אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 6 שנים. 2 ביולי 2017 בשעה 20:24

קיבלתי מנוי זהב במתנה. מסתבר שאני כבר שבע שנים חבר רשום בכלוב ולכן מגיע לי חודש חינם עם מנוי זהב. מי היה מאמין שאני רשום פה כל כך הרבה זמן (האמת שאני גולש פה עוד שנה או שנתיים לפני)?

האמת שהיו תקופות שהייתי פעיל יותר והיו תקופות שהייתי פעיל פחות. את הבלוג לקח לי הרבה זמן להחליט לפתוח, אבל כשהחלטתי הרגשתי שאני באמת יכול לבטא בו כמה מהתחושות שעולות בי לפעמים.

מנוי זהב זה מגניב ממש, אבל אני לא חושב שהייתי מוכן לשלם עליו. זו תהיה חשיפה גדולה מדי.

האמת שבשבע השנים שאני רשום כאן למדתי המון. קראתי הרבה מאד פוסטים, בלוגים וסיפורים וגיבשתי לעצמי זהות קינקית-בדסמית שמתוארת לעילא ולעילא בפרופיל שלי. לצערי מימשתי רק חלק קטן ממה שתיכננתי וגיבשתי בראשי ולכן אני עדיין תוהה האם חלק מהפנטזיות שלי אכן יכולות להתקיים במציאות או שצריכות להישאר בהגדרתן כפנטזיה.

למדתי על עצמי בעיקר שאני מתחבר מאד לבדסמ ולשליטה בכלל בקטע הפיזי, בגלל כל מה שהסברתי לגבי הכאב והמשמעויות שלו מבחינתי. יחד עם זאת, יש הרבה אלמנטים מנטליים שאני מאד מתחבר אליהם - לגרום למישהי לתחושת ביטחון ואמון עמוקה כלכך עד כדי כך שהיא תיבטח בך ותתן לך שליטה על גופה ועל נפשה ותתן לך לקחת אותה למקומות ענוגים שיעשו טוב לך ולה.

הניסיונות הבודדים לערב בת-זוג ונילית בעניין לא עלה יפה והן דחו אותו מכל וכל. בחורות מקובעות למדי, אם תשאלו אותי.

כמו שכתבתי קודם, אני כאן כבר הרבה זמן, לפעמים פעיל יותר ולפעמים פחות, מתוך תקווה למצוא מישהי שמעבר לחיבור רגשי (שהיה לי כבר בעבר עם בנות זוג) תהיה ביננו גם כימיה מינית ותשוקה לגיוון קינקי ובדסמי בקטע המיני.

אני תוהה האם עדיין יש כזו בנמצא? האם מה שלא מצאתי בשבע (פלוס) השנים שלי כאן עדיין בר-סיכוי?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י