שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 26 באוגוסט 2012 בשעה 18:13

 

 

בחשכת הלילה קצת אחרי חצות על דרך עפר אדמדמה מחמרה ומאובקת, סמוך לאתר בניה ולעמדת השומר בה, הגיע הרגע. המתנתי שם עצור נשימה וסתור שיער. על הכביש המוביל לשביל האמור התגלגל לו לעברי באיטיות רכב פנאי מרשים עם אורות ניאון. הלכתי לאיטי לכיוון שביל העפר והרכב המשיך להתגלגל אחרי ונעצר בסמוך אלי. בתוכו ישבו שלושה. גבר בכסא הנהג ומאחוריו אישה ובכסא שליד הנהג ישבה לה גברתי. הבחנתי בתנועות ידיה הנמרצות ולאחר מספר שניות נעצר הרכב ודומם מנועו.  

השלושה יצאו את הרכב באיטיות אל תוך החשיכה. "הבאת את החגורה?", שאלה גברתי בקולה הנמוך והבטוח. הנהנתי בראשי והושטתי לה את חגורת העור שכה אהבה. "תוריד את המכנסיים" , הורתה לי ובו בעת היא הפשילה אותם לאיטה ואחזה בזין שלי ובאשכיי. יבבתי קלות ונצמדתי אל קדמת הרכב ולמכסה המנוע החם. תוך שניות חשתי בהצלפות צורבות את עור אחוריי שוב ושוב. נשכתי את שפתיי וייבבתי בשקט מופתי. הנוסעים האחרים כבר יצאו את הרכב ובודאי הביטו במחזה. לא יכולתי לחזות בפניהם אך שיערתי כי היו המומים למדי, או שלא.

 

לאחר שנחה דעתה של גברתי, ויתרה על החגורה והורתה לי לרדת על ארבע. היא התקרבה אלי והפשילה את תחתוניה. בתנועת אצבע הורתה לי ללקק את חיבורי רגליה. עשיתי זאת בתאוות אין קץ מתמכר לנוזלים העסיסיים שניגרו ללא הרף ולאנחותיה המיוחמות הבלתי פוסקות. הגבר הנוהג התקרב אל גברתי מאחור ומן הסתם, לאחר שהסיר את מכנסיו, חבט קלות באחוריה של הגבירה הנערצת והחדיר את הכלי שלו אל תוכה שוב ושוב. ההתנשפויות והאנחות נשמעו ברורות מתמיד בתוך הלילה השקט והאפלולי.

 

משהתרצתה, הנחתה את הגבר להתקרב אל פניי. את המתח באויר החם והלח ניתן היה לחתוך בסכין. לאחר מספר שניות הוסרו מכנסיו וגברתי , בתנועותיה המוכרות,  רמזה לי מבלי להוציא מילה לגשת למלאכה. הכנסתי את הכלי של הגבר לפי והתחלתי למצוץ בתאווה שוב ושוב. הזין גדל בתוך פי בעוד גברתי מתקרבת אל שנינו ומנגבת את הזיעה ממצחי. האורחת הנוספת נצמדה לגבר הנוהג ומן הסתם הביטה בעניין במתרחש. הייתי שקוע כל כולי במציצה וביניקה המשכרת חש באושרה המתפרץ של גברתי. אושר זה העניק לי כוחות על להמשיך ולא להרפות...... עוד ועוד.   בשלב מסוים ניכר היה שהגבר לא יגמור – אולי בשל התרגשות, או חוסר נוחות. כאן הצטרפה למלאכה גברתי. במיומנות אין קץ החזיקה בכלי שלו ובאשכיו ובתנועות מעוררות הערצה הביאה אותו תוך שניות אחדות לאורגזמה מתפרצת אל תוך פי ועל פניי. הנוזל החמים הציף את עורי המיוזע וגברתי מרחה אותו על כל חלקת פנים חשופה כמסכת קוסמטיקאית מדופלמת. משסיימה הושיטה לי את ידה הטבולה בנוזלי השפיך של הגבר ומצצתי כל אצבע בתאווה אדירה, חש שאני מסב לה תחושת גאווה ואושר עילאי.  

לאחר דקות אחדות נפרדה החבילה. הסתלקתי מדרך העפר האדמדמה אל החשכה והשלושה חזרו אל רכב הפנאי המפואר ופנו לדרכם.

 

כך פגשתי בסוף השבוע לראשונה בבעלה של גברתי.    
Aציבעוני​(אחר) - פגישה שכזאת
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י