שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 21 באוקטובר 2012 בשעה 11:26

הדירה החשוכה והנר הדולק באפלולית היוו ניגוד גמור לאור היום המבהיק בשעת הבוקר ברחוב הסואן. חמוש בתחתוני התחרה הצחורים והסקסיים ששימשו את גברתי בערב כלולותיה ובכלוב על הזין הרפוס שלי המתנתי בציפיה דרוכה להגעתה. לאחרונה היא מגיעה בדיוק של שניות בטרם הסדרתי את נשימתי מארגון החדר. לרשותנו עמד זמן מוגבל ביותר, כי גברתי מסתבר מיהרה לפגישת עבודה חשובה מחוץ לעיר. היא הפשילה את מכנסיי כמעט. נותרתי לבוש במלוא מחלצותיי ועם תחתוני התחרה שהופשלו אף הם מעט. ההצלפות בזרד הירוק והטרי הגיעו חיש קל. אחת אחרי השניה. בדיקנות,  מכסים את העכוז העליון, אחר כך האמצע, אחר כך התחתון וחוזר חלילה. עוד ועוד. עוד ועוד. הצלפות קשות, חותכות וצורבות. יבבתי ללא הרף. הכאב היה קשה מנשוא אך גברתי לא הרפתה.

רק משמילאה את צרכיה די הרשתה לי לכרוע על ברכיי וחיבקה אותי ברכות. נשמתי עמוקות את הריח המשכר מבין שדיה התפוחים והאלוהיים והייתי המאושר באדם. המושלם בבני האנוש. המיוחד בזכרים על הגלובוס. הרחתי. ליקקתי. מיששתי. נשמתי. רפרפתי - יותר מזה הרי אסור לי . הזין שלי תפח בתוך הכלוב הצר. גבירה מדהימה ואפס לרגליה. זר לא יבין זאת.

 

בשלב מסוים מאסה גברתי בכלוב והורתה לי להסירו. הפעם החליטה להתעלל באיבר הרופס והמחוץ שלי שזכה להשתחרר דקות אחדות קודם לכן. היא אחזה בו, נדנדה אותו וציוותה עלי לאונן בפנייה. עשיתי זאת על גבי ותוך שניות הוא תפח למימדים לא מוכרים. "שלא תעז לגמור", סיננה ונטלה פיקוד. היא התעללה באיבר המאיים להתפוצץ שוב ולמרות כל תחנוני סירבה לאשר לי את האורגזמה המיוחלת. או אז נשכבה על גבה והורתה לי לבא מעליה ולהצמיד את האיבר הבוער אל דגדגנה הלוהט. העינוי היה נוראי. ניסיתי למלט את מחשבותיי אל מקומות רחוקים הקשורים באירועי ספורט, גינון וחקלאות טרופית. כל זאת כדי להובילו לדעיכה מהירה. הגירוי הפיזי מחד והמנטלי מאידך בלבלו את האיבר המיוסר שבעתיים. חשתי את התמוגגותה של גברתי מהעינוי הנוראי שאני עובר. הסיטואציה הנוראית וההזויה נמשכה דקות אחדות עד שנתחרמנה דייה. היא השליכה את גופי מעליה ופקדה עלי להחדיר את ידי המשומנת לתוכה לפיסטינג האלוהי אותו היא כה אוהבת. תוך זמן שנראה נצחי ואלוהי גמרה גברתי ברעד מעורר התפעלות מיוחדת במינה. הייתי מאושר לראותה כך.

"אתה רוצה לגמור?", שאלה בהתרסה. הנהנתי בראשי לחיוב, יודע שלא אזכה בצ'ופר המדהים הזה. "תביא כוס", הורתה לי. מיהרתי למטבחון וחזרתי מצויד בכוס פלסטיק. תוך שניות חלבה את אברי ואת הנוזל הלבנבן שניגר ממני אל תוך הכוס כשאני מתמוטט באנחות ובזעקות אורגזמה קולוסאליות. "שתה!", פקדה עלי. שפכתי לפי את הנוזל בשקיקה ותוך שניות הקאתי אותו החוצה ביבבה. "זו הפעם האחרונה שזה קורה לך, סיננה בשקט, אך בזעם עצור.

 

תוך דקות התלבשה ונפרדה ממני במהירות בלתי צפויה, ממהרת לפגישת העסקים שלה. נותרתי חסר אנרגיה ויכולת לנוע. הלום אורגזמה נעתי באיטיות לארגן את בגדי וחפצי ויצאתי מחושך לאור. תרתי משמע !

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י