שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 6 בנובמבר 2012 בשעה 9:06

משנכנסה גברתי אל הדירה האפלולית ליווה אותה גבר מעונב בחולצה לבנה. האמת נלחצתי. הוא נראה לי מוכר משום מה. גברתי הורתה לאורח להתיישב על הכורסה, הסירה מעלי את המכנסיים והחגורה וכופפה את גבי קדימה אל המיטה. למרות חוסר הביטחון ידעתי שעלי לסמוך על בחירתה של הגבירה ולכן מפי - מילה לא נאמרה.

 

לאשכיי שבלטו מתוך הכלוב הלוחץ חוברו אטבים וכך גם לפטמותיי. רגליי ננעלו בשלשלת עם האזיקים הצמודים.לאחוריי הוכנס עמוק הדילדו עם זנב הסוס. ההצלפות היו שיטתיות, אכזריות וללא רחם. נשכתי את שפתיי ויבבתי. ניכר היה בה בגברתי שאין היא מבזבזת דקות מיותרות. חשתי כי נוכחות האורח מכניסה את גברתי לטירוף חושים. צפייתו במ,רחש מכניסות בה אנרגיות נוספות וגם חוסר רחמים בלתי פוסק. מפי - מילה לא נאמרה.

 

אחרי שכילתה בי את כל האנרגיות שהצטברו בה בימים האחרונים, הורתה לאורח להתפשט ולי למצוץ את אברו. עשיתי כהוראתה בשקיקה ובלהיטות. הוא שאל את הגבירה אם יוכל לגמור, אך היא הורתה לו להמתין. היו לה מן הסתם תכניות אחרות. הגבר קם מן המיטה ונעץ באחוריי את אברו הרותח שוב ושוב כשגברתי מתקרבת אליי ומנשקת את שפתיי ונותנת לי להריח אותה במסורה. נהמתי. יבבתי. השתנקתי, אך מפי – מילה לא נאמרה.

 

גם כשעמד בפני אורגזמה מטורפת הורתה הגבירה לאורח להמתין ולגמור על פניי הצמודים לעברו. אלה  נתמלאו חיש קל בנוזל חמים ולבנבן כשגברתי מורחת אותו על כל פניי ובטעות זלגו טיפות אל תוך עיניי שצרבו עד אימה. גם אז – בשיא ההשפלה ראיתי את האור. אור אושרה של גברתי שנראתה כנוגעת בשכינה. ואפילו אז מפי – מילה לא נאמרה.

 

רק משראתה אותי מחזיק מגבת אל מול עיניי הבינה כי אני זקוק לשטיפה מהירה של הפנים במים, אך המתנתי עד שהלך לו האורח לדרכו.. התאוששתי מהעיקצוצים בעיניים רק משחלפה שעה קלה. גברתי הפגינה סבלנות רבה עד שהסתערתי על נעלי העקב שלה אותם הסרתי בהוראתה. ליקקתי את אצבעותיה ועיסיתי את כפותיה המטריפים. שמעתי את אנחותיה ויבבותיה. ואז הורתה לי ללבוש את בגד הרשת החדש שלי אשר כיסה את גופי מן הכתפיים ועד לקצות האצבעות. הרגשתי כאביזר מיני למכירה. כמו כוסית-על בשליטת אדונה. הייתי כה מאושר בלבוש המיוחד והזנותי הזה. גברתי התמוגגה. בשלב מסוים הורתה לי להסיר את הכלוב מעל אברי ואז התפנתה לתחביב חדש-ישן. לעסות את הזין התופח שלי מבלי לאפשר לי לגמור. הייתי על סף גמירה אולי עשרות פעמים. יבבתי ביאוש, אך לא גמרתי. חי נפשי, כאשר מפי – מילה לא נאמרה.

 

חיש קל הורתה לי הגבירה לשכב מעליה ולהצמיד את הזין הרותח שלי אל שפתי הדגדגן שלה. היא עצמה עיניה בהנאה ביודעה שהייתי מוכן לשלם כל הון שבעולם לחדור פנימה אל מבין רגליה. "חם שם נכון?", התגרתה בי. "אפסים לא יכולים להיכנס אלי..רק גברים", לחשה באוזניי שוב ושוב. חשתי כעל סף השיגעון. הזין שלי היה קרוב לחדור פנימה, אך ידעתי כי אסור לעשות כן בתכלית האיסור. ויהי מה. בכל מצב. הטירוף הזה נמשך ונמשך וגברתי הייתי מוצפת בהנאה בלתי רגילה. בין לבין המשיכה להצליף בי להנאתה בראותה ביאושי וחוסר האונים שלי כשמפי מילה לא נאמרה.

 

הסרתי את בגד הרשת בעצב רב ונשלחתי לדרכי עם זין תפוח ומיוסר אותו שיחררה האורגזמה רק למחרת בבוקר בשיחת טלפון כשאוננתי וגברתי הקשיבה לה בהנאה ממרחקים. קול הצרחות שלי נשמע למרחקים. "אתה משוחרר", פלטה בהנאה בלתי מוסתרת ואני יצאתי לי ליום עבודה חדש.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י