שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 9 שנים. 10 בנובמבר 2014 בשעה 8:20

אם יש חלום לגברתי אותו שומע האפס שוב ושוב הרי אולי המפגש הזה מהווה צעד בר חשיבות להגשמתו. הכוונה היא למשולש  שבראש הפירמידה ניצבת הגבירה ובשאר צלעותיו - בעלה האוהב והאפס הרמוס. לבטח לו המשולש במשפט פיתגורס המתאר את היחס בין שלוש צלעותיו של משולש ישר זוית.  המשולש האידאלי שגברתי רוצה למסדו למען אושרה.

הגבירה ואהובה הגיעו בשעת צהריים חמה לדירתנו הקרירה בלב העיר. האפס פתח את הדלת ומשנכנסו הסתער מורעב על נעלי העקב המהודרות שהאירו לשניות ספורות מאור הרחוב ההומה. האפס העירום והנעול בכלוב ליקק בשקיקה ושמע את גברתו ואהובה מחליפים מילים לא ברורות עם כינויי אוהבים שאזנו לא שמעה מעולם מפי הגבירה: "ממי" "וממי תשב", ו"ממי תרגיש בנח" ושאר ביטויים בקול רך, נשי, אוהב ורגיש. הזוהי הגבירה המצליפה, האכזרית, חסרת הרחמים שהכיר?

משסיים לנשק וללקק את האצבעות המלכותיות הורתה לו הגבירה לזחול אל פינת המיטה שם המתין לו הבעל שהשיל מעליו את בגדיו והמתין לו בעירום , שכוב ונשען על גב המיטה בנינוחות כשרגליו פשוקות קדימה.         "תמצוץ !", הורתה הגבירה והאפס הסתער על אברו הרפוי של הבעל וינק אותו ברעבתנות. כך במשך דקות ארוכות ינק, מצץ וליקק. לתמהונו האיבר בקושי הזדקר לו (אחר-כך הבין כי הגבירה ובעלה הזדיינו בטירוף כמה דקות לפני הגעתם). בשלב מסויים מאסה הגבירה בסיטואציה והורתה לאפס לשכב על גבו. לנגד עיניו המתינה הגבירה חמושה בסטרפון המחובר ברצועות לירכיה ובראשו הדילדו הענקי. בלשונו הרכיב עליו קונדום שקוף ומצץ בתאווה. לא חלפו דקות ספורות והדילדו הנמצץ כבר היה עמוק בתוך חורו האחורי והגבירה החלה לזיינו בטירוף חסר פשרות לנגד בעלה האוהב. הבעל המתין מאחורי האפס כך שלא יכול היה לראות את מבטו (לדברי הגבירה בסיום המפגש – היה זה מבט מעריץ ומשתאה. לראשונה -  מסתבר - חזה הוא במראה שכזה). האפס הביט בגברתו המופלאה טוחנת את אחוריו ובמוחו ניסה להבין האם קיימות עוד נשים בארצנו המזיינות בדילדו את העבד שלהם לנגד הבעל המביט משתאה ומשפשף במקביל את אברו המזדקף. לא חלפו דקות אחדות והאיבר האמור נכנע לשפשופים ונוזל לבנבן חם ומבעבע ניתז ממנו על פרצופו של האפס הנבעל. או אז הסתערה הגבירה ללקק מפניו את נוזל הזרע הקדוש שעיבר אותה שלוש פעמים. אך שוד ושבר. בהסתערותה מחצה הגבירה , בפלג גופה הקדמי,  את עלובו של האפס הסגור הרמטית בכלוב נעול. האפס חווה כאב נוראי והתקפל אחוז תזזית עם מיחושים איומים  בבטנו.

 

ניכר היה בגבירה שלא תכננה את הסיטואציה הזו ולפגוע באפס הנאנק מכאביו לעיני בעלה ואהובה. האפס התקפל ושכב על צידו מרוכז במיחושיו. בו בעת התארגן הבעל להתקלח ולהתלבש כדי להגיע למעונם ולשמש כשמרטף לילדיהם. הגבירה נותרה עם האפס והשקתה אותו מים עד שהתאושש. בהמשך לא החמיצה את ההזדמנות לקשור אותו למיטה על בטנו ולהצליף באחוריו באכזריות חסרת רחמים עד שהשתולל ובכאביו הצליח לקרוע רצועה אחת או שתיים. בהמשך העניקה לו מתנה שכבר מזמן ביקשה להעניק לעלוב המכור רק אליה: כלוב חדש, הפעם קצר צמוד ומוחץ שיחליף את הכלוב הותיק רב השנים. הגבירה עוד התענגה על כף ידו של האפס שביצע בה את הפיסטינג שהיא כה אוהבת עד שהשפריצה למרחקים בעת האורגזמה האלוהית שחוותה. בטרם יצאה לחיק בעלה - ששב לאספה והמתין בחוץ במכוניתם המפנקת -  הרשתה לאפס לגמור בצרחות ככלב מורעב על ירכה הצחורה והרכה כל כך. משנטשה הגבירה את האפס , נזכר הוא בפיתגורס ששלל בחייו את התענוגות הגשמיים והטיף לאהוב את החכמה כמזור האידאלי לנפש. לבטח היה מתהפך בקברו למראה המשולש הגשמי הנטרף בדירה הקרירה. ואולי לא.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י