אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 6 שנים. 28 באפריל 2018 בשעה 14:35

הסקרנות שלי סביב האנשים הרבים והמגוונים שגולשים פה מביאה אותי לא אחת לשיחות מרתקות עם אנשים. בעקבות שיחה שניהלתי עם בחור נשוי ושולט שגולש כאן, עלו בי כמה תהיות.

הוא מתאר מצב שבו יש לו אישה שהוא מאד אוהב. הוא מתאר אותה כאישה משכילה ואינטיליגנטית, יפה, חריפה, חברותית, טובת לב ואמהית. הם ביחד כבר כמעט שש שנים, עוד מימיהם כסטודנטים באוניברסיטה. מתוכה הם נשואים כבר כמעט שנה.

הם עברו הרבה יחד - לטוב ולרע ותמיד התמודדו עם הכל. הוא רואה בה כמעט את כל מה שהוא רוצה באישה ובאמא של ילדיו.

האישיו שלו הוא סביב מה שחסר. בכל מהלך מערכת היחסים שלהם, תמיד הרצון המיני שלו היה יותר מהרצון המיני שלה.

הוא גבר מרשים, לפחות מהתרשמותי. ממה שאנשים מגיבים לו אפשר להבין עד כמה הוא שנון ואינטיליגנט. מעבר לזה, הוא טיפוס מאד מעצים לדבריו. תמיד משבח אותה ומחמיא לה כמה שהיא יפה ומושכת. הוא מתאר גם שהוא נמשך אליה מאד ותמיד רוצה לגעת בה ולחבק אותה. במילותיו - "הזקפה שלי מופיעה בשניה שאני רואה אותה נכנסת לחדר. אני כלכך מתחרמן ממנה שלפעמים רק מלשוחח איתה בטלפון הוא מזדקף 😄 ".

הייתם מצפים שאישה שבעלה מרגיש אליה ככה תהיה ברת-מזל ומאושרת ותוקיר את זה. כנראה שהיא באמת מרגישה ככה, אבל בקטע המיני אין לזה תוצאות. היא אומרת שהיא פשוט פחות מרגישה שהיא צריכה את זה. שזה מגיע אצלה רק בסיטואציה רגשית מאד מסוימת וקשה לה להסביר את זה. הוא טוען שהם לא שוכבים הרבה וכל פעם שהם מדברים על זה, היא מבטיחה שגורמים מסוימים שכרגע מפריעים יוסרו בהקדם ואז דברים יתחילו להשתנות.

שאלתי אותו האם גם לפני החתונה זה היה ככה והוא אמר לי שתמיד היו לו ספקות לגבי העניין הזה- האם הקשר יכול לעבוד כשצד אחד מרגיש תמידית בלתי-מסופק. הוא אמר שבתקופה ההיא הם דיברו על זה הרבה - על התחושות שלו וגם על הפנטזיות המיניות שלו שמבוטאות כאן בכלוב, שבמשך הרבה זמן הוא חשש לשתף אותם איתה בגלל הסגירות היחסית שלה. באופן מפתיע היא קיבלה את מה שהוא אמר בצורה טובה מאד והבינה את התחושות האלה והבטיחה שהיא תיפתח יותר לצד המיני הזה שבו ושהיא לא רוצה לאבד אותו כי הם אוהבים אחד את השני כלכך ועל הנושא המיני אפשר לעבוד.

הקשתי עליו ושאלתי אותו האם הוא לא מרגיש שהוא קצת "רימה" את עצמו בזה שהוא האמין לכל ההבטחות האלה אחרי שבמשך כמעט שש שנים הפער המיני בינהם תמיד היה שם? הוא אמר לי שהוא פנטזיסט. הפנטזיה על הבחורה הזו שרוצה להתחתן איתך ולאהוב אותך לכל החיים חזקה יותר מכל מהמורה שהוא רואה בדרך. הוא אומר שהוא לא מצטער שהוא התחתן איתה. היא באמת אישה טובה מבחינתו כי היא עושה אותו אדם טוב יותר ועושה אותו מאושר. כמעט הכי מאושר שהוא יכול להיות.

הוא טען שבאמת כל התקופה סביב החתונה ולאחריה הייתה הרבה יותר מספקת מינית. הוא חווה דברים בתדירות ובאיכות שהוא כמעט אף פעם לא חווה איתה לפני. אך עבר זמן והדברים האלה שוב חזרו. הוא חוזר מהעבודה כל יום מלא בחשק ובתשוקה אליה והיא פשוט לא מסוגלת לספק את זה. הם בהחלט עושים את זה לפעמים, אבל זה לא עונה על כל הצרכים שיש לו.

הפנטזיות שהוא כותב עליהן בבלוג שלו הן קינקיות למדי, הרבה יותר הארדקור ממה שהיא מסוגלת להכיל, לטענתו.

החסך הזה הוביל אותו לכאן. לכן הוא גולש כאן- קורא, כותב ומכיר כאן נשים ששותפות לפנטזיה שלו. עם חלקן הוא גם מממש אותה.

בבית, אישתו מקבלת את האהבה הגדולה שיש לו להעניק לה. גם הוא מקבל אהבה גדולה ממנה. יחד הם גם חווים חוויות מיניות ונהנים אחד עם השניה. את ההשלמה למה שהוא צריך הוא מקבל בחוץ. ככה הוא מצליח להיות מאושר באמת - לקבל את כל מה שהוא רוצה באמת מהחיים.

התגובה הראשונית שלי לדבריו הייתה דחיה גדולה. חשבתי לעצמי שהם זוג שחי בשקר. אם חסר לו משהו כלכך משמעותי בזוגיות הזו, למה הוא עדיין נשאר בה? למה הוא לא מתגרש ומחפש לעצמו אישה אחרת שתוכל להעניק לו את כל מה שהוא צריך באמת בזוגיות?

אחרכך שחשבתי על זה, הבנתי שהמצב הרבה יותר מורכב. כמו בכל דבר, לא הכל שחור ולבן. לפעמים יש אהבה גדולה וחיבור עם אדם והחשיבות שלהם בחיים שלך היא גדולה מדי מכדי לוותר עליהם בכזו קלות. כנראה שהפתרון שהם מצאו הוא פשוט עוד דרך לחיות את החיים.

קשה לי להחליט בצורה חד-משמעית מה דעתי בעניין. מעניין אותי מאד לדעת מה אתם חושבים.

עציץ​(מתחלף){משוייך} - זה מאד פשוט, אם הוא מועל באמון שלה , ורק הוא יכול להגיד שכן או שלא, אז זה רחוק מלהיות לעיניין על אף האהבה הגדולה שיש בניהם כי כדי להיות מאושר הוא נאלץ לשקר לה ושקרים וזוגיות בריאה הם אויבים.
אם היא מקבלת את זה שהוא מממש פנטזיות מהצד וזה עוה אותו נינוח יותר אז הוא דווקא הצליח להגיע למקום מאד שלם בחייו.

אני כן חושב שאי אפשר לקבל הכל באדם אחד. אני כן חושב שזה בסדר למקבל פרטנרים מיניים. בתנאי שכולם יודעים מהכל. וזה מוסכם על כל הצדדים.

ברגע שמכניסים שקרים שעלולים לחרב את הנפש של אדם אהוב אם ייתגלו, פה זה ניהיה לא הוגן ומסריח (וראי לפתוח את היחסים או לסיים אותם)

זו דעתי על כל פנים.
לפני 6 שנים
טורמלינה - נכון. עדיף לסגור את הבאסטה לפעמים ולא להגיע לפגיעות קשות כאלה.
לפני 6 שנים
טורמלינה - החיים הם לגמרי לא שחור ולבן...
חושבת שבאמת נדיר למצוא הכל בבן זוג שלך. מושלם ממש.
אך ברוב הפעמים זה לא קורה, ולאנשים יש את הצורך לממש את מה שהם, אז מחפשים בחוץ. מה לעשות... אם זה מוסכם על כל הצדדים (אבל באמת, לא מהמקום של לרצות) אז הכל בסדר
לפני 6 שנים
מתוקף אישיותה - אין לך מה להתקשות להחליט.
אלו לא חייך.
אלא חייו.
תן לחיות בשקט ואל תהיה צדקן מוסרי.
כל זוג והמרקם שלו.
לפני 6 שנים
Balonso - איך הבנת שאני צדקן מוסרי? בגלל שאני לא צדקן ולא שופט אותו אני מעלה את השאלה לדיון פה. מעניין אותי מה אנשים חושבים.
לפני 6 שנים
נשלטת חושבת{מתרשם לעומ} - נקודת המבט משתנה עם הגיל. שלי לפחות השתנתה. בצעירותי ראיתי את הזוגיות בעיניים של שחור ולבן, הייתי תמימה. היום, כשאני כאן, הכל הרבה יותר מתירני וצבעוני. וכמו שכתבו קודמיי אין מקום לנכון או לא נכון, הכל בעייני המתבונן. רק אוסיף ואומר, שהלוואי ואפשר היה לקיים זוגיות מושלמת, היום אני חושבת שזה נכון רק לאגדות.
לפני 6 שנים
dominica​(נשלטת) - עצוב לי בשבילו.
אם כבר שקרים, אשתו שיקרה לו מלכתחילה שהבטיחה דברים שידעה שלא תוכל לעמוד בהם. מקווה בשבילו שימצא ויצליח להגשים ולממש את הצרכים שלו, הוא או כל אחד אחר לא אמור לוותר עליהם רק בגלל שבת / בן הזוג לא שותפים לצרכים האלה
לפני 6 שנים
עציץ​(מתחלף){משוייך} - אף אחד לא אמור לוותר על הצרכים והחשקים בגלל שזה לא מתאים לפרטנר הזוגי. פשוט צריך לוותר על הפרנטר ולא לשחק בו ובחוסר הידיעה שלו.

אם אתה שם את עצמך במרכז (ובעיניי ככה ראוי) אז מי שמעכב אותך מהגשמתך מונע ממך אושר ובגלל שאנחנו כאן פעם אחת יהיה נכון לסיים את המערכת היחסים המעכבת הזו. כי להכניס בה שקרים רעילים שיכולים לפגוע באדם אהוב זה מראש לא לאהוב מספיק את אותו האדם אלא לראות בו תועלתנות אישית שניתן למעול באמונו.

ואם אתה שם את הזוגיות שלך במרכז (דבר שאני מכבד אבל חושב שמי שלא שם את עצמו במרכז לא יהיה לו מאיפה להביא את האנרגיות לזוגיות) לא ראוי שיכניס לתוך הסיסטם הזוגי ארס בוגדני.


וכן. כל מועלי האמון עכשיו ימצאו מיליון צידוקים ללמה זה נכון למעול ואיך זה בכלל תורם לזוגיות. תשאלו את הפרטנר החוקי שלכם את השאלה הזו. אם הוא בעדכם - הרווחתם. אם אתם לא מעיזים לשאול זה אומר דרשני.

ובבירכת שבוע טוב
לפני 6 שנים
dominica​(נשלטת) - זו דעתי, חבל על הטרחה והטרחנות בתגובה שלך לתגובה שלי. יכלתי לכתוב בהמשך לתגובה שלך שאתה מצטדק שחי בסרט, אבל אני לא בקטע של להטיף ולחנך אחרים. אתה תמשיך בשלך ומועלי האמון הנוראים ימשיכו בשלהם. סגור?? סגור!
לפני 6 שנים
עציץ​(מתחלף){משוייך} - אייבי כפרה
זה היה אמור להיות כתגובה בפני עצמה
לא כתגובה לתגובה שלך
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י