שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 13 שנים. 6 במרץ 2011 בשעה 18:16

את הפוסט הבא כתב לי אחד הנשלטים הכי הכי שלי, דולב.
תהנו


את הגבירה ליליאן אני מכיר כבר שנים,
לפני כמה שעות עליתי מולה במסנגר והיא דאגה לציין כמה אני לא ממושמע..כמובן שהיא צודקת (היא תמיד צודקת) אז הבטחתי לה שהערב אני בידיה ושהיא תוכל לעשות כל דבר.."כל דבר ?" היא שאלה. כן עניתי "כל דבר"
תתפשט היא פקדה ואני במהירות ממלא אחר מבוקשה
תדליק את הנר היא פקדה וטפטף לתוך חור הישבן.. טיפה אחר טיפה אני מרגיש את החום שמלטף את החור..ליטוף כואב..כאב שמהול בהרבה הנאה. והחור אט אט נסתם כשגוש שעווה מסתיר את מה שיש שם..כוס של זונה. הראה לי את הירך היא פקדה ואני ככלבלב ממושמע מבצע
סכין.. יש הגבירה עניתי.."למה אתה מחכה? תתחלי לחתוך" רגע של הרהור ותכף אני מתעשת וחותך את בשר הירך..
"עוד חתך " ואני חותך שוב..."עכשיו 2 חתכים" ועוד 2 ואז זה מגיע משום מקום.."שפוך וודקה ושפשף? ואני ככלבלב ממושמע שמפחד להמרות את פי גבירתו משפשף ועוצר את עצמי מלצרוח.
לא רע היא מסננת ותכף שוב פוקדת.."תביא קרח" לא ממש הבנתי למה אך קמתי והבאתי.
"למה אתה מחכה? דחוף קוביה לתחת" ..כאב קר שמקפיא את הישבן ובעודי מתרגל לכאב החדש היא פוקדת שוב"דחוף עוד קוביה" ואני מסכך ודוחף עד שהיא נבלעת במעמקי הכאב.
צרחת הכאב והמבט המיוסר הביא אותה לשאול "שנפסיק?" .."לא הגבירה" עניתי
"אחרי שתדחוף את שתי הקוביות הבאות תחדיר את הבקבוק וודקה ותמלא את הישבן" הכאב הנורא של הקרח והכאב החד של הוודקה משתקים אותי ... אני נאנח מכאב וגבירתי בשלה
"מספיק עם הקרח! סכין!" ואני מתכונן לחתוך שוב את הירך.. "לא על הירך אפס..על ה ז" ...שוב דממה וחצי שנייה של הרהור ואני מבצע בגאווה חתך ועוד חתך והיא נהנית ממראה הזונה שלה מתייסרת.
מדמם משני הירכיים ודימום קצת יותר רציני מהזין ..מסתכל על עצמי ושואל למה לעזאזל אני צריך את זה ..ומספיק מבט קצר בגבירתי והתשובה ברורה.
אני מוצא את עצמי שרוע על הרצפה מלא בדם .כל כך ברור לי שזה מקומי ולשם אני שייך.
כעבור אין ספור חתכים ולא מעט קוביות קרח אני מתחנן בפניה לגמור...
"שלוש קוביות לישבן ואת הדילדו עד הסוף זונה..ברור?" .."כמובן הגבירה|"
קוביה ראשונה הכי כואבת ..השניה והשלישית מחליקות פנימה ללא התנגדות ואז מגיע הז סיליקון שעטוף וודקה וחודר לאיטו ומפלח את הישבן בזעקת אנחה.
"שפשף אפס" .. אני שופך וודקה על הז ומשפשף.
הכאב הנורא של הקרח שדחף עמוק למעלה ומלמד אותי כאב חדש שלא מוכר לי..הדילדו שבעבר הסב לי הנאה פיסק את ישבני הקפוא שניסה להתנגד ללא הצלחה.
והכאב הנורא של החתכים ב ז שספגו לא מעט אלכוהול... הז מתרחב ומזדקר ומותח את החתכים ומרחיב אותם מעט ואני משפשף לפי פקודה וסובל ונהנה כאחד.
הישבן מתחנן למנוחה וה ז דורש שאפסיק ואני רק אוחז חזק יותר ומשפשף..על סף עילפון מהכאב גבירתי פוקדת "גמור ובלע" ואני כמייחל לאישור מתפרץ בהנאה ומלקק כל טיפה של זרע.

מקבל רשימת משימות למחר ונשאר פעור פה ממה שקרה פה.

only m - חבורת פחדנים עלובים!!! אין לאף אחד פה אומץ להגיב

רועד להם הפופיק ליליאן
לפני 13 שנים
מרטין101 - נשמע אחלא סשיין.
חסר רק דבר אחד... איפה התמונות?
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י