שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 13 שנים. 9 בנובמבר 2010 בשעה 10:51

[b]

האישה האקטיבית היא אישה גברית ביחסיה עם גברים. היא מוחצנת, מעשית, שאפתנית, אינטרסנטית, מניפולטיבית, עצמאית, המשיגה תמיד את מה שהיא רוצה ואת מי שהיא רוצה - מתי שהיא רוצה. היא משוחררת, מתפקדת בכל מצב כמעט, חזקה במיוחד במצבים קשים, ואינה מניחה לרגשותיה לעצור אותה. היא מתייחסת לגברים כאל כלי משחק ומחפשת גברים מעריצים, המסתכלים בה מלמטה. למעשה, היא מחפשת ילד חמוד. זוגיות בשבילה היא קורס מזורז באמהות, תחנה זמנית בשרשרת הכיבושים שלה.

האישה הגברית אוהבת להיות בשליטה. היא רואה בגבר כלי במשחק השחמט הפרטי שלה ויודעת היטב כיצד להוביל אותו למשבצת שהיא רוצה. האישה הגברית אינה מחפשת יחסים יציבים שיש בהם תוכן של ממש. אף שבמקרים רבים היא תקפיד להצהיר שאלה הם היעדים שלה, לאמ?תו של דבר, האתגר שבכיבוש הוא שמגרה אותה. המחשבה שהיא עומדת לכבוש גבר שמוצא חן בעיניה ולהפוך אותו ל"שלה" - היא זו שמעוררת אותה. האישה הגברית שומרת על מרחק בטוח מהגבר שלה. היא אינה נוטה לחשוף את רגשותיה העמוקים לפניו. היא תמיד תשמור על הקלפים ה"טובים" לעצמה. האישה הגברית אינה יודעת כיצד להתמסר רגשית לגבר שלה, והיא אינה מסוגלת להקרין לו את התחושה שהיא שלו לחלוטין. מבחינתה - אף גבר אינו מסוגל להיות הבעלים שלה. קשר עם גבר, שהופך להיות רגשי ו"קרוב מדי" לטעמה - מפחיד אותה, כי היא אינה יודעת כיצד להתמודד עם רגשות. לכן ברגע שהיא תחוש מאוימת, היא תברח מהגבר שלה כל עוד נפשה בה. האישה הגברית היא אדם חיוני ואנרגטי בדרך כלל. היא מקרינה עוצמה רבה ושמחת חיים - וזה סוד קסמה. העובדה שהיא יודעת להיות מחוזרת, שהיא יודעת לפלרטט ולשדר מסרים ארוטיים רק מוסיפה למסתוריות שלה ולכמיהת הגברים אליה. היא אוהבת ליזום מערכת יחסים עם גבר, אך היא עושה זאת בתנאים שלה. היא תעמוד על תנאים אלה ולא תוותר, עד שהגבר שלה יהיה "מאולף" היטב. האישה הגברית אינה מניחה לרגשותיה להשפיע במידה רבה על אורח חייה ועל תכניותיה - על-פי-רוב היא נשארת רציונאלית ומעשית. גם כשהיא שבורה רגשית מבפנים, היא תדחיק את רגשותיה ותציג כלפי חוץ חזות של "עסקים כרגיל".

מבחינת האישה הגברית - אין אמצעי פסול. היא תשתמש בכל כישוריה כדי לפתות גבר או כדי לגרום לו לעשות כרצונה. הכלי החזק ביותר שהיא משתמשת בו הוא המיניות שלה והנשיות שלה, כמובן. האישה הגברית האקטיבית אינה בוטחת בגברים שלה, כיוון שהיא חוששת שהם ינטשו אותה. לכן כשהיא נפגשת עם גבר שמוצא חן בעיניה, היא תנקוט שתי טקטיקות ידועות מראש: האחת, אם הוא גבר נשי ופאסיבי היא תתחיל א?תו, היא תיזום את הקשר ותוביל אותו אל חייה. השנייה, אם הוא גבר דומיננטי ויוזם, היא תברח ממנו כדי למשוך את תשומת לבו. על ידי ההתרחקות ממנו, היא תנסה למשוך אותו אליה. הבריחה היא מבחן שהיא עורכת לו, עד כמה הוא רוצה אותה ומוכן לעשות בשבילה. היא תפסיק לברוח, רק כשהיא בטוחה שהגבר כבר שלה - רק אז היא תיענה לו. אבל בתוך זמן קצר היא תתחיל לפחוד שוב שמא הוא ינטוש אותה, ולכן היא תתחיל לשלוט בו ובחייו. היא תנסה לקצץ את כנפיו, כדי שלא יוכל לעוף ממנה. אבל הטרגדיה היא, שבכל מקרה היא תהיה זו שתנטוש אותו. אם הוא יאפשר לה להחליש אותו, היא תזנח אותו, כי היא כבר השלימה את הכיבוש שלה. הוא כבר לא יהיה פנטזיה בשבילה - הוא יהיה יותר מדי בהישג ידה. לעומת זאת אם הגבר יתעשת ויתחיל לפתח כוח ועצמאות משלו - היא תנטוש אותו מחשש שמא הוא יעזוב אותה ראשון. האישה הגברית אחוזת פחד מרעיון הנטישה, ולכן היא נוטשת תמיד את הגבר שלה.

לאישה הגברית יש כ?שרון טבעי לגרום לגבר שלה להיפתח אליה מבחינה רגשית. זה מעניק לה עוצמה ושליטה בו. ברגע שהוא נפתח לגמרי, היא נבהלת מע?צמת רגשותיו ונוטשת אותו המום ומופתע. היא נרתעת מגילויי חולשה ורגש מצד הגבר שלה, כיוון שבתוך תוכה היא פוחדת מהצד הנשי והרגשי שבה ומנותקת ממנו. האישה הגברית נמשכת בדרך-כלל אל גברים נשיים, עדינים ורגישים - אבל זו בדיוק הסיבה, שבסופו של דבר היא נוטשת אותם - התלותיות שלהם בה, ההולכת וגדלה, מפחידה אותה. האישה הגברית היא בעלת נטייה מובהקת לסרס את הגבר שלה, וזו גם הטרגדיה שלה. היא מפנטזת על גבר חזק ובעל ביטחון רב שישלוט בה, אבל כאשר היא מוצאת אותו, היא מסרסת אותו בהדרגה ומתעוררת יום אחד עם חלום שבור. האישה הגברית מחלישה בהדרגה את הגבר שלה, ובסופו של דבר מוצאת את עצמה לבד עם הכוח שלה.

ואז מחפשת לה נשלט חדש..........

Aציבעוני​(אחר) - בקיצור מיסכנה
לפני 13 שנים
trust - נשמע מוכר......
יש רק בעייה אחת "כאשר היא מוצאת אותו, היא מסרסת אותו" ?!
אוטש זה כואב לא
לפני 13 שנים
מושפעברכות - מעניין כמה זמן לוקח לך לסרס אדם חזק..?
לפני 13 שנים
The actic​(נשלט) - מעניין! היא, האשה, היתה רוצה בעצם להיות גבר. ולעומת זאת אני, למשל, גבר שהייתי מאד רוצה להיות אישה...
במצב כזה ניתן לבצע היפוך תפקידים בכיף גדול לשני הצדדים. אולי זה סוג של פיתרון??
לפני 13 שנים
puffin​(נשלט) - הגבר ישרוד רק אם ימציא עצמו כל פעם מחדש
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י