שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 23 ביוני 2016 בשעה 8:06

 

 

קצב הקרירה בימים שלאחר החגים אינטנסיבי והאפס מצטווה על ידי גברתו לג'נגל בין ישיבת מנהלים, קבלת פנים מכופתרת ומעונבת או תדריך חירום ולמצוא עצמו לרגלייה עירום עם איבר עלוב וכלוא, משתוקק ללקק את אצבעות רגלייה.

המפגש האחרון היה קצר מן הרגיל. כדי לממשו מחק האפס את רשימת מוזמניו לאירוע. משאלה לא הגיעו והאירוע היה מצומצם בהיקפו יכול היה להתחמק חצי שעה לאחר תחילתו ודהר למפגש עם גברתו. מה הנזק שנגרם מעברינותו – קשה לשער, אך ללא ספק חש הוא כי עלה מדרגה. לא יכול היה לוותר על תחושתו האפסות מול גברתו המאושרת.

משנכנסה המתין לה עם גרביוני הרשת , החוטיני השחור והכלוב הנעול מהודק על עלובו. ההצלפות בזרדים הירקרקים לא אחרו לבוא והפעם הפסקות שתיית המים הקצרות היו בקערת נירוסטה אליה נאלץ האפס לזחול בשארית כוחותיו. כשישבנו אדום ופצוע החלה  ההתעללות הבלתי נפסקת באשכיו ההדוקים עם כף רגלה של הגבירה. הנערצת שכבה על גבה ובידיה רצועה המחוברת בקולר לצווארו של האפס. חיש קל הצטוותה להסיר את הכלוב וההתעללות נמשכה באיבר העלוב המזדקר. תוך דקות אחדות החל לזרזף דם מן העלוב. האפס הפך להיסטרי כי חשש שדליפת הדם היא פנימית, אך הגבירה הראתה לו שהדליפה היא חיצונית בלבד. ההתעללות הזו הפסיקה. רק הפעם מן הסתם.

עתה הצטווה האפס לחגור למתניו את הדילדו הענק והשחור שתמיד מוצא את מקומו בפתחו הנקבי. לרגע היה מבולבל אך משכיבתה הגבירה את האור , הורידה את תחתוניה וכרעה על ברכייה כשאחורייה מופנים אליו, הגיעה הפקודה :"תזיין!". כך היה. הזיון היה עם הדילדו הענק ולא עם עלובו המדמם מן הסתם. הגבירה התענגה ויבבה בתאוותנות  בעוד האפס מבין יותר ויותר כמה אפס הוא וכמה מאופס הוא עלובו.

 

דקות ספורות אחר כך מצא האפס את מקומו על גבו והגבירה עם הדילדו. הענק השחור חדר עמוק אל פתחו הנקבי שוב ושוב בזיון אדיר מימדים, ארוך ומענג .

כך ראוי. אפס נקבי עם פתח אחורי ענק ומורחב ודילדו סיליקון ממלא אותו עד תומו.

בטרם התעשת טרקה הגבירה את הדלת ויצאה לפגוש בבעלה שהמתין בחוץ. בשרעפיו שמע רק את הגבירה מנחה אותו לוותר על הכלוב – הפעם -  כשיצא הוא לדרכו אחרייה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ronnie sm​(שולט) - מעולה (:
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - ואווו פשוט מדהים
לפני 7 שנים
Aציבעוני​(אחר) - ברמות הגבוהות ביותר
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י