שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 11 שנים. 14 במרץ 2013 בשעה 17:42

נסיעה בלתי צפויה לכנס מקצועי גדול  מופיעה על צג הדואר האלקטרוני שלי. אני מזדרז להזמין טיסות ומקומות אכסון בלחץ רב ומדווח מיד לגברתי על השינוי בלוח הזמנים שלי. הפירוש המעשי של הנסיעה הזו היא דחיית המפגש שלנו במהלכו גברתי פושטת מעלי את עורי בהצלפותיה הסדיסטיות. חשתי שתכעס, אך היא בשלוות רוחה הנצחית פירגנה והציבה בפני משימה בלתי שגרתית. לרכוש אזיקוני פלסטיק מיוחדים כדי לנעול את האיבר שלי בכלובון שלו במהלך הנסיעה הזו. אזיקוני פלסטיק? מסתבר שיש דבר כזה והם אף ממוספרים. התברר לי – כמה תמים אני – כי בבידוק הבטחוני המנעול מתגלה חיש קל ומוח יצירתי במיוחד המציא את החלופה הפלסטית הזו. מדהים!

כך נשלחתי לנתב"ג לטיסה הלא צפויה הזו עם הכלובון ואזיקוני הפלסטיק הלא צפויים האלה עם הוראה לצלם ולשלוח בכל הזדמנות ולא להסיר את הכלובון ללא הוראת הגבירה. נלחצתי ! כמה זמן אני אמור לשהות עם הנעילה הזו, ואיך אעמוד בבידוק הבטחוני אם יבקשו למשש אותי למשל. גברים אירופאים תמיד אהבו למשש אותי ורק משהכרתי את גברתי הבנתי ממנה כי אני משדר נשיות מתפרצת. לכן הפופולאריות הבלתי צפויה הזו.

הייתי לחוץ למדי. חסר מנוחה, מזיע במקצת ולא רגוע עברתי את הבידוק בנתב"ג בקלות מפתיעה. לא צפצפתי ולא השמעתי כל איוושה כשחלפתי לי מתוח ולחוץ במעבר הבטחוני כשצופים בי הסלקטורים הדרוכים. אם חלק זה עבר בקלות מפתיעה, הרי הטיסה הארוכה והמייגעת באיירבאס הצפוף כל כך עם האיבר הנעול היתה איומה למדי. וזאת בלשון המעטה. רק הידיעה מה רב האושר שנסב לגברתי נתנה לי את הכוחות להמשיך. השעות חלפו באיטיות נוראית והסבל היה בלתי נסבל, אך, עמדתי במשימה. עם הנחיתה דיווחתי וקיטרתי לגברתי, ולהפתעתי הרשתה לי להסיר את הכלובון עד אחרי המקלחת במלון ולחברו שוב לפני השינה. כך עשיתי!

אם הטיסה הייתה איומה ונוראה, הרי הלילה עם הכלובון היה גיהנום של ממש. לא מצאתי את מקומי ולו לרגע, מסתובב מצד לצד, מנסה לקרוא, לראות טלויזיה, להתקלח שוב וחוזר חלילה. ישנתי אולי שעתיים בלילה הבלתי נשכח ההוא. ביום שלמחרת לא תפקדתי כלל. חשתי בכנס כזומבי מוחלט, מנותק מההתרחשויות ולא מבין מה אנשים שחים בקירבתי. עופפתי ובהיתי בעוברים ובשבים חסר יכולת להגיב ולתפקד. אך, הייתי גאה שאני עומד במשימה ולא מבקש להפסיקה ולו לשניה.

כל העת דיווחתי לגברתי ונראה היה כי היא מרוצה למדי מן המצב בו אני שרוי. מרתק איך אפשר להסב אושר מדהים שכזה באמצעות סבל אישי מתמשך. מדהים איך אפשר ליהנות מסבל נוראי כזה בעינוי  בלתי נסבל ומטורף.

היצאתי מדעתי?

 

 

Aציבעוני​(אחר) - ממש לא ניראה לך שהגבירה שלך תיתן לך משימות לא הגיוניות
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י