שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 9 בספטמבר 2012 בשעה 15:16

כדי לעמוד בהצלפותיה הסדיסטיות של גברתי, מוכנות נפשית נאותה היא הכרחית. כשסיפרה לי באחת משיחותינו הליליות בצ'אט על מערכת יחסיה הסבוכים עם הוריה, נרעשתי. הורים הם מעל לכל בכל מצב ובכל מקום, לטוב ולרע. התחננתי כי בכל פעם, כשתרגיש כעסים מתפרצים בעקבות המערכת הסבוכה האמורה, שתתרכז בי ותחצין אותם בעוצמה על גופי המיוסר.

 

הגבירה השתוממה לשמע האלטרואיזם הבלתי צפוי הזה, אך אני המשכתי בשלי והתחננתי שוב ושוב. "בכל פעם שיתקוף אותך הכעס, תוציאי אותו עלי. לא על הורייך! בבקשה ! אנא ! אני מתחנן על ברכיי".

 

לקראת פגישתנו בדירה הקרירה הכינה אותי גברתי ללא משוא פנים. "הפעם תצטרך לספוג עשרות, מאות הצלפות. בלי רחמים. התחת שלך ישאר מצולק לימים רבים. כדאי שתרכוש משחת טראומיל עוד טרם מפגשנו", הזהירה אותי. היראה תקפה אותי, אך התעשתי במהירות. ידעתי שאעמוד בכל יסור שתתכנן לי. הידיעה שעכוזי וגופי הופכים בנוסף למכשיר המבריא את גברתי נפשית ממערכת היחסים העכורה שלה עם הוריה, נתנה לי כוחות על. בלתי פגיע. מוגן. לא חושש מכלום.

 

בשעה היעודה הגיע סמס בלתי צפוי. גברתי שלחה לדירתנו גבר עם משימה אחת ויחידה – להצליף בי ללא רחם כדי שאוכל להתמודד עם שאלה שניקרה בי זמן רב. האם יכולתי לעמוד בהצלפות נובעות מריגוש מיני לגברתי, או שאני פשוט מכור להצלפות כפשוטן? כשאני רכון על ברכיי, הכלוב נעול על אברי ועכוזי מופנה גבוה אל האורח הלא צפוי ספגתי הצלפות במשך רבע שעה רצופה מחגורת העור הקשוחה. הצלפותיו של הגבר החסון עם המוטיבציה היו כליטוף בהשוואה להצלפותיה של גברתי ולאחר דקות ספורות הבנתי כי הן אינן משפיעות עלי כהוא זה. התגעגעתי לעוצמת הצלפותיה של הגבירה ולריגוש האופף אותי בידיעה שאני הופך אותה למאושרת באדם.

 

גברתי הגיעה באיחור, דילגה על החגורה ומיד החזיקה בידה את הזרד הירוק שקטפתי עבורה בבוקרו של יום. הצלפותיה עם הזרד היו נוראיות. חשתי בצורך האצור בה ובאנרגיה המאיימת להתפרץ יותר ויותר. חשקתי את שפתיי ויבבתי. שוב ושוב. הכאבים היו קשים מנשוא. לנגד עיניי ראיתי את עיניה העצובות של גברתי אל מול הוריה. כמו שצפיתי – המראה נתן לי כוחות על להמשיך ולא להישבר. אחוריי הארגמניים נצרבו שוב ושוב בהצלפות ללא רחם. חשתי כי נפשה מזדככת. נרפאת לאט לאט. מבריאה ומשתקמת. התמלאתי באושר עילאי ובנחת רוח בלתי מצויה.

 

בהמשך הערב ליקקתי בתאווה את פי טבעתה של גברתי עד שרטטה באופן בלתי נשלט. או אז התפניתי ללקק את רגליה ומקדשה של הגבירה והחדרתי לתוכה את התותב שהיא כה אוהבת עד שגמרה שוב ושוב. ברכיה רעדו מתשוקה שוב ושוב. אני זכיתי לחוש בפיסטינג של אצבעותיה בתוך אחוריי ובהחדרת הדילדו עם זנב הסוס האהוב עליה כל כך. אך מחשבותיי שוטטו לגברתי בילדותה, בצעירותה אל מול הוריה. בעזרת ההרהורים האלה חשתי חזק מבעבר. ידעתי כי המוכנות הנפשית הזו תחזק אותי תמיד, לנצח. הרגשתי כמו סופרמן מכוכב קריפטון. בלתי פגיע. מוגן. עושה הכל למען מילוי צרכיה של הגבירה הסדיסטית הנערצת הזו.

 

בדרכי חזרה הביתה עצרתי בשדה פתוח ובהוראת גברתי אוננתי בטירוף עד שגמרתי באוזניה בצרחות. באותה עת היא כבר הייתה בדרכה לבילוי משותף בחברת בעלה המחבק.

 

 

Aציבעוני​(אחר) - ללא מילים
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י