ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 6 שנים. 27 באוקטובר 2017 בשעה 13:57

ביום שישי בשעת צהריים אני מסתובב לי באחד הבניינים המרוחקים של האוניברסיטה ומחפש לי את החדר שבו מתקיים השיעור הבודד בקורס של התואר השני. בעודי הולך במסדרון בדרך לכיתה המדוברת אני מעיף מבט על החדרים האחרים הנקרים בדרכי. יש שם משרדי הנהלת מחלקה, חדרי מזכירות, חדרי תחזוקה וכיתות לימוד.

אני הולך שם ומדמיין איך המסדרונות והחדרים האלה עמוסים לעייפה באמצע השבוע- סטודנטיות לחוצות שממהרות לשיעור שעוד רגע מתחיל, סטודנטים נונשלטיים שבדיוק סיימו הפסקת סיגריה ומהלכים לאיטם לעבר עוד שיעור מתיש בתואר הסתמי שהם עושים, מזכירת מחלקה שבדיוק סיימה שיחת טלפון עם הבן שלה שקצת חולה וחזר הביתה מבית הספר מוקדם, איש אחזקה שרץ לתקן את הבעיה עם המקרן שלא עובד בקומה הרביעית ופרופסור שמרצה בקורס רציני ומלא בסטודנטים שמתבאס שהיום הזה ייגמר בקרוב כי הוא צריך לחזור הביתה לאישתו המשעממת וללכת איתה לאירוע החברתי בארגון שהיא מתנדבת בו שהם ממש חייבים ללכת אליו.

אני הולך שם וחושב לעצמי איזה דברים פרועים, שובבים ומהנים אפשר לעשות בחדרים הריקים האלה בשעה כזו. כלכך הרבה חוויה אמיצות פוטנציאליות, עם שמץ סיכון והרבה ריגוש ותשוקה.

כל מה שצריך בשביל זה הוא למצוא את הפרטנרית הנכונה. אחלו לי בהצלחה ! :)

Netrunner​(נשלט) - שמע אני מכיר אנשים שעושים את זה במעבדה.. (forreal)
לפני 6 שנים
Balonso - במעבדת מחקר בזמן יום לימודים או רק בסופ"ש?
לפני 6 שנים
איה74 - אני למשל
היתרונות בלהיות עוזרת מחקר.
אבל המחשבות שרצו לי בראש כשהייתי לבד בבניין ב 3 לפנות בוקר היו הרבה יותר פרועות (מידיי פעם הסיירים של הביטחון היו מגיעים)
לפני 6 שנים
סירופ מייפל - איזה ראש פרוע ! חחח העיקר מתהלך במסדרונות עם חזות של סטודנט חנון 😻☺️
לפני 6 שנים
Balonso - מהנדס רציני, לא רואים עליי שאני כזה מופרע :)
רק הדימיון שעובד שעות נוספות
לפני 6 שנים
The Amazona​(אחרת){Gentleman } - עשית לי חשק :)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י