שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 16 במאי 2016 בשעה 8:31

 

האפס המתין לגברתו בהתרגשות מרובה. ידע הוא כי הגיע משלוח מעבר לים ובו לבוש המשרתת בצבעי שחור לבן , מופלא בנשיותו. היה שרוי הוא במתח רב למדוד את הבגד ולקוות כי יתאים מאד למידתו. משהגיעה הגבירה מיהר הוא לנסות את המתנה שרכשה לו , לאחר שהרכיב לגופו את שדי הסיליקון הסקסיים שכבר הפכו לחלק ממנו זה חודשים ארוכים. הבגד התאים בול. ידע זאת בעיקר כששמע את אנחות ההתפעלות של הגבירה. עם הפאה הבלונדינית היה האפס נשי כל כך.

עם אברו הנעול בכלוב ופתחו הנקבי מאחור חשוף ודורש כל כך החלה הגבירה במלאכת ההצלפות הבלתי פוסקת. בשר אחוריו הלבנבן הפך לעיסת בשר חרוכה מהולה בדם, אך הגבירה לא הרפתה. ערבוב של שוטים, זרדים וגלגלי כאב עשו את המלאכה היטב. הגבירה המשיכה להצליף ללא רחם למרות בכיו הגואה של האפס שלה.

כשחדרה לתוכו עם הדילדו השחור הענק החלה הגבירה לסנן בפיה עד כמה זונה נשית האפס שלה. מעולם בעבר לא שמע אותה ווקאלית כל כך. מתארת במו פיה כמה דורש הנקב של האפס שלה שורת גברים חרמנים שימלאו אותו שוב ושוב. האפס לא רצה שהגבירה תפסיק. נהנה מכל שבריר של שניה מהזיון הגברי כל כך. מתחושתו הנשית כל כך ומתאורייה הבלתי נגמרים.

ההתעללות נמשכה כל העת כששחררה את אברו והפכה אותו לקשיח, תוך שהיא מצווה עליו לקרבו למקדשה , אך שלא יעז החדירו פנימה. כמה עליבות יש באפס כשהוא מסכים לבטל לחלוטין את זכרותו אל מול עצמת גברתו. ההתעללות המשיכה ללא הרף עד שהגבירה ביקשה שיחדיר את כף ידו "הענקית" לדבריה אל תוכה. לאחר שסיכך את היד היבשה החלה במלאכה שוב ושוב עד שהגבירה זעקה באורגזמה ענקית משפריצה סילוני נוזלים לכל עבר.

משהתאוששה סימנה לו להתקרב לירכה הלבנה והצחה ולאונן עלייה. האפס עם איבר נפול ורופס עשה כמצוותה עד שגמר באורגזמה משכרת מאושר כל כך.

או אז – כרגיל – נטשה אותו הגבירה ומהירה לבעלה שהמתין בחוץ למפגש משפחתי מלא אהבה ורומנטיקה. האפס נותר בגפו מנקה את החדר והציוד, מרכיב את הכלוב מחדש על אברו, מתלבש ויוצא אל הלילה החשוך, מתענג על שרידי משפטייה הווקאלים הקולחים והנדירים כל כך של גברתו.

 

 

 

עקר הבית​(נשלט) - מעולה
לפני 7 שנים
Aציבעוני​(אחר) - סקסית ברמות
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י