שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 9 שנים. 27 באוקטובר 2014 בשעה 7:02

הכמיהה והצפייה לפגוש שוב באצבעות רגלייה של הגבירה השתלמה כשסוף סוף נכנסה שוב בשעה היעודה לדירה הממוזגת והקרירה. האפס הסתער על נעלי העקב כשהוא עירום ונעול בכלוב  וליקק שוב ושוב. לא יכול היה להרפות ולו לרגע.

 

לא חלפו דקות ספורות והגבירה הורתה לאפס להסיר את הכלוב ולשכב על בטנו לאורך המיטה הענקית. או אז אזקה את ידייו ורגליו לקצוות המיטה ומנעה ממנו כל אפשרות לתנועה. במשך שעה שלמה הצליפה בו בשני ענפים צעירים וירקרקים שקטף עבורה בבוקרו של יום. שוב ושוב נמשכו ההצלפות באכזריות ללא רחמים. ידה הימנית של הגבירה הונפה משמאל לאפס הקשור ומימינו. כל העת החליפה צדדים והפכה את ישבנו לעיסה אדומה ומחורצת. בשלב מסויים שלפה סכינים, מזלגות וחולצי בקבוקי יין מן המטבח וחוררה באמצעותם את עורו של האפס ואחר כך המשיכה להצליף. לא די היה בכך ומשום מקום נשלפו נרות בוערים שטפטפו על העור המחורץ והקרוע. או אז חש האפס כי עולמו סחרחר עליו עם לחצים בחזה וראש מזיע ולא זכר אם הגבירה מצליפה היא או שמדמיין הוא. לעיתים חש במגבת רטובה מנגבת את מצחו ועיתים הוכרח להרים את ראשו וללגום כוס מים. מתי נגמרה האכזריות הנוראה הזו, האפס לא יזכור. זוכר רק שחש שעולמו סחרחר עליו והוא מאבד קשר עם המציאות.

 

 

ההתאוששות ארכה זמן לא מבוטל. האפס התרסק בזרועות הגבירה שהצמידה אותו לחזה הענקי והוא לא רצה לזוז משם לעולם. רק הריח והסניף את ריחה האלוהי המטרף והמשכר. בשלב מסויים החלה הגבירה להתעלל באברו העלוב של האפס שגדל תוך שניות אחדות בידייה. היא מיששה, ליטפה, מצצה והיכתה בו. האפס שלא גמר שבוע שלם חש כי לא יעמוד בגרוי יותר והתחנן שתרחם עליו. הרחמים באו לידי ביטוי בדרישה של הגבירה לבא אליה ולהתחכך בה. כך – בתנוחה המסיונרית – מצא האפס רוכן על גברתו כשעלובו בפתח מקדשה הרותח. הגבירה, לבושה בשמלה סקסית שחורה, פסקה את רגלייה ולחשה באוזנו:"תשקע בתוכי אפס שלי". "אסור לי – אני אפס עלוב", השיב האפס. "תשקע בתוכי" פקדה. הוא שקע וחש בשריריה הוגינה של גברתו עוטפות את עלובו כמלכודת עכבישית. האפס ידע שרק פסע בין השקיעה לאורגזמת ענק בתוך נוזלייה המבעבעים של גברתו ואז חש שעליו לברוח משם כל עוד נפשו בו.

 

 

כעבור דקות אחדות הורתה לו גבירתו לבצע במקדשה את הפיסטינג האהוב עלייה ותוך דקות גמרה בצרחות איימים ובהשפרצה געשית של נוזלים מבעבעים אל המיטה העטופה בסדין הלבן המכוסה בשרידי ענפים, עלים וחלב נרות. מייד אחר כך חיבק אפס את הגבירה שעוד בהמשך לא ויתרה על זיון אחוריו בדלידו האהוב עלייה שוב ושוב.

 

כשגמר האפס על ירכה של גברתו  שקע במחשבות וחש כי מפגשם הבא יהיה שונה. הוא חש כי בפעם הבא כבר יגמור בתוכה עמוק בתוך המכתש הגועש והמהביל. לא יוכל עוד לעמוד בפיתוי. בגרוי.

 

מה יקרה לקשר ביניהם אחרי אירוע שכזה? ימים יגידו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י