שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 9 שנים. 24 בנובמבר 2014 בשעה 7:06

כמה אוהב האפס להתנפל על רגלי גברתו כשהיא נכנסת לדירתם . אין לשער את ההתמכרות הזו לאצבעות שהפעם משוחות בלק לבן חגיגי וטהור ככ. לחוש באצבעותיה מלטפות קלות את האיבר הנעול בכלוב ומשם מרפרפות לנקבו הלוהט והלח כל כך. האושר האמיתי.

כך היה גם הפעם והגבירה, בניגוד למנהגה בעבר, השתרעה על המיטה הזוגית המפנקת והרשתה לו – למושפל העלוב לענג את כפות רגלייה שוב ושוב במשך דקות ארוכות ובלתי נגמרות. כך דמיין הוא כל העת את הזוגיות הבדסמית המתוכננת להם בעתיד לבוא. לקבלה כך לאחר צפייה כה ארוכה כשהגבירה הקריריסטית שבה מיום העבודה העמוס שלה. משעונגה דייה התרוממה הגבירה בתנועותיה האציליות והורתה לאפס העירום להגיע על הדרגש שם תצליף בו שוב ושוב עד זוב דם. כך היה. הענפים הירקרקים שנבחרו הפעם היו חמושים בבליטות שתוך שניות אחדות גרמו לעורו הלבנבן של האפס להזיל דם אדום  שניגר לו חיש קל.

האפס יבב בבכי תמרורים שוב ושוב. הגבירה הייתה באקסטזה והצליפה בו ללא רחם שוב ושוב. האפס צרח, צווח ובכה והגבירה התמלאה באושר עילאי. הצלפה רדפה הצלפה. העור הפצוע הפך לעיסה דביקה ואדומה, אך את הגבירה הרעבה המראה רק עורר להמשיך. "עוד קצת אפס שלי", לחשה באזנו והאפס הנהן. העוד קצת נמשך כשעתיים ללא הפסקה ובסיומם קרס מעולף. הגבירה האיצה בסמרטוט שלה להיכנס למקלחת ושם רחצה את גופו מזרימת הדם הזולג שסירב להיפסק.

עלובו של האפס היה נעול ימים רבים בכלוב הפלסטיק החדש והצר שרכשה עבורו גברתו. הלחץ שיצר הסוגר הקטן, הצמוד והצפוף היה כבד מנשוא. משהחלו ההצלפות הנוראיות הורתה הגבירה לאפס לשחרר את הכלוב ותוך שניות אחדות צמח העלוב למימדים ענקיים , זקופים וקשים שהלכו והתעצמו עם כל הצלפה והצלפה. האפס לא ראה ככה את עלובו מאז היה בן 18 בסרט סקס בקולנוע תמר המיתולוגי. לא יאומן. העלוב החזיק מעמד שעות ארוכות , מאיים להתפוצץ בכל רגע כשבגבירה מתעללת בו שוב ושוב ללא רחם.

בשלב מסויים נראה היה שהגבירה לוהטת וזקוקה אף היא לאורגזמה בלתי נשכחת. או אז הורתה לאפס להחדיר אלייה את כף ידו הענקית, המיובלת והזקנה. תוך שניות לא מועטות התפרצה הגבירה באורגזמת על כשהיא משפיכה כמויות ענק של נוזלים על הסדין ספוג שרידי הענפים ושבביהם. האפס חיבק אותה וחיכך את עלובו בפתחה ותוך דקה או שתיים חש שהגבירה זקורה לאורגזמה נוספת. הוא החדיר שוב את ידו הענקית ובמפתיע חזרה האורגזמה המטרפת שוב עם השפרצת הענק הבלתי נגמרת. שוב חיבק אותה ארוכות שוקע בערימות הנוזלים וריחות החטא המטרפים וחש המאושר באדם.

בטרם נטשה אותו גברתו למען אהובה ומשפחה החדירה הגבירה את הדילדו אל נקבו הלח והרעב ככ וטחנה אותו ארוכות ללא רחם כשהאפס מתחנן שלא תפסיק ולו לרגע. אחר כך, בלחץ הזמן הדוחק,  הרשתה לו שוב להתחכך על ירכה הצחה עם עלובו ולפרק את מטענו ככלב מיוחם ועלוב. משסיים יצאה לדרכה משאירה אותו לנקות ולמחוק את סימני הדם מכל רהיטי הדירה ומצעייה. שומו שמיים.

גבריאל 1 - ....כשתתפני...אשמח...:}
לפני 9 שנים
Aציבעוני​(אחר) - אתם הסרט
לפני 9 שנים
כלבלב 33 - את פשוט מלכה אמיתית אני מאוד אוהב לקרוא את הפרסומים שלך האם זה אמיתי
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י