שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 6 ביולי 2012 בשעה 21:12

חיה מכושפת



המוסיקה של רשת ג נגנה וברקע טרטר לו המזגן קלות. ברחוב הסואן נשמעה לא אחת חריקת בלם של מכונית בתוכה יושב נהג עצבני מרוט עצבים.בחדר המבודד השתררה אפלולית נעימה. גברתי הייתה שרועה על המיטה הגדולה רועדת לא הרף לאחר אורגזמה מטרפת. שניה קודם לכן שחררתי את כף ידי המאוגרפת עמוק עמוק מבין רגליה – יד שנגעה בנשמתה החבויה, המסוגרת והמוגנת היטב אי שם בתוך קרביה. חיבקתי אותה ונצמדתי לגופה האלוהי בתנוחת כפיות אינטימית. לו היה זר מציץ מבעד החלון היה משוכנע כי זוג נאהבים מתחבק לו באפלולית, עד ש...עד שהיה מבחין בזין בכלוב פלסטיק נעול במנעול . אז כנראה היה מאבד כל אחיזה במציאות.



היה זה סשן יוצא דופן. גברתי הצליפה בי ארוכות ללא רחמים עם קיין אכזרי ושניה אחר כל הצלפה הטמינה את ראשי בין שדייה המפוארים, ביודעה כי נשימת בושם הוניל פצ'ולי שלה יטריף אותי. הזין בתוך הכלוב מאן להזדקף. אחוריי הפכו לזירת התעללות בלתי פוסקת. להנאתה חיברה גברתי על ישבני שורה ארוכה של אטבים והסירה אותם במיומנות באמצעות הצלפות כמומחית בקליעה למטרה לקראת האולימפידה המתקרבת. עורי נותר מחורר ופצוע, אך לא השמעתי הגה. לאחר שתחבה אל הפתח שלי פלאג כתום ושמנוני, הבנתי שאין זו אלא הקדמה לפיסטינג של מלוא ידה אל תוך אחוריי, אך לא השמעתי הגה. גם כשבהמשך החטיא הקיין חסר המנוחה את מטרתו וחשתי כאבים נוראיים על ירכי, לא נמלטתי כבעבר. חשקתי את שפתיי ולא השמעתי הגה.



בכל פעם כשקרסתי מכאבים קרבה אותי גברתי אליה וחיבקה אותי. חשתי בחום , ברכות ודאגת אין קץ. כמה חום יש בחיבוק הזה של גברתי. ניכר כשרק כשאני חבול, פצוע, מייבב ודואב, תוך חישוק שפתיי נמסה גברתי. החיבוק שלה הוא כה רך. מגעה כצמר גפן. ליטופיה כנגיעת ענן מענג. רפרוף אצבעותיה מלאכי. לעיתים חשתי שאני מוכן לספוג את כאב ההצלפות והעינויים שוב ושוב לנצח רק כדי לזכות בהפסקות המענגות האלה. אז התחברתי עמוק לנשמתה של גברתי ולנתינה הפיזית שלה. או שמה המטאפיזית שלה.



בין לבין , כשגופי דואב וכואב. התנשקנו בטירוף חושים. נשיקות אינטימיות שלא ברור מה יש בהן. תאווה ורגש. רגש ותאווה. או אולי אף אחד מהם. נזכרתי משום מה באחד מרגעי האתנחתא בסיפור המוטרף

The Beauty and The beast

היינו – היפה והחיה. המחזה הנודע המביא את קורותיו של נסיך יפה תואר שכושף בידי פיה והפך למפלצת בארמון מבודד. הוא וגם אני מקיימים מערכת יחסים בלתי אפשרית מחד , אך אגדית יחידה ומיוחדת מאידך. האמנם אני – המפלצת, או החיה - נמצא תחת כישוף כבסיפור האגדה? מתנשק עם גברתי עם זין נעול, מוצלף עד אין קץ ומחובק ברכות צמר גפן וחוזר חלילה?



לאחר האורגזמה של גברתי רכסה היא למתנייה את הסטרפון והדילדו האהוב עלייה כל כך. מסתבר שעליי לא פחות. הכנסתי לפי קונדום בטעם שוקולד והלבשתי אותו במו פי על הדילדו. מצצתי, ינקתי והתאוותי לחוש בזין עמוק בגרוני. שוב ושוב ינקתי ובאזני נשמעה הנאת גרגוריה המיוחמים של גברתי. תוך דקות מצאתי את הדילדו נעוץ עמוק באחוריי בשלל זוויות. בכריעה ובישיבה. לא רציתי שהזיון הזה יגמר. ביקשת. התחננתי. יבבתי. כל זאת בתחינה שגברתי לא תפסיק להלום באחוריי עמוק עמוק. שוב ושוב. שלא יגמר לעולם. בסופו של גבר הכריעו אותי שריריי השוק. חשתי בדילדו הענק נפלט מאחוריי ונשכבתי חסר נשימה על המיטה.



נפרדנו כשאני קרוב לדמעות. עדיין עם הכלוב שלא הוסר מעלי לרגע, כרעתי על ברכיי ונצמדתי לשמלת גברתי. נשמתי את הפצ'ולי מבין שדייה ונשקתי לרגליה שוב ושוב. לא רציתי שיגמר הרגע. לבסוף יצאה והלכה לדרכה אל שיגרת חייה בעולם החיצון, הרחק מן האפלולית, רשת ג המתנגנת ורחש המזגן הנעים.


Aציבעוני​(אחר) - ואווו
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י