שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 20 ביוני 2012 בשעה 7:53

התחזוקאי נאבק במנגנון התריס החשמלי הבוגדני וכמעט והטריף את גברתי וגם אותי. צהריים מהבילים בחוץ. הרחוב הראשי עמוס, המסעדות הומות,מכוניות צופרות. חום אימים.
רצינו שילך כבר האיש וישאיר אותנו לנפשנו בדירה הצוננת. עולם אחר. מימד שאינו מוכר במקומותינו. בזמן שעבד צבטה גברתי את פיטמותיי בעוז ומיששה בהנאה את הכלוב הנעול שעל חלציי. התפתלתי מכאבים, אך נשכתי את שפתיי כדי שלא ישמע.
לא מכבר התוודיתי באזני גברתי כי אני שונא את הזין שלי. אני חש שהוא מיותר ואין לי צורך בו. מאז הוידוי, שפרץ מפי עקב משימה שהטילה עליי גברתי – להשתין בישיבה ולנגב כנקבה, אני יוצא למשרדי מדי בוקר בחוטיני נשי סקסי, מתחבר באושר רב לצד הנקבי שבי.
משהסתלק לו סוף סוף התחזוקאי ידעתי שאני, עם הזין העלוב והחור המתאווה לזין, עומד לספוג את מלוא קוצר רוחה של גברתי. הלחיצות על אשכיי הנעולים הביאו אותי לידי בכי, אך הייתי גאה בעצמי. בעיצומו של הכאב הנוראי חזרתי מהפינה אל גברתי. ידעתי ששם מקומי בכל מצב.
תוך שניות הסרתי מעלי את הבגדים בפקודתה. נשכבתי על המיטה כשהכלוב חותך בבשרי ותוך שניות חשתי בחגורת העור מצליפה שוב ושוב באחורי,ללא שמץ של רחמים. התפתלתי. לא ידעתי אם זה קשור לתחזוקאי, אך את אשר יגורתי לי בא. קיבלתי את כאביי באהבה. הבנתי היטב כי זה בדיוק מה שגברתי צריכה באותם רגעים.
חיש קל קישטה היא את אחוריי האדומים באטבים וצילמה את יצירתה האמנותית להנאתה. תוך כדי שיחת טלפון עם חברה, ביצעה בי פיסטינג מטרף והכניסה לפי הטבעת שלי את מלוא ידה. נטרפתי מעונג. רק אז, כשכף ידה חשה את מעיי, ידעתי כי נרגעה במידת מה.
עתה התפנתה הגבירה להפוך אותי מזכר לנקבה. קיבלתי ממנה במתנה אביזרי הלבשה תחתונה אישיים שהביאה לי במיוחד. הודיתי לה באושר. תוך דקות אחדות הייתי כבר יצור אנושי אחר. לבוש בגרביוני רשת סקסיים ובמתנה - החוטיני השחור של גברתי, עם מחוך תואם ובירית ירך לבנה שלבשה ביום חתונתה. לראשי עטיתי פאה נכרית אדומה ובוהקת וגברתי צבעה את שפתיי באדום לוהט.
כך, כשגברתי שרועה על הספה ואני לרגליה צפינו בסרט האהוב עלינו במיוחד – "העור בו אני חי". הסרט בו אנטוניו בנדרס, פלסטיקאי-כירורג מדופלם, הופך את הגבר שאנס את בתו לאשה סקסית בדמות אשתו שהתאבדה. חזינו ביצירת המופת הזו של אלמודובר, ולא בפעם הראשונה, עצורי נשימה. לא פעם החזקנו יד ביד בהתרגשות. ידענו בתוך תוכנו כי זה מה שרצינו שיקרה איתי באותו הרגע.אני משוכנע שגברתי הייתה שמחה להפוך אותי לאשה לכל דבר ללא היסוס.
משהסתיים הסרט הייתה גברתי בשיא ייחומה. היא ציוותה עלי להחליף את מנעול הכלוב בתותב התואם ולנעול אותו במקביל. כך חדרתי אליה עם התותב מלפנים ובהמשך בתנוחה בה גברתי נמצאת בכריעה. שוב ושוב נכנסתי אליה חש בכאב הנוראי של התותב ומנעולו על גופי. ככל שכאבי היה נורא כך גאתה הנאתה של גברתי. גם משגמרה ומשהסרתי את התותב המשכנו להחדירו אל נרתיקה בתנועות מכניות. גברתי הגיעה במהירות לאורגזמה נוספת ובלתי נתפסת.
מעולם לא ראיתי אשה שמחוברת כך למיניותה ומסוגלת לאורגזמות בלתי נגמרות שכאלה ולא יודעת שובעה.
מעולם !!!
ידעתי שההנאות המיניות הבלתי פוסקות האלה רק יכניסו בגברתי אנרגיות על.
לאחר מקלחת קצרה פקדה עלי לשכב על בטני והמשיכה להצליף בי עם הקיין האימתני. ידעתי שהיא מרחמת עלי הפעם. לא ברור לי אם מרחמים או מסיבה אחרת, אך יצאתי בזול.
לסיום קיבלתי את הצ'ופר. גברתי רכסה על מותניה את הדילדו הענק שלה. מצצתי אותו בתאווה והיא סיננה כמה זונה מזדיינת הפכתי. משמצצתי דיי החדירה לפי קונדום בטעם שוקולד אותו מיהרתי להלביש על הדילדו. מצצתי שוב ואז התפניתי לרכב עליו כשהוא עמוק בתוכי. שוב ושוב זיינתי את עצמי כשגברתי דוחפת בעוצמה את מותניה כלפי מעלה.
הייתי מאושר. רציתי להיות ורה של אלמודובר. ורה שהייתה גבר בעברה. בעל כורחו נלקח ממנו הזין ובמקומו הושתל נקב. אל הכוס הזה נכנס בעלילת הסרט, מדי פעם זין ענק. הוי ורה, הלוואי והייתי את!
עם הדילדו עמוק בתוכי חשתי שזה מקומי וכך צריכה להיות הנאתי מעתה ועד עולם. רק לא מהזין המיותר הזה בעור בו אני חי!

Aציבעוני​(אחר) - חזק ביותר!
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י