שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 3 בנובמבר 2016 בשעה 8:54



"תאונן בלי לגמור וכשתהייה על הסף תרפה ותנעל את עצמך. רוצה לראות זאת בסרטון שתשלח לי מייד אחרי", שיגרה הגבירה את דרישתה לבוקר המפגש. האפס עשה כמצוות גברתו וכך מתוסכל וחסר אונים יצא ליום עמלו. בצהריים כבר המתין לגברתו עירום עם כלובו עד לרגע שנכנסה לחדר המחומם.
כהרגלה מיששה את אבריו הכלואים באצבעותיה החמימות והאפס ביקש ליבב ככלבה מיוחמת. אך חיש קל התפנתה הגבירה למלאכה שביקשה – הצלפות הצלפות ועוד הצלפות. אלה החלו באכזריות אין קץ ללא הרף ללא אפשרות לנשום או להתאושש. האפס איים לקרוס מעצמת האכזריות שלא פסקה לרגע.
" האפס לא עומד בהצלפות. מה קורה לו?", מלמלה הגבירה שוב ושוב. מתוסכל מבקש לרצות את גברתו חשק את שפתיו וספג עוד ועוד הצלפות עד ששוב חישב להתמוטט. " האפס לא עומד בהצלפות. מה קורה לו?", המשיכה הגבירה למלמל והאפס - כועס על עצמו – על שאינו עומד בצרכי הגבירה המשיך לחשוק את שינויו, מקבל את כל ההצלפות שוב ושוב.

"האפס רוצה למצוץ זין", לחשה באזניו והוא הנהן בשארית כוחותיו בחיוב. "ברור", מלמלה הגבירה , והלבישה אותו עם שדי הסיליקון השופעים ובשמלת המשרתת השחורה לבנה שייבאה במיוחד מן המזרח הרחוק. מיד המשיכה בהצלפותיה האכזריות עד שהגיע האורח. חיש קל הסיר את מכנסיו וקירב את אברו לפיו. האפס מצץ ומצץ ללא הרף, האיבר גדל בפיו והאפס המשיך ביניקת האיבר הטעים כל כך. הגבירה המאושרת צילמה במצלמתה ואחזה באשכי האורח ובידה השנייה דחפה את ראשו של האפס אל תוך האיבר הפועם. דקות ארוכות נמשכה המציצה המדהימה ולבסוף גמר האורח על פניו של האפס ונעלם בחשכה.
משעזב המשיכה הגבירה במלאכתה – הצלפות עם גלגל כאב הפוצע את עור אחוריו ומזליף טיפות דם בלתי פוסקות. גם על מלאכתה האהובה כל כך - לזיין את נקבו הנשי בדילדו השחור לא פסחה הגבירה. האפס מישש את שדיו וחש את האיבר השחור קורע את אחוריו שוב ושוב. בשלב מסויים חישב לאבד את הכרתו מעמת הכאב הנוראי והפצעים המדממים. האפס קרס. זוכר הוא בשרעפיו שוכב מעלייה לדרישתה ומקרב את עלובו לפתחה, מבצע בה פיסטינג וגומר על ירכה הצחה.
עד שהגיעו בעלה וילדייה לאסוף את הגבירה ברכבם החדש והבוהק היה האפס שרוי בשתיקתו. כיצד איכזב את גברתו כדי שתגיד את המשפט הנוראי כל כך שוב ושוב :" האפס לא עומד בהצלפות. מה קורה לו?".

 

הרכוש שלך א - פוסט מרגש... ללא ספק קשה להמשיך את היום עכשיו...
ממש רוצה לחוות
אבל מצד שני אף פעם לא ניסיתי עם זין אמיתי...
שאפו קד קידה לך
לפני 7 שנים
ronima10 - Emazing
לפני 7 שנים
Aציבעוני​(אחר) - גבוה לגמרי
לפני 7 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - מטריף
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י