים אהובים באופן כללי ואז לזרוק כבדרך אגב את "50 גוונים של אפור" ולראות איזו תגובה זה מעורר. למרות סלידתי הרבה מהתיאורים בספר, הוא נתפס כמיני ובדסמי, אז כנקודת פתיחה זה לא רע לטעמי.
לפני 7 שנים
beka - אם היא אהבה 50 גוונים יכול להיות שהיא סתם פרחה מתלהבת.. כמו אלה שמתלהבות מצ׳וקר ל5 דקות
לפני 7 שנים
Balonso - יש בזה משהו, אבל זה מראה סוג של פתיחות לעניין. זה גם משהו, לא?
לפני 7 שנים
beka - בהתחשב בכך שלא מעט בנות 12 מסתובבות עם צ׳וקר, לא הייתי בונה על זה(;
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - אני הפסקתי לצאת עם ונילים מהסיבה הזו.
מילא היית אומר שזו בחורה שאתה מכיר במציאות והעניינים התגלגלו לקשר זוגי.
אבל בכוונה להכיר מישהי ונילית באתר הכרויות ונילי, שנרשמה לשם במטרה להכיר גבר ונילי, ולצפות שהיא תמשך לבדס"מ? זה כמו להירשם לאתר של נשים שרוצות להכיר נשים ולקוות שבין כל הלסביות תמצא ביסקסואלית שתרצה בך.
לגברים ונילים אין הבנה מה זה בדס"מ, מבחינתם בדס"מ זה מה שהם רואה בפורנו- אישה כנועה שאפשר להרביץ לה ולזיין אותה בקלות, וזאת גם הסיבה שהרבה ידלקו אם היא תעלה את זה, אבל לא מהסיבות הנכונות. נשלטת שתחפש שולט בפלטפורמה שמיועדת לונילים מסכנת את עצמה, כי למצוא מישהו שאמור להיות אחראי עלייך בפלטפורה שבה לרוב הגברים שאין מושג אמיתי מהעולם הזה יכול לעשות נזק בלתי הפיך.
ונילים פשוט לא מבינים את המורכבות של העולם הזה, אולי אפשר לנסות להסביר לאלו עם "ראש פתוח" אבל רק בהנחה וקיים כבר קשר במציאות.
מי שאתה מוצא אונליין זה מתכון עבורך ללהרגיש קודם כל לא בנוח במקום להיות עם הקלפים על השולחן. ללשבור את הראש בחשש של איך לגשת איתה לעניין ואז, ברוב המקרים, לקבל "תזכורת" כואבת לכך שאתה סוטה מהנורמה וסינון ממנה בתגובה.
או שתפול על מתלהבת מ 50 גוונים, שמבחינה בדס"מ זה שני פליקים בתחת ואזיקי פרווה וכשתנסה להתקדם לשליטה באמת, אז תקבל ברקס.
אם אתה מתעקש בכל זאת על הדרך הזו, תגיד לה ישר אחרי שנוצר ביניכם שיחה שיש בה כימיה. ככה לפחות תסנן ישר.
סליחה שאני מבאסת, אבל אני מבססת את מה שאני אומרת על התקופה שבה הייתי באתרים ונילים וציינתי שאני מחפשת נשלטים ונפלו עליי או מקללים או חיים בסרט פורנו שהרגשתי שיסכנו אותי אפילו בתור נשלטים, ועל סיפורים שאני שמעתי משולטים כאן שניסו לחפש מישהי לקשר בדס"מי במרחבים ונילים והרגישו אכזבה ברוב הדייטים שלהם.
לפני 7 שנים
איה74 - את צודקת לגמרי.
אם זה אישיו, פשוט לשים על השולחן ולהתמודד עם התוצאות.
ו 50 גוונים, ניסתי לקרוא, בחיי! כל הנשים במשרד ריירו עליו, סימנו עמודים. עד שהגיע אלי עותק (קצת דביק). שפה כלכך עילגת. נשברתי אחרי 2 פרקים. בקיצור, זו לא אינדיקציה לכלום.
לפני 7 שנים
Balonso - זה באמת כתוב בצורה נוראית וכלכך זולה שיוצר רושם רע מאד על כל העולם הבדסמי.
לפני 7 שנים
Balonso - קודם כל תודה רבה על התגובה.
אני לא מתכוון לכך שאני מגיע לאתר הכרויות ונילי כדי למצוא מישהי בדסמית. אני מתכוון לכך שאתה מכיר מישהי בצורה ונילית ולאט חושף את המשיכה שלך לקינקיות הבדסמית ומה שהיא מאפשרת. המבחן האמיתי הוא לראות את התגובה שמתעוררת. נוכחתי לגלות שיש לא מעט נשים שגילו שהנושא מסקרן אותן, משני הצדדים שלו. יש כמובן אפשרות ונילי לחלוטין שהחלק האינטימי-מיני שבו יהיה קינקי בדסמי. אני מודה שעוד לא הייתי בסיטואציה כזו עד היום ולכן אני יכול רק לנחש.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י