שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 16 ביוני 2016 בשעה 7:47

 

 

האפס, חמוש במחוך השחור והסקסי שהידקה עבורו גברתו עם הפאה השחורה ארוכת השיער, הגרביונים השחורים ונעלי העקב האדומים, הביט במראה והבין לפתע כמה יפה היא. למעט כלוב הפלסטיק עם המנעול על עלובו המיותר, הבין היטב מדוע יחשקו בו זכרים וגברי אלפא, יותר מנשים שהן נקבות אמיתיות.

המראה הסקסי כל כך כנראה הלהיט את גברתו הגאה. ההצלפות הנוראיות החלו ולא נפסקו באמצעות זרדי העץ הירקרקים שהגבירה כה אוהבת, החגורה, המגלב וגלגל הכאב האימתני. ואז דפק בדלת הפרקליט. זה שהציע את מועמדותו להיות זיין האלפא של הגבירה בעוד האפס משרת את גברתו במקביל - מלקק את אברו הנוקשה לפני שחודר הוא לתוך נקבה של הגבירה, מרטיב בלשונו  את אשכיו ההולמים שוב ושוב כשאברו בפתח נרתיקה של הגבירה. המועמד שכה חיכה להגעתו.

משנכנס התישב על הספה והביט בגבירה המתעללת באפס. נוכחותו רק הגבירה בה את הסדיזם הבלתי פוסק. אכזריותה החריפה והכאב התגבר עד בלי די מן הסתם. גם האפס חש כי הפרקליט מגלה ענין רב בהתרחשות הבלתי נורמטיבית המתרחשת לנגד עיניו. בין לבין החל הוא להשתעל ולהתעטש ללא הפסקה. ההגיע מקורר ומצונן למפגש? קשה היה לאפס להאמין, כי הרי היה מבטל את הגעתו.

כעבור כמחצית השעה כשהגבירה שבעה מההתעללות בעכוז המדמם ומהאיבר הכלוא והמיוסר אותה עינתה עד בלי די, הורתה לפרקליט להתפשט. ביקשה היא שהאפס יוכל להתענג בגאווה על אברו. בהיסוס מה הסיר את בגדיו והתקרב עם אברו שנראה מדולדל למדי אל מול האפס הנשי. "האם זה האיבר שישביע את רצון וצרכי הגבירה", עברה מחשבה רבת תימהון במוחו של הנשי הכלוא והסקסי. משהורתה הגבירה לפרקליט להביא קונדום לצורך המציצה, דשדש הפרקליט לחדר הסמוך לשלוף אותו מן החפיסה. אלא שאז נשמע הוא ממלמל שהצינון והעיטושים חזקים המה והוא ממש לא חש בטוב ואולי נוותר. הגבירה שלחה אותו בחביבות אל מחוץ לוילה לעולם הנורמטיבי ונותרה עם האפס שלה.

ערב עוד ארוך המתין להם. הצלפות וייסורים עד השעות המאוחרות, התעללויות עם שחר ופרידה בשעות הבוקר המאוחרות. הפרקליט ההמום בודאי עלה על יצועו ליד רעייתו החוקית כשאפו כבר אינו נוזל מן הסתם. הגבירה לא תקבלו חזרה ולא תתן לו הזמנות שניה . 

 

 

בדיון בבית המשפט למחרת, מעריך האפס, הפסיד גם הלקוח אותו יצג.

 

 

 

 

 

 

מאדים​(אחר) - גדול :)

יכול להבין את החגיגה, הפרקליט הנ"ל כנראה לא הבין שאין מתנות חינם ושאם מקבל לידיו מתנה שכזאת, חייב להגיע עם חבילה איכותית... כתשלום
לפני 7 שנים
Ronnie sm​(שולט) - גם זה מעולה ((: איך לא דיברנו עד היום ?
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י