שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 8 שנים. 24 בנובמבר 2015 בשעה 9:45

"לצאת?"

האפס שמע את השאלה בשרעפיו , אך היה זה בבירור קול גברתו. בשארית כוחותיו הניד בראשו בשלילה והשמיע נהמה כחיית טרף חסרת רסן.

הסיטואציה הייתה בלתי שגרתית בעליל. מעורבים בה שלושה: הגבירה, האפס והפרקליט. האפס שכב על גבו על המיטה הזוגית בדירתם הקרירה והאפלה. הגבירה בשחור כתמיד עמדה אל מול האפס הלבוש ככלה ביום נישואייה. גרביונים לבנים ארוכים ארוכים. איבר נעול בכלוב עם מנעול. שדיי סיליקון עם פטמות זקורות המכוסים במעין חולצת בטן שקופה ולבנה המכסים אותם. פאה בלונדינית קצרה ופנים מאופרות וסקסיות. בארבי לכל דבר. על מתני הגבירה היה חגור הסטרפון עם הדילדו השחור האימתני. זה מכבר הוחדר הדילדו עמוק לתוך נקבו ומילא אותו עד סופו. הגבירה לא הפסיקה לנעוץ אותו עמוק שוב ושוב דקות ארוכות ארוכות.

על המיטה כשהוא על ברכיו עמד הפרקליט הצעיר ונעץ את אברו הרותח עמוק בפיה של הבארבי. היא מצצה ללא הרף בשקיקה ובטירוף חושים. שוב ושוב. ינקה שתתה ושאבה עמוק אל תוך פיה, עמוק עמוק מלוא גרונה. כשזין בפיה ודילדו שחור עמוק בנקבה שרתה הבארבי את הגבירה והפרקליט שנראו מאושרים וחוגגים.

"לצאת?"

האפס שמע את השאלה בשרעפיו , אך היה זה בבירור קול גברתו. בשארית כוחותיו הניד בראשו בשלילה והשמיע נהמה כחיית טרף חסרת רסן. לא ידע הוא אם הגבירה מתעמרת בו או לועגת לו. ואולי הייתה זו שאלה רטורית. אך הגבירה לא יצאה ולו לרגע. בשלב מסויים גמר הפרקליט והתיז את נוזליו על בטנה של הבארבי עד אובדן חושים.

כעבור דקות אחדות התעשת והפעם חזר ונעמד מאחורי גבירתו, מכניס את אברו עמוק למקדשה. כך נוצר משולש מחובר עם פרקליט, גבירה ואפס נשי. כולם גונחים אין כלות. הגבירה הניחה ראשה על חזה של הבארבי ולחשה באזנה: "ככ התגעגעתי אפס שלי. כל כך".

 

 

 

 

 

 

 

 

אישה מבפנים​(נשלטת) - כל כך רוצה גם
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י