אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 6 שנים. 7 ביולי 2017 בשעה 14:59

זו שאלה גדולה מאד וניסיתי לחשוב מה הדברים שאני הכי מתחבר אליהם כשאני חושב על עצמי עם נשלטת.

אני יודע שאני מאד אוהב את הגוף הנשי. כל גוף נשי.

אני מאד מתחבר לתחושה שאני עומד והבחורה נמוכה ממני - על 4 או על הברכיים. זה נותן תחושה שאתה הגבר החזק שהיא סרה למרותו ומחכה למוצא פיו. היא מביטה עליך מלמטה, שמה בך את מבטחה ומאמינה בך שתדע להוביל אותה בדרך הנכונה, כעדר אחרי רועה.

מעבר לכך, אני יודע שנושא חוסר האונים מאד מושך אותי. מרגש אותי שאני יודע שבחורה מוכנה לשחרר לגמרי את השליטה בגופה כדי שאני אקח אחריות עליו ואעשה בו כרצוני, ללא יכולת פיזית להתנגד. קשירה וניטרול יכולת תנועה למשל הן דוגמא טובה. ככה היא באמת תלויה בך לחלוטין ומפקידה את גופה בידך ומובלת לחלוטין על-ידיך כי בוטחת בך ויודעת שלא תפגע בה. גיליתי שיש נשים שזה אחד הצרכים שלהן. נשים שמחפשות שהגבר ינחה אותן ויוביל אותן לדרך שלו כי הדרך שלהן לא מספיק טובה עבורן יותר. אפשר להוסיף תחת אותה מטרייה גם את עניין של ניטרול אחד החושים לחלק מהזמן - ע"י כיסוי עיניים או מחסום פה למשל. לראות אותה מריירת על גופה, חלשה ופגיעה ונתונה לחסדיך - מרומם אותי ומחרמן אותי מאד. זהו אחד המקומות הנמוכים שאישה יכולה להגיע אליו, אבל אם הגעתם יחדיו למקום כזה אני מאמין שזה מצביע על חיבור רגשי עמוק ביותר כי רק עם חיבור כזה שבוודאי כולל בתוכו את תחושת הביטחון העמוקה שלה בך, היא באמת יכולה לוותר על כל העכבות שלה ולהגיע לשם.

יש מצב שהפרשנות שלי קצת מוגזמת ומתכתבת עם איזו גישה פסיכולוגית פלצנית משהו על בדסמ, אבל ככה אני באמת רואה את הדברים כרגע.

Matryoshka - לא מצאתי משהו פלצני בטקסט. נשמע שכתבת את הדברים בכנות (:

לפני 6 שנים
Balonso - תודה רבה... מחמיא לי מאד.
ניסה לעלות על הכתב את התחושות והתשוקה שבוערת בי... אני שמח שזה עלה יפה.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י