שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 9 שנים. 7 באוגוסט 2014 בשעה 6:01

"השג מיידית פדי צמר גפן להורדת לק ציפרניים", הייתה הנחיית גברתי שעה קלה לפני שהייתי צריך להמתין לה עירום כלוא ומושפל בסלון דירתנו. נכנסתי ללחץ. התרוצצתי ברחבי המטרופולין כדי למצוא מקום עם חניה לרכישה זריזה זו והתקשיתי. מזיע וחסר נשימה מצאתי לבסוף סניף של "מגה בעיר" ובו הפלא ופלא : מבצע – שני גלילים במחיר 10 ש"ח כשאחד עולה 11 ש"ח. הזוי למדי. רכשתי את שניהם בהתרגשות ואצתי להספיק להגיע לפני גברתי כשהכלוב הנעול משמיע כל העת שקשוק בלתי פוסק מהמנעול הרוקד שוב ושוב.

 

הגעתי באיחור וכל שהספקתי היה להסיר את בגדיי כשנקישה נשמעה בדלת. קצר נשימה פתחתי את  הידית ונשענתי חזיתי עם ידיי אל  הקיר לסדר את נשמתי. גברתי, לבושה כהרגלה בהידור מלכותי, נכנסה על נעלי העקב האלוהיות בשלוותה הסטואית. לאחר שהניחה את תיקה על לוח השיש הגדול מיששה את אברי הכלוא שלא יכול היה להתקשות בשל מחסום הפלסטיק הכובל כל תזוזה בו. במקביל החדירה את אצבעותייה לאחוריי והטירוף החל. ההשתוקקות לחדירה הזו הייתה מטרפת וככל שנמשכה יבבתי ככלבלב מיוחם.

לא עברו שניות אחדות ולתוכי הוחדר שוב מוט החרוזים הגמיש שמילא את כל כולי עד תום. התחושה הייתה מושלמת כאילו זה כל מה שהיה חסר. ואז החלו ההצלפות , הפעם בעמידה כשאני עדיין מיצב את נשימתי. לפתע חשתי בכאב חד בבטני, כנראה מהמוט האגרסיבי הנעוץ בתוכי וגברתי שאלה אם להוציאו. התחננתי שלא. ההצלפות נמשכו, אך הכאב היה נוראי. בשלב מסויים כשראתה גברתי שאיני כתמול שלשום שלפה אותו החוצה ושלחה אותי לנוח לדקות אחדות, מה גם שהסרתי בהוראתה את הכלוב המוחץ המלווה אותי חמישה ימים ברציפות.

משתמה המנוחה החל טקס הטיפול בציפורנייה של גברתי. חודשים היא מסבירה לי כי היא מבקשת שהאחריות לציפורני רגלייה תהיינה שלי. נחשפתי לקורסי פדיקור ביוטיוב ונראה היה שגברתי מוכנה הפעם לקחת את הסיכון. כשהיא משתרעת על המיטה טבלתי את פדי הצמר גפן באלכוהול והסרתי את הלק הישן בסבלנות ובחרדת קודש. משהוסר, צבעתי את הציפורניים מחדש בלק חציל בשני סיבובים ואח"כ מרחתי נוזל הברקה. לסיום ניקיתי את שאריות הלק באזור העור ונראה היה שעשיתי עבודה נאותה. גברתי החמיאה לי בנימוס, אך חשתי שיש לי עוד הרבה ללמוד בנושא. אפס פדיקוריסט. כמה אושר.

או אז נשלחתי למזבח הקבוע לספוג מנה נוספת של הצלפות מכלי המשחית הפזורים בחדר. זרדים ירקרקים שנקטפו מן מהעץ, מגלב דק, מגלב עבה, גלגל כאב ושאר הכלים הנוראיים. יבבתי ללא הרף ובכיתי עבור גברתי לטהר את נשמתה המעונה מסיוטים בלתי פוסקים.. אחר-כך חדרה אלי עמוק שוב ושוב עם הדילדו המחובר לסטרפון השחור כשהיא מעשנת את סיגריית מור האהובה עלייה.

היא נראתה אלוהית כל כך. מה מושלם מזה אלוהים אדירים? מה.

 

כשהחדרתי את כף ידי אל מקדשה לענגה וגברתי השפריצה את נוזלייה באורגזמת ענק חיבקתי אותה באושר. לפני ששבה לחיק בעלה האוהב וילדייה הרכים הרשתה לי לאונן וליבב ככלבלב על ירכה הצחורה והחלקה כל כך ואז יצאה לדרכה.

כך ראוי.

 

 

 

                                                                         


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י