שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 31 באוקטובר 2016 בשעה 10:05

 

"מתעכבת – עוברת דרך המשרד חייבת לערוך שיחת ועידה בינלאומית חשובה", מסמסת אשת העסקים רבת העצמה לאפס שלה. הוא ממתין לה עירום עם כלוב על עלובו, חסר אונים בדירה המטופחת. כשקיבל את ההודעה ידע שגברתו עצבנית ולא רגועה. אם מתעכבת היא בעניני עסקים במקום להצליף באחוריו, הרי תגיע מלאת חרון וחוסר שקט והוא יסבול שבעתיים.

באיחור של כשעה הגיעה הגבירה בשמלה שחורה ואלגנטית עם נייד אקטיבי מתמיד. צלילים, הודעות, ווטסאפים, סמסים ושיחות נזעמות. כשראה אותה חש כמה זקוקה היא לשקט. להתנתק מעולם העסקים . לכסות בוילון שחור את העולם החיצוני ולהעלימו כאילו לא היה. ואז לפרק את כל תכולתה הנפשית והפיזית באכזריות אין קץ ולגרום לאפס לסבול. לסבול קשות אפילו. עבורה כמובן.

תוך שניות דאגה ששדי הסילקון ושמלת המלצרית השחורה לבנה יכסו את האפס העירום שניצב דומם ממתין למוצא פיה של גברתו. מילה לא נאמרה, למעט : קום, תתכופף, קום, קומי, תספור  וכמובן תנועות גוף נמרצות וחסרות סבלנות. תוך שניות כבר היה כפוף למיטה, ישבנו פונה לעבור הזרדים, השוטים והחגורות בהן אחזה הגבירה. האפס נאלץ לספוג כל הצלפה ולהשיב 1 גברתי, 2 גברתי, 50 גברתי...100 גברתי תוך כדי הצלפות נוראיות בעכוזו החשוף. בהצלפת המאה הורשה ללקק את אצבעות רגלי הגבירה עם פיו הרותח עד שהורתה לו לשוב לעמדת ההצלפות שם המשיכה בחרון ובחמת זעם להצליף ולהצליף ולהצליף ולרוקן מנפשה את כל לחצי עיסוקייה הפיננסים, האופרטיביים, המשפחתיים וחיבוטייה האינסופיים.

רק כשנעצה בפתחו הנקבי את הדילדו השחור שוב ושוב - כשהוא על ברכיו על הכורסה האדומה, מתחנן שלא תפסיק – חש האפס כי הגבירה נרגעה כמעא.  לאחר שגמרה בצרחות רוויות דציבלים כתוצאה מהפסטינג המתמשך של האפס שבעקבותיו הורשה אף הוא לגמור בצרחות על ירכה החמה והחלקה, ידע שנרגעה לחלוטין. רק אז חש האפס בודאות שהגבירה ביצעה את הריסטארט האולטימטיבי כדי להתחיל מחדש את חייה מחוץ לכתלי הדירה. לשוב אל כל לחצי עיסוקייה הפיננסים, האופרטיביים, המשפחתיים וחיבוטייה האינסופיים.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י