שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 8 שנים. 19 בינואר 2016 בשעה 10:11

מי שתכנן את השביל הקטנטן מוקף בפסלי ברווזים זעירים בדרך אל הסוויטה עטרות הלבבות והאורות המנצנצים חשב על  רומנטיקה במיטבה. גם על מסגרת הברזל של המיטה והכילה הבהירה מעליה המעניקה לה מראה אפריון מלכותי של פעם.

מה שראתה גברתי כשנכנסה אל תוככי הדירונת היה אחר לחלוטין. האפס העירום הכלוא שזחל לרגליה וליקק את אצבעותיה הצטווה להזדקף ולהרים את ידיו אל על. או אז שלפה מתיקה רחב המידות זוג אזיקים מחוברים בשרשרת ואזקה את ידיו למסגרת הברזל. כך עמד כשידיו מונפות אל על, מואר באור הסגלגל המתחלף של הסוויטה שכה התיימרה להיות רומנטית. ברקע נבחרה מוסיקה ערבית להנעים את זמנה של הגבירה חובבת מושבעת של השפה. או אז התחילה הפיאסטה לה חיכתה. היא והאפס שלה.

ההצלפות עם הזרדים הירקרקים ומחבט העור החלו ומשכו לפרק זמן שנראה בלתי מוגבל. האפס המוצלף והמוכה לא יכול היה לברוח לשום מקום. אזוק היה בידיו. מדי פעם שיפשפה את הכלוב וגירתה את אשכיו כדי שיתמסר ויתמכר עוד ועוד. מקצוענית הגבירה. יודעת להפעיל היטב את חושי הכאב וההנאה גם יחד . בכך אלוהית היא ללא ספק. בשלב מסוים - כשהוא קרוע משריטות וצלקות על עכוזו המאדים והמדמם -  שוחררו ידיו שכמעט נרדמו מחוסר התזוזה. לקינוח החדירה לאחוריו את הדילדו השחור וגדל המימדים . שוב ושוב, פנימה והחוצה ללא הפסקה והאפס התמכר ולא רצה שיפסק הזיון האלוהי בפתחו הנקבי.

לכל אורך המפגש עסקה הגבירה בעיני עבודה ונושאים אישיים כאלה ואחרים והאפס נשכב לרגליה ולקק את אצבעותיה המקודשות. כך תמיד בזוגיות הבדסמית שלהם. אושר עילאי לחוש בעצמתה של הגבירה הזו שאי אפשר שלא לסגוד לה יותר ויותר. לאחר שגמרה עם אצבעותיה ובאמצעות דילדו גדל מימדים הורשה האפס לאונן על ירכה הלבנה ולפרוק את נוזליו הסמיכים על עורה הרך כל כך. משסיים הצטווה ללקק כל טיפה . דקות אחדות אחר כך מצא עצמו לבדו ליד הלבבות המנצנצים. הגבירה כבר מזמן עזבה עם אהובה ומשפחתה ואילו הוא נעל אברו העלוב עם הכלוב, התארגן ויצא בודד אל החשכה, אבוד וחסר אונים.

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י