שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 11 בנובמבר 2012 בשעה 22:08

מחוסר סבלנות ומלא התרגשות המתנתי לגברתי בדירה האפלולית. היא הזהירה אותי שתגיע לה בשעה היעודה ולא תאחר ואני – דרוך כקפיץ – דאגתי להקדים ולהמתין לה מוכן עם כוס המשקה האהובה עליה. כמו תמיד ידעתי כי השעה הראשונה תהיה קריטית ועלי לתת את כל כולי כדי לצלוח אותה. אטבים על הפטמות ובית החזה ובעת ובעונה אחת אטבים על האשכים המנופחים כשהכלוב הנעול מכווץ את האיבר שלי למימדים מיקרוסקופיים ושרשרת עם אזיקים המחברים את רגליי. ואז מגיעות ההצלפות – זרד ירוק וטרי, קיין מקצועי, מחבט בדסמי וחגורת עור אימתנית. בארבעת הכלים עשתה גברתי שימוש ללא רחמים. ללא מצמוץ  או היסוס. הזרד הירוק, הטרי והגמיש התרסק לרסיסים מעוצמת ההצלפות. אך אני נשכתי את שפתיי. יבבתי. בכיתי. זעקתי. נאנחתי. חשקתי שפתיים. גייסתי את כל כוחי הפיזי והנפשי כדי לספק את גברתי, ביודעי כי רק כך חשה היא באושר אמיתי ומזוכך.

 

משבאה על סיפוקה לאחר השעה הארוכה , המיוסרת והמאושרת התפניתי לענגה. ללקק את רגליה ואצבעותיה. לנשום את מפגש רגליה ואת מפתח החזה האלוהי שלה ולחוש בליטופיה הרכים והבלתי נגמרים. אלה היו הפעם ארוכים מן הרגיל. גברתי השתעשעה בליטוף אשכיי התפוחים וחסרי הישע בעודי שרוע מתוח וחוסר אונים, נתון לשליטתה המוחלטת והבלתי ניתנת לעוררין. משקצה בליטופים החליטה גברתי כי מתחשק לה להשתין עלי ארוכות. נשכבתי בפקודתה על מגבת שמתחתי על הרצפה בחדר המטבח ובמשך דקות ארוכות התענגתי על הנוזל החמים והטעים שזרם מעלי הישר אל תוך פי בזרם אינסופי ובלתי פוסק. בסיומו של הטקס נשלחתי למקלחת להתנקות בעוד גברתי ממתינה לי בסבלנות על המיטה הרחבה בחדר השינה.

 

ניכר היה כי עיסוי ארוטי של הזין שלי, לאחר שחרורו מכבליו הפך לפטיש חדש של גברתי. תוך דקות גדל לו האיבר למימדים בלתי שגרתיים ועתה התפניתי לעינוי הנוראי החדש – איך עומדים בגירוי המטרף מבלי להגיע לאורגזמה. משצלחתי את העינוי הבלתי נגמר ציוותה עלי גברתי לשכב מעליה ולחכך את האיבר המאיים להתפוצץ בדגדגנה. חשתי בחום המתפרץ של הפתח הלח שמתחת לדגדגן וחישבתי להיטרף לחלוטין. "תחכך!", פקדה. עשיתי זאת ללא היסוס. מדי פעם איים האיבר לחדור את שפתי הפתח הלח. נראה היה כי דחיפה קלה תכניסו פנימה ואז בוודאי היה מתפוצץ בטירוף. ידעתי כי אם יקרה הדבר, תשליכני גברתי לכל עבר. נלחמתי ארוכות בעינוי. מחד לשמור ולהישמר ומאידך להחזיק מעמד. גברתי הידקה את ירכיה אל אגני ולחצה את האיבר עוד ועוד קרוב לפתחה. אם בתחילה חשתי כי מדובר בעינוי, הרי לפתע חלפה במוחי מחשבה מקפיאה, שמא גברתי מתלבטת האם להחדירו באמת פנימה. 'לא יכול להיות', חלפה המחשבה במוחי.

 

בשעות הבאות נמשך אקט החיכוך המטרף כשגברתי משכיבה אותי על גבי כשהיא רוכבת מעלי בתנועת דהירה כשאני בחוסר אונים מוחלט. הפעם הגעתי למסקנה המפחידה כי גברתי אכן מתענגת על האיבר שלי. האיבר לו היא כה בזה. הירוד. העלוב והמאופס. נראה היה כי תוך דקות ימצא האיבר הזה עמוק בתוכה. עצמתי את עיניי והתפללתי כי לא יקרה הדבר. העינוי והספק נמשכו להם שוב ושוב, עקב בצד אגודל. כך גם הרכיבה הארוטית הזו כשגברתי מעלי עם פניה הארוטיים מלאי התשוקה והשלמות.

 

בסופו של דבר לא חדר לו האיבר, אך עדיין התקשיתי להבין האם גברתי באמת התלבטה. משהחדרתי את ידי  בפקודתה ל"פיסטינג" האהוב עליה הגיעה האורגזמה שלה לעוצמות לא מוכרות. נוזליה השפריצו למרחקים על המיטה , השטיח והרצפה וכל גופה רעד במשך דקות ארוכות ובלתי נגמרות. ישבתי על הכורסה הסמוכה והבטתי בה בטירוף ובהערצת אין קץ.

 

משהגיעה העת להיפרד עמדה גברתי על דעתה כי אאונן בפניה. 'האמנם משחררת אותי מן היסורים ומספקת לי פורקן היא', עברה המחשבה המופלאה בראשי. כשנטלה גברתי את המושכות ובמו אצבעותיה האלוהיות הביאה אותי לפורקן הזה חשתי גאוות אין קץ על שזכיתי לכך. במקביל שוב צפה במוחי המחשבה שגברתי חס וחלילה מתרככת. חושקת באיבר שלי. פוסלת את עליבותו ומעלה אותו שלב לרהביליטציה והכרה.

ימים יגידו.

 

 

אפס עלוב שלי,

מכיון שאינני מעוניינת בפוסט מצונזר אוסיף הבהרה:

כל כך נהניתי להביט בך מגיע לקצה ונלחם בו כל רגע מחדש.

כל כך נהניתי להביט בך מכסה את עיניך  בשתי ידיך כאילו שזה מה שישכיח לך את נקודת האל - חזור.

בעודך חש מיוסר אני על גג העולם! אני לא מעוניינת בעלוב שלך!

אין בי שום משיכה מינית כלפיך! אתה אפס מידי! נשי מידי! עלוב מידי!

אני בהחלט מעוניינת בך כאפס ותו לא!!!!!
לו היה זה בידי הייתי מסרסת אותך בראשית דרכך! מבחינתי כל יום שהעלוב הזה בין רגליך הוא בזבוז!!!!!

 

Aציבעוני​(אחר) - קשה קשה
לפני 11 שנים
הגבירה ליליאן​(שולטת) - מה קשה כל כך????
לפני 11 שנים
Aציבעוני​(אחר) - לך הדבר קל ברם לא הייתי מיתחלף איתו אפילו לשניה
איין ספק שאת לוקחת אותו לגבהים חדשים וביליתי נודעים וממכרים כשלעצמם
לפני 11 שנים
הגבירה ליליאן​(שולטת) - "גבהים" זו לא בדיוק המילה הנכונה.
"תהומות" זוהי ההגדרה!!!!!!!!
ומה רע בזה???
לפני 11 שנים
Aציבעוני​(אחר) - רע זו לא המלה המתאימה
לאופקים אחרים הייתי אומר
התהומות שלך זה הגבהים שלו
ואיין ספק שהיתמכרות היא הדדית
לפני 11 שנים
ronys - ואווווווו שפו על ההתאמה המדהימה שבינכם והכתיבה המשובחת אשמח להתארח בדירה (בנימוס ללא כל הפרעה כמו זבוב שקט ולא טורדני על הקיר ) למה ? כי לאחר קריאת כל הסיפורים שלכם והתיאורים זה מדהים אותי הקשר שלכם מדהים ומעניין עד מאוד . אשמח לשמוע מכם . תודה רוני
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י