שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 12 שנים. 19 באפריל 2012 בשעה 10:33

בימים האחרונים נטרפתי ברמות שלא ידעתי. חופשת הפסח הארוכה והמתמשכת מנעה ממני לראות את גברתי שהייתה עסוקה במשפחתה הענפה. היו רגעים שחשתי שאני משתגע. לא הכרתי את עצמי.

באחד הערבים סימסה לי שהיא, בעלה וחברים נפגשים באחד הפאבים ההומים והמובילים בעיר. "רוצה את פיך בפי הטבעת שלי בשירותים שם", הייתה לשון ההודעה. "ואולי בעצם ניפגש בחצר האחורית שם ותכיר סוף סוף את בעלי. רוצה את הזין שלו בפה שלך אחרי שיחדור אלי. שתלקק את כל המיצים הטעמים שלי. מחכה לך, אפס שלי". החסרתי פעימה.

התעכבתי בעבודה ונעתרתי לדייט עם מחזרת בעלת ממון מאירופה כדי להעביר את השעות עד להגעת גברתי לפאב. המחזרת התלבשה כאילו יוצאת היא לנשף מפואר והבטתי בה ארוכות מדברת בעיניים אטומית. לא קלטתי אף מילה. מוחי היה באחורייה של גברתי, ולשוני עמוק בתוך החריץ ההדוק שלה.

כשהגיעה השעה היעודה נפרדתי לשלום מהמחזרת המופתעת מעזיבתי הזריזה ותוך דקות מצאתי את עצמי בשירותי הפאב מסמס לגברתי שאני מוכן. הנקישה בדלת החסירה בלבי פעימה. תוך שניות הייתה לשוני באחורייה, חופרות וחופרות ונטרפות למשמע גניחותייה. חשתי על סף השיגעון.

כעבור רבע שעה, משנגמר המפגש, הבנתי כי הבעל , בו לא פגשתי מעולם, לא יגיע משום שהגישה לחצר הייתה בלתי אפשרית בערב האמור. מצאתי עצמי בודד ברחובות , מודד מדרכות מסתמס עם גברתי. מסתבר שהייתי אך מתאבן נהדר לאורגיה רבת המשתתפים המצפה לה בקרוב עם ערב רב של גברים ונשים בסלון בייתה. נותרתי עם טעם הדבש של אחורייה, מאושר עד בלי די, ממתין למפגש הקרוב שלנו.

זה התרחש לו כעבור ימים ספורים. מתחת לחליפת העסקים שלי ננעל הכלוב ההדוק ומעליו תחתוני נשים מתחרה סקסית. לרגליי ירכונים אדומים זנותיים. התבקשתי להכין זרד נוסף להצלפות הממתינות לי ואף להגיע מצויד בתותב האהוב על גברתי.

משנכנסה לחדר החשוך הייתי מוטרף מצפייה וגעגועים. היא מששה את הזין האזוק שלי בהנאה מרובה. כל כך רציתי לחוש את אצבעותייה משוטטות שם. כמה חיכיתי לרגע הזה. אין מילים. תוך דקות מצאתי את עצמי ללא בגדים, חמוש רק בכלוב ובירכונים. נשענתי על המיטה בדירה החשוכה ממתין בצפייה דרוכה. גברתי הסירה ממכנסי את חגורת העור השחורה שלי והחלה להצליף בי בסבלנות אין קץ, מכסה כל נקודה ונקודה בתחת הלבנבן שלי ואני הודיתי לה בכל פעם: "תודה גברתי, תודה, גברתי. תודה גברתי, תודה, גברתי. תודה גברתי, תודה, גברתי. תודה גברתי, תודה, גברתי. תודה גברתי, תודה, גברתי. תודה גברתי, תודה, גברתי. תודה גברתי, תודה, גברתי. תודה גברתי, תודה, גברתי....איבדתי לחלוטין את תחושת הזמן..

בין לבין החדירה גברתי לאחוריי את הדילדו הענק שלה ואני שהתמכרתי אליו זה מכבר הנעתי את אגני - נכנסתי ויצאתי נכנסתי ויצאתי כאילו מזיין אני את עצמי. שוב ושוב ושוב. בטירוף אין קץ.

גברתי הורתה לי להסיר את הכלוב והגרבונים האדומים ולשכב לצידה על בטני. היא התישבה מזרחית על המיטה הרחבה ועברה לזרד. הכאב היה נוראי . הצלפה ועוד אחת. ועוד אחת ועוד אחת. בכל פעם שהפסיקה נצמדתי לחזה הענק ויבבתי. כך נמשך לו הערב, שעות על גבי שעות. בין לבין שוחחנו כשאני מבקש להבין מדוע היא צריכה אותי לכל כך הרבה שעות – 8 ליתר דיוק . הרי האורגיות שלה נמשכות זמן קצר יחסית . מה יש בי שמחייב זמן כה ארוך? "אני לא יכולה להפסיק להצליף בך. אתה פשוט לא מבין. הזיונים הם בשביל צרכי הסקס שלי. אתה מיועד לסיפוק הלבידו שלי" , הסבירה באיטיות.

ממש כפי שראה זאת פרויד כשפרסם את כתביו, כך גם גברתי. בעלת צרכים מחד ואנרגיה מינית המניעה את הנפש ומשלבת סקס ואלימות. "המממ...לא במקרה מתחיל המונח ליבידו בשתי אותיות השם של גברתי – לי-בידו", מלמלתי וגברתי חייכה. כנראה שפרויד ראה את דמותה של גברתי כדמות שנתנה לו את ההשראה לנתח את האנרגיה המינית במסגרת תורת הפסיכואנליזה שלו, אפילו ששקע בה מאה שנה לפני שנולדה. שום דבר אינו מקרי בעולמנו.

גברתי התעללה בי במהלך הערב ללא לאות. התגרתה בי כשהורתה לי לשכב מעלייה כבתנוחה המסיונרית ולשפשף את הזין שלי בערוותה תוך ידיעה שלא אורשה להיכנס לשם לעולם. מיד אחר-כך הורתה לי להרכיב את התותב על הזין שלי ולזיין אותה שוב ושוב בעוד הכלי המקורי שלי מכווץ ומתענה מכאב בתוכו. חשתי עלוב ומושתן וגברתי ידעה זאת היטב. היא השתעשעה בי עם סיגריה בוערת ואני , באמצעות הפה, שימשתי לה כמאפרה. את אותה סיגריה כיבתה על ירכי וכשהתחשק לה גררה אותי לרצפת האמבט והטילה את מימייה כשאני יונק את הנוזל מבין רגלייה בתאווה.

לא נפרדנו בטרם ביצעתי בה את הפיסטינג האהוב עלייה והיא השפריצה נוזלים למרחקים. גופה רעד ורעד שוב ושוב . המחזה היה נפלא בעיניי. בטרם יצאה התחננתי שתצליף בי עוד והיא נעתרה ללא היסוס. שוב עם החגורה. שוב בדיקנות משומנת לכל פלח עור חשוף באחוריי. נישקתי אות חזה כשאני על ברכיי , הודיתי לה ונפרדנו לשלום.

בחוץ המתינה לגברתי המונית שלקחה אותה הביתה למיטת בעלה שם תינו אהבים וסקס אגרסיבי עד אור הבוקר. אני נותרתי ללא אורגזמה ממתין לטלפון בבוקר בו נתנה לי את ההזדמנות לגמור, כשאני מאונן והיא מקשיבה בסבלנות. האורגזמה שלי הייתה מוטרפת ומתסכלת כאחת. הכל התפרק בתוכי באושר ביודעי שגברתי מאושרת כל כך, עם סקס מדושן עם בעלה האוהב ועם ליבידו העולה על גדותיו איתי – האפס שלה.

Aציבעוני​(אחר) - סוף הדרך
או ששש
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י