שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 14 באוקטובר 2012 בשעה 20:56

זיקוקי דינור מתעופפים

החסרתי פעימה לקראת המפגש המחודש עם גברתי. כבעבר חגי תשרי מהווים מכשול לא פשוט ליחסינו, אותו יש לצלוח בשלום בסבלנות וצפיית אין קץ. עתה הגיע המועד ולאחר שנשאתי על אברי את הכלוב עם המנעול במשך שלושה ימים רצופים הגיעה עת הפגישה בדירה הקרירה במגדל הגבוה בלב העיר.

הייתי מודע לרעבונה של גברתי , אך לא שיערתי עד כמה. לכאורה עומד לרשותה ארסנל בלתי נגמר של גברים, החל מבעלה המופלא ועד גברים "שאקלים" אחד אחד הממתינים למוצא פיה. למעשה – ומסיבות שטרם הבנתי את משמעותן לאשורן – אני הוא זה שאת גופו היא חומדת ברעב בלתי נתפס.

משנכנסה מיששה את הכלוב בתוך מכנסיי וציוותה עלי להתפשט. חשתי בחוסר סבלנותה, אך בחנתי את בגדיה המהודרים ואת העובדה שהפעם לא הציגה את החזה המפואר שלה , אלא הצניעה אותו מאחורי חולצה אך סגורה והדוקה. חיש קל מצאתי את עצמי מפנה אל גברתי את אחוריי והיא החלה להצליף ללא פשרות. בתחילה יבבתי, אחר כך יללתי ובהמשך חשקתי את שפתיי שלא לצרוח. חשתי שאחוריי בוערים כגחלים לוחשות, אך נשבעתי לא לצרוח או לוותר ויהי מה. ידעתי שגברתי זקוקה להצלפות הנוראיות האלה לאחר ימי החגים הארוכים והמרחיקים כל כך.

משהתפנתה להחדיר לאחוריי את אצבעותיה נשמעה נקישה בדלת. קפאתי. הייתי משוכנע לרגע ששכן שמע את יללותיי וביקש לוודא שהכל תקין בדירה. מאידך, ידעתי שחשקתי את שפתיי בדממה ולכן איש לא היה חושש לרגע לנעשה מאחורי דלת הכניסה. גברתי ניגשה בניחותא לדלת, פתחה אותה לרווחה והכניסה אל הדירה גבר. השניים החליפו ברכות פמיליאריות מוכרות כגון - "שלום ומה נשמע..לא נפגשנו כל כך הרבה זמן".

 "הגעת בדיוק בזמן שאני רוצה לחדור אל האפס שלי", אמרה גברתי באושר. הגבר התיישב על הספה וצפה בנעשה מולו. גבירה לבושה בהידור אל מול אפס עירום עם כלוב על אברו העלוב. חשתי כי הגעת האורח הכניסה בגברתי אנרגיה בלתי מוסברת. היא הגבירה את קצב הצלפותיה  עם הקיין, הזרד והמחבט שעמדו לרשותה. במקביל החדירה לתוכי את שרשור הכדורים הבלתי נגמר כל כך עמוק עד שחשתי אותו מגיע לבית החזה שלי. נאנקתי כל העת, אך לא רציתי שתפסיק ולו לרגע. היו אלה רגעי אושר עילאיים של כאב נוראי, סדיסטי, בלתי נתפס, לצד אושר בלתי פוסק של הידיעה שגברתי מאושרת, מלאת אנרגיות וחיות אין קץ.

כשנשלחתי לחדר האמבטיה להתנקות לאחר הוצאת השרשור הייתי משוכנע כי הגיעה עת הגבר האורח, חיכיתי בשקיקה למצוץ את אברו ולחוש אותו עמוק באחוריי, אך להפתעתי משביקשה ממנו גברתי להשתמש בקונדום הוא סירב ולאחר דקות אחדות נעלם כלעומת שבא. בהחלט התרחשות מאכזבת ובלתי צפויה, כי ידעתי שגברתי רצתה שדברים יתרחשו אחרת.

 גברתי שלפה מתיקה המעוגל שלל שרשראות ואזיקים ואזקה את רגליי וידיי. היא המשיכה להצליף בי וברגעים שנחה הסתערתי ללקק את אצבעות רגליה ועורה האלוהי. בשלב מסוים רמזה לי מאושרת כי מעולם לא ראתה את אחוריי במצב שכזה.

נבהלתי. חיש קל צילמה את המראה בסלולארי שלה ונתנה לי להציץ. נחרדתי, אך משום מה הייתי שליו נפש, מאושר ורגוע. אפילו כשבתוך תוכי הבנתי שלא אוכל לשבת כהלכה בימים הקרובים.        משויתרה על המשך ההצלפות עד לפרידתנו הבנתי כמה חמור המצב. "ריחפתי.......לא הייתי כאן'', מלמלה באושר כשראתה את מבטי מלא התימהון וההפתעה. לא רציתי שהמפגש יסתיים. ליקקתי את מקדשה ובאמצעות פיסטינג הבאתי את הגבירה המדהימה לאורגזמות על. אורגזמות שהיא כה אוהבת. בשלב מסוים הגיע השלב שאני כה אוהב. גברתי קשרה למתניה את הסטרפאון עם הדילדו הענק ובישיבה על המיטה, כשאני על גבי, חדרה לאחוריי וזיינה אותי ללא הפסקה עד שראיתי זיקוקי דינור מתעופפים. "אל תשתנה לי אפס שלי. תישאר ככה תמיד", לחשה באזני. נמלאתי באושר עילאי. קוסמי. מרומם נפש.

ואז הלכה לענייניה.

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י