שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 9 שנים. 21 בינואר 2015 בשעה 10:16

"האפס ירשום לפניו שגברתו בוסת אך תגיע לדירתנו כרגיל כפי שנקבע", הייתה ההודעה שהגיעה ברשת הווטס אפ בבוקרו של יום. הייתה זו הודעה מהממת, היסטורית, מעוררת צמרמורת. הגבירה נמנעה מכל מפגש עם בעלה או האפס שלה במהלך שבוע המחזור באדיקות ובסיסטמטיות. אך עתה, נראה היה שרעבונה להצליף ולהתעלל בסמרטוט הכנוע שלה כביר מאינטימיות המחזור החודשי.

משהגיעה לדירה והאפס – עירום ונעול בכלוב מזה ימים רבים - התנפל על אצבעות רגלייה וליקק אותם בטירוף חושים וברעב אין קץ. משהציץ אל שיפולי רגלייה הבחין בתחבושת הלבנה המבצבצת בין תחתונייה הצחורים. הליקוק נמשך זמן ארוך ומשכר חושים שהאפס לא יכול היה להפסיק ולו לרגע. התמכרותו לטעם אצבעות כפות רגלייה של הגבירה הולך וגובר משבוע לשבוע.

בשלב מסויים נשלח האפס להסיר את הלקה מן האצבעות ולמשוח אותם מחדש בנוזל לבן טרי וחדש. למרות ידיו הרועדות השלים את המלאכה הקדושה באדיקות. או אז סימנה לו עם הזרד הירקרק לגשת לקצה הדרגש ושם החל טקס ההצלפות הבלתי נגמר. "טוב לך גברתי?", זעק האפס וספג הצלפות סדיסטיות מאין כמותן. "אני אוהב שגברתי מצליפה בי ככה..יותר חזק גברתי", סינן מבין שיניו תוך כדי בכי ויבבות אין קץ. המילים רק דירבנו את הגבירה להגביר את העוצמה והקצב. בשלב מסויים השתמשה בגלגל הכאב שוב ושוב ושתתה את דמו הניגר מן האחוריים המדממים. האפס, בטירוף חושים קירב את שפתיו לשפתייה של הגבירה ושתה את הרוק המעורבב בדם. הייתה זו מערבולת חושים שהפכה לנשיקה אירוטית מטורפת כדי להדגיש את עוצמת החיבור בין השניים. מעין הבעת תודה על הכאב הנוראי שגורמת הגבירה לאפס כדי שהוא יוכל לגרום לה שמחה וסיפוק בקבלת כאבה שלה מתוך בחירה וידיעה שזהו עצם תכליתו לרגלייה.

 

משנשכבה הגבירה על המיטה וביקשה את הפיסטינג שהיא כה אוהבת, ידע האפס שיהיה זה רגע מכונן. הוא החדיר אצבע אחת ועוד אחת ואחר כך את כף היד לאחר שאצבעותיו רוככו בנוזל מסכך. לרגע חשב שהגבירה תיסוג בשל הוסת, אך להפתעתו שיתפה הגבירה פעולה כאילו עושה היא זו  מדי חודש באופן קבוע. המחזור החודשי רק הגביר את יצר החרמנות של הגבירה שהתחננה שלא יפסיק ולו לרגע. כך נמשך לו הפיסטינג והגיע לרמות מטורפות של עונג שניבט מפנייה המדהימות של הגבירה. כשגמרה בזעקות לאחר דקות ארוכות, מותירה בכף ידו שלולית של דם נוזלי מעורבב בקרוש, ידע האפס שעברו זה עתה מכשול כביר. "אל תעזוב אותי", יבבה הגבירה באוזנו של האפס שחיבק אותה ועטף אותה עד שנרגעה כעבור דקות ארוכות. 

זה היה אחד הוואוים  הגדולים שידע בחייו. חש הוא שגם גברתו חשה כך. לאן עוד ירחיקו האפס והגבירה לאחר חווייה מטורפת שכזו? לאן?

Aציבעוני​(אחר) - איין לאן
אתם לעניות דעתי כבר שם
לפני 9 שנים
uzi2015 - מאוד מעניין וסוחף
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י