שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 31 באוקטובר 2016 בשעה 9:24

 

 

נטול כל כסות , רק עם הכלוב הנועל את עלובו המתין האפס לגברתו שבוששה מלהגיע. עורג לאצבעות רגלייה חש ברטט נוראי בגופו לרגל בו תיכנס אל הדירה המחוממת. משהגיעה חש בעייפותה. היא נשכבה על המיטה והנחתה אותו ללקק ביסודיות את כפות רגליה לאחר שהשיל מהן את נעלי העקב המלכותיות שלה. האפס הסתער עליהן בהערצה ובתשוקה אין קץ מחשב היה לשתות כל אצבע עד מלוא גרונו.

רק משהתעשתה התפנתה להצלפות להן חיכתה כל כך. אלה היו אימתניות ונוראיות עד כדי כך שתוך דקות אחדות נשברו  להם הזרדים הירקרקים שקטף עבורה מן השיח התורן. בשלב מסוים עטפה את החסון שבהם בחוט ניילון דק והמשיכה להצליף עד חורמה. האפס יבב בכה וזעק מכאבי תופת, חש שאחוריו פצועים אדומים ובוערים הם.

כשהתמוטט בסופו של דבר קראה לו לשכב על המיטה הרחבה והעניקה לו מריח שדייה הענקיים העטופים בחזיית תחרה מדהימה. מבעד לשמלתה השחורה חש קרוב קרוב לפתחה, אך רחוק כמרחק הירח מן האדמה. יכול היה להישאר כך לנצח, אך ידע שזה רק עניין של זמן שהגבירה תמשיך בהתעללותה ובאכזריותה. השלב הבא היה לזיין את נקבו הנשי עם הדילדו השחור והמפחיד. כך היה. האפס התענג על גבריותה המתפרצת ומישש את גופו העירום והתאכזב להיזכר כי הפעם לא העניקה לו הגבירה את שדי הסיליקון שכה אהב. כשמאסה הגבירה בלזיין את האפס שלה הסירה את הדילדו והורתה לו להסיר את הכלוב.

שעות ארוכות התעללה באברו שתפתח למימדי ענק, אך לא הורשה לגמור. הסבל היה נוראי ומשפיל כאחד. כשחשב כי לא ישלוט יותר באורגזמה שחישבה להשתלט עליו, הורתה הגבירה לאפס לבצע בה את הפיסטינג שכה אהבה. כך התענגה לה מגרגרת ללא הרף אך מסרבת להגברת הקצב של האפס כדי לא לגמור. ידו המאוגרפת כמעט נרדמה ממאמץ בתוככי הגבירה ואז – ללללללללא אורגזמה – שיחררה אותו למנוחה. במקביל המשיכה להתעלל בעלובו ולהורות לו לקרבו לפתחה הבוער והמזמין ככ -  קרוב דיו , אך רחוק כמרחק הירח מן האדמה.

משתקתק השעון 4 שעות מאז הגיעה הורתה לו לשוב אל הפיסטינג וכאן גם הגיעה האורגזמה האימתנית והמשפריצה של הגבירה. בעודה נושמת בקושי רבה הורתה לאפס לגמור על ירכה הצחורה, קרוב קרוב לפתחה, אך רחוק כמרחק הירח מן האדמה. בשניות שיחרר הוא את מטענו וגנח לצידה מחוסר נשימה.

חצי שעה אחר כך הייתה הגבירה לבושה בהידור לצד בעלה, ממהרים לאירוע משפחתי חגיגי בפרדס חנה הרחוקה. האפס המרוט ננעל בחזרה ודשדש מרוט ופצוע לרכבו.

מזל טוב למשפחת הגבירה.

טאלנט - ברוכה השווה... ומזל טוב למשפחה
לפני 7 שנים
הגבירה ליליאן​(שולטת) - חן חן
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - כתוב להפליא וכן מחרמן בטירוף
לפני 7 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כהרגלך הכי גבוה שיש מזל טוב
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י