שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 25 בנובמבר 2012 בשעה 9:53

 

הערגה הבלתי פוסקת למפגשים עם גברתי בדירתנו האפלולית הפכה לדעתי להתמכרות. מניין השעות לקראת השעה היעודה הוא מתסכל מאין כמותו. השעות נוקפות לאט. הלילה הקודם עובר בהתרגשות וחוסר שינה. גברתי גם מסרבת לכל קשר עימי כמחצית היממה לפני פגישתנו. הניתוק הזה גורם לי לחוש אבוד וחסר אוריינטציה. רגעי האושר היחידים הם כשאני מחפש בשדה הסמוך זרדים ירוקים בהן תוכל גברתי להכאיב לי עד זוב דם.

 

המתנתי לגבירה בעירום מלא כפקודתה בחדר החשוך. הפעם נכנסה חמושה במכנסי עור מבהיקים שהפכו אותה לסקסית ושמימית במיוחד. ההתעללות היא מיידית – צביטות נוראיות בפטמות, לחיצות על האשכים הנעולים בכלוב עם מנעול ברזל וכמובן ההצלפות המונוטוניות באחוריי עם הזרדים הטריים, הקיין האכזרי ומחבט העור שכל חבטה בו נשמעת למרחקים , ובטרמינולוגיה של ימינו – כיירוט של כיפת ברזל. הומור בגרוש.

 

לטענת גברתי יבבתי יותר מדי הפעם. "אתה מאד רגיש היום. מה קרה?" , שאלה בשקט. ואני, לא ידעתי במה מדובר. איזו רגישות? הרגשתי שעורי נקרע מעליו באזור הישבן וזאת ללא רחמים. מדי פעם נפנתה גברתי אל האייפון שלה לשיחות והודעות והרגשתי שמשהו מתבשל. במיוחד כששאלה אותי אם הבאתי עימי את בגד הרשת הסקסי שכה אהבה. השבתי בחיוב ואז הבנתי שצפויים לנו אורחים. לבשתי אותו בזריזות וגברתי , תוך שניות, אזקה את רגליי וידיי בשלשלאות במנעול וחיברה את ידיי אל הכלוב באמצעות שרשרת. לאשכיי הצמידה את האטבים הנוראיים. לשם שינוי הורשה לי לשים על ראשי מסכה שנתנה לי בטחון מה לקראת הבאות.

 

כעבור דקות נשמעה נקישה בדלת ובשעריה נכנס בחור צעיר חמוש בציוד צילום מקצועי. תמיד מתפעם אני מחוסר המבוכה של גברתי כשנכנס אורח או אורחת בשערי דירתי. היא לבושה בהידור ואני בשיא עליבותי. כל כך טבעי עבורה המצב הבלתי רגיל הזה עד שאני נמלא בהערצה בלתי פוסקת לאישיותה ועוצמתה. אין לתאר את תחושת האושר העילאי אותה אני חש ברגעים אלה. גברתי מן הסתם גאה בי ואפילו משוויצה להציג אותי בפני אורחיה. חלום אמיתי ! לא מדע בדיוני כלל וכלל !

 

הצלם צילם הכל. כאילו לא הורגש בחדר. תמיד כשדמות שלישית נוכחת,  עוברת גברתי למוד אחר. אכזרי ואקסטרימי יותר. או אז היא במיטבה. מציגה בגאווה את הסדיזם שלה ואת הצייתנות שלי, כי הרי יודעת היא שאין סיכוי שאפשל כשאורחים נוכחים. כך הצליפה בי ארוכות. המשיכה למרוט את פטמותיי ולהתעלל בהן ללא הרף. משסיימה ביצעה פיסטינג בישבני ואחר כך החדירה לשם מכל הבא ליד. החל בשרשור כדורים שחור ואימתני וכלה בדילדו עם זנב סוס. הכל הונצח במצלמתו של האורח וכשנשלחו אלי התמונות להתרשמות כעבור שעות אחדות החסרתי פעימה. הזה אני ? אני ????

 

משהלך, הורדתי את בגד הרשת ונצמדתי לחזה המטריף של גברתי ולא הפסקתי להריחו בטירוף. מששוחרר האיבר שלי הייתה זקפתו מטריפה.גברתי הבחינה בכך ואילצה אותי לגהור מעלייה ולהתחכך בדגדגנה מבלי לחדור אליה. היה זה עינוי נוראי והתרשמתי כי גברתי נהנית ממנו בעוצמות אדירות. בשלב מסוים – כשהייתה רטובה בטירוף – החדרתי לתוכה את התותב האהוב עלייה והיא גמרה מספר פעמים בהשפרצות ענק. כפרס על השקעתי רכסה גברתי על מותניה את הסטרפון האימתני שלה ואפשרה לי לזיין את עצמי מאחור ללא הרף. גנחתי בייחום נקבי מטורף. לא רציתי שהזיון הזה יפסק עד שברכיי המכופפות הכריעו אותי וצנחתי בחוסר אונים.

 

שכבתי ארוכות נושם ויונק מפטמותיה של גברתי וצמוד לגופה הרותח. או אז האיצה בי לקום ולהתארגן כי אהובה ממתין לה ליציאת הערב הזוגית שלהם. גברתי יצאה לדרכה ואני נותרתי עם איבר מיוחם, פטמות מיוסרות  ואחוריים דואבים. אך יותר מכל – מאושר כפי שלא הייתי מעולם ! למחרת תאפשר לי לאונן באוזנייה בטלפון כשאני אז על סף עילפון.

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י