שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 16 באוגוסט 2012 בשעה 10:25

"אתה כבר מוכן למצנח", הקלידה גברתי בשיחת לילה בצ'אט. כרגיל הייתי משוכנע כי גברתי הנאצלת משגרת לי הודעה שנועדה לאחר. אולי קרוב משפחה שסיים אימון קרבי והדרכה תיאורטית לפני צניחה ראשונה בצבא. אולי איש עסקים שכיר המבקש לפרוש בתנאים מעולים מהחברה ולקבל "מצנח זהב" - היינו משכורת עתק עם הפרישה. אולי...

 

התעשתי מהרהוריי כשהוקלדה השורה הבאה: "המצנח עבורך. נחבר אותו סביב אשכיך ולשלשלאותיו נצמיד משקולות ... אוחחחח...אתה תאהב את זה , אפס שלי". נחרדתי. זיעה קרה הציפה אותי. לרגע הייתי משוכנע כי גברתי מתבדחת, אך חיש קל הבנתי שלא כך פני הדברים. הזמנתי את המכשיר ההזוי הזה באמצעות האינטרנט ורכשתי משקולות בחנות דייג. עשיתי הכל. בדיוק מופתי. כדרישתה, אחוז בעתה לקראת הבאות.

 

המתנתי על ברכיי עירום לחלוטין , עם הכלוב הנעול על אברי המיוסר. על השולחן הסמוך בדירה האפלולית פוזרו נרות, גפרורים, קיין, חגורה, זרד ירוק וטרי, תותב וכמובן המצנח ומשקולות הדייג. לא התראינו מזה זמן וידעתי שגברתי בוערת. הכנתי את עצמי נפשית לתת הכל כדי שתהיה מאושרת ושיכורת עונג. ידעתי שלא תוכל לעמוד בפיתוי הזרד הירוק אותו קטפתי עוד באותו בוקר. אכן כך היה. היא נטלה אותו בזריזות בכף ידה וללא הכנה או אזהרה החלה להצליף בי שוב ושוב ללא רחם. עוד ועוד ועוד....חשתי שבשרי נקרע מעליו במשך הדקות הארוכות האלה. בין לבין ליקקתי את כפות רגליה ואצבעותיה על נעל העקב הסקסית שלה בטירוף כמו כלב מורעב ממנו נמנעה תקופה ארוכה מנת המזון אליה הוא מכור. ושוב הצליפה ושוב ליקקתי וחוזר חלילה. רק משנרגעה במקצת חיבקה אותי אליה ונתנה לי לנשום וללקק את חזה השופע והמלכותי והממכר כל כך עם ריח הפצ'ולי האלוהי.

 

 

חשתי כי גברתי שבעה במקצת והיא התפנתה להשתרע על המיטה המלכותית כשהיא מורה לי להסיר את הכלוב ולהניחו בצד. מיד אחר כך התפניתי ללקק שוב את כפות רגליה. לא הייתי מסוגל להפסיק. אפילו לא לרגע. לא לשניה. רק לשאוף אויר מדי פעם. מכור ומוטרף ברמות על. כשהורתה לי להשתרע על בטני חשתי כי פי הטבעת שלי נמרח בנוזל דביק. ידעתי כי הגיע הרגע בו אחוש אותה קרוב ואכן פיסקתי את רגליי ככל הניתן וחשתי חדירה בלתי מוסרת עמוק עמוק לתוכי. רק בדיעבד הבנתי כי מדובר בפיסטינג של מלוא כף ידה האלוהית. הייתי המום שכף היד הזו במלואה חדרה אלי אל התהומות הכי עמוקים שלי.

 

משנחה די צרכה הבנתי שהגיע הרגע ממנו חששתי. אצבעותיה שיחקו עם המצנח החדש והן ביקשו להרכיבו סביב אשכיי. צרחתי מכאב, או מהתרגשות, או מבהלה, או מכל הסיבות גם יחד. הרכבתי אותו בעצמי והתפניתי לעמוד מולה. בחיוך שקט המשדר אושר עילאי חיברה אל המנצח משקולת אחר משקולת. התחושה הייתה מוזרה למדי. כאילו האשכים נמתחים כלפי מטה עוד ועוד כתוצאה מהמשקל הנוסף וכח המשיכה גם יחד. חשתי כי האקסטזה אוחזת בגברתי. היא חיברה לפטמותיי מצבטים, למצנח שרשרת נוספת ולכיפת הזין שלי אטבים. הכאב היה נוראי או שמא המראה היא מבעית. לא ברור לי מה היה נורא מכל. מה שבטוח חשתי אושר עילאי . גברתי הייתה על גג העולם ולא לא היה אכפת יותר משום דבר. משהסירה את האטבים היה הכאב זוועתי ברמות שלא יתוארו . כשמשכה את המצבטים לפטמותיי עם השרשרת המחברת בינהן ראיתי כוכבים, פרצתי בבכי והתמוטטתי.

 

אך, גברתי לא ויתרה ולו לרגע. אמנם הסירה מעלי את המצנח, אך היא חיברה למתניה את הסטרפאון עם הדילדו והשליכה לעברי קונדום בטעם דובדבן. באמצעות שיניי כיסיתי את הדילדו ומצצתי בתאווה, חולם על זין אמיתי וחם בפי כל העת. מיד אחר כך התישבתי עליו וגברתי הרימה את אגן ירכיה וזיינה אותי ללא הרף. התחננתי שלא תפסיק ולו לרגע. לא רציתי שהזיון הממכר הזה יפסק אך לבסוף הכריעו אותי שרירי ירכיי שלא עמדו בעומס וצנחתי גמור לחלוטין כשבור פעור באחוריי.

 

הערב הסתיים בפיסטינג האלוהי בין רגליה של גברתי שיבבה ורעדה כל העת והשפריצה את נוזליה למרחקים. בטרם נפרדנו, כשתאוותי בידי -  ללא כל אורגזמה - המשיכה גברתי להצליף באחוריי בזרד ובחגורת העור ללא הרף. לא רציתי שזה יגמר. התפללתי שהזמן יעמוד מלכת, אך גברתי הורתה לי להתלבש, התארגנה בזריזות ונעלמה בחשכה אל שיגרת יומה.

 

נותרתי חבול פיזית ונפשית. מה לא הייתי מוכן לעשות כדי ללקק את אצבעות רגליה שוב. הייתי מוכן שתדרך עלי. תירק לפי. תטיל עלי את מימייה שתייסר אותי – רק שלא תלך. אבל..היא כבר לא הייתה בחדר זמן רב. לא היה סיכוי שתחזור. ארזתי את המצנח ושאר המיטלטלין נכה רוח ושקעתי בעצבות בלתי נגמרת.

 

 

Aציבעוני​(אחר) - הכי טוב שאפשר
לפני 11 שנים
only m - יש פה בעיה קשה . הצנחן ממאן לראות נכוחה משמע עיוור
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י