שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 15 במאי 2016 בשעה 9:19

 

 

 

כמה רעב לצפורני מנטה יכול זכר מושפל להיות?

מסתבר שרעב מטורף. כשנכנסה הגבירה בשערי הדירה הקטנה והצבעונית עם הלבבות הפזורים בכל פינה, הסתער הוא , עירום עם אברו הנעול, כפליט מורעב על הציפורניים וליקק אותן שעה ארוכה. מייד אחר כך התפנתה הגבירה לאפר את פניו למראה הנשי שהיא כה אוהבת. משסיימה נשלח הוא ללבוש את שדי הסיליקון, הגרביונים, נעלי העקב והפאה האדומה  וכמובן את שמלת המיני הצמודה השחורה העשויה תחרה.

משסיים שלפה הגבירה את אזיקי הברזל המשטרתיים שמן הסתם ראו כבר רבים מידי נשלטייה מן העבר ואזקה את ידיו אל קורת הברזל שמעל המיטה. או אז החלו ההצלפות ללא רחם בשוט הזנבות ובזרדים הירקרקים שקטף באותו בוקר. עם הלבוש הנשי המוקפד והפאה האדומה בער האפס מחום ולא הפסיק להזיע. במקביל לא השמיע קול טרוניה רק קולות בכי ונהי כשהוא כואב את כאבי ההצלפות האיומות המזכות את גברתו.

בשלב מסוים חש האפס שראייתו מטשטשת והלמות ליבו מואצת. הגבירה נשכבה על המיטה והחלה להתעלל באברו הנעול באמצעות אצבעותיה המדהימות. "תתקרב...תתקרב", נזפה באפס התלוי והנשען על נעלי העקב הבלתי יציבות בעליל. ראייתו הלכה והטשטשה וחש הוא כי עומד הוא להתעלף. "תתקרב" המשיכה הגבירה לנזוף והאפס העדיף להיתלות עם ידיו האזוקות ולאבד את אחיזתו בקרקע כי רצה לרצותה כל כך. בשלב מסוים, הסתבר לו שהגבירה שמה לב שמשהו אינו כשורה . או אז נזעקה היא לפתוח את האזיקים במפתח. המפתח נתקע בציר האזיקים וסירב להסתובב. האפס היה קרוב לאבד את הקשר שלו למציאות, רק שמע את קולה של הגבירה המאיצה בו לשתף עמה פעולה. הרבה לא זוכר הוא, רק מאבק ארוך וממושך של הגבירה עם האזיקים והמפתח. בלי להבין  מצא עצמו על הרצפה עם השטיח, מבקש כרית לראשו. הגבירה השקתה אותו במים והסירה מראשו את הפאה. כעבור זמן לא רב התחנן הוא שתחזיר את הפאה והגבירה נעתרה רק לאחר דקות ארוכות. מיד אחר כך חזרו ונשנו ההצלפות ללא רחם. על השטיח ועל המיטה וחוזר חלילה.

הגבירה לא ריחמה ולו רגע. היא הורתה לאפס להסיר את כלובו ושמלתה והצמידה לעלובו אטבים כשהוא צורח מכאב הולם ראשו במזרון ובכרית ומבקש לאבד את הכרתו בכך שמכה הוא את עצמו. הרבה אינו זוכר הוא – רק כאבי תופת ואכזריות בלתי פוסקת.

בהוראת הגבירה הוחדר למקדשה תותב הפלסטיק שכה אוהבת ותוך זמן קצר נשמעו אנחות הגמירה האלוהיות שלה.. מיד אחר כך הצטוותה האפס לגמור על ירכה כשהוא זועק באורגזמה מטורפת והזויה.

תוך דקות התלבשה הגבירה והותירה את האפס בגפו בדירה כי היא ממהרת.

תוך דקות תמצא את עצמה באסיפת הורים בבית הספר החדש של ילדיה הצעירים לקראת שנת הלימודים המתקרבת.

Aציבעוני​(אחר) - המעברים החדים שלכם ביין החיים לממציאות מיתערבבים בצבעים מופלאים
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י