שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 7 בדצמבר 2016 בשעה 9:53

 

 

כשהוא לרגלי גברתו - עירום עם מנעול על אברו - שקדה האכזרית להכין את האפס כדי שייהפך במהרה לבארבי כוסית: איפור, ליפסטיק, קרמים כאלה ואחרים. על המיטה הייתה מונחת קופסה מהודרת וסגורה. רק משהסתיימה עבודת ההכנה על הפנים נפתחה הקופסא ובתוכה המתינה לאפס המתנה בה חשק חודשים כה ארוכים – שדי סיליקון במידה E. עצומים בגודלם. דקות ארוכות חלפו עד שהתאימה הגבירה את השדיים עם הרצועות השקופות המצורפות . כשהרכיבה לראשו פאה ברונטית ארוכת שיער חש שהגבירה  מחסירה פעימה. ההפך הוא לבארבי האולטימטית? משקיבל רשות להציץ בראי כשהוא-היא לובשת לגופה שמלת משרתת שחורה-לבנה תואמת, הבין שהתשובה היא חיובית בהחלט.

דקות חלפו ואז נקש בדלת המאהב החדש של הגבירה. גבירה-מאהב-אפס – זהו המשולש בו חפצה הגבירה מעתה והלאה. מה שנראה לכאורה כפנטזיה שאינה ברת בצוע, קרם עור וגידים. הגבירה מגשימה כל פנטזיה העולה במוחה. חיש קל מצא האפס מוצץ את אברו של המאהב ומכין אותו לחדור אל נקבה הקדוש של גברתו. היו כמה רגעי מבוכה בין הגבירה למאהב אך חיש קל התעשתו והחלו להזדיין בתאווה לנגד עיניו של הבארבי הכלואה עם שדי הענק. השניים עשו זאת בתאוות אין קץ בשלל תנוחות והאפס נקרא ללקק כל העת את אצבעות גברתו המשוחות בלכה צהובה ומגרה כל כך. מעת לעת הצטווה האפס ללקק את דגדגנה של הגבירה כשאברו של המאהב יוצא ונכנס אלייה ומדי פעם שכב האפס על גבו , המאהב חודר לגבירה מאחור והאכזרית מתעללת במקביל באברו הנעול.

כעבור זמן ארוך למדי גמר המאהב על רגלה של הגבירה התלבש ומיהר לדרכו.  הגבירה והאפס נותרו בגפם. כעבור זמן קצר החלו ההצלפות להן המתינה כל כך הגבירה. בכל פעם שהצליפה חיבק, ליטף ומישש האפס את שדי הסיליקון הענקיים החדשים שלו. כשעשה זאת לא חש כלל את כאב ההצלפות והגבירה המשיכה להתאכזר ולהאדים את ישבנו הסובל והבוער כל כך.

במהלך ההצלפות הורתה הגבירה לאפס להסיר את הכלוב והמשיכה בהצלפותיה, מרוצה מן המראה שהאיבר העלוב מזדקר בכל הצלפה. כמה השפלה יכולה לרקוח במוחה הקודח של הגבירה? לתת לאפס הנשי לצפות בה בתנוחות סקס מטרפות עם המאהב שלה כשעלובו נעול בכלוב עם מנעול בעוד היא מגיעה לאורגזמות אין סוף. ללקק את דגדגנה כשהמאהב חודר? להתמכר להצלפות כדי שעלובו יזדקר?

בסיום משגמרה בצרחות ובשפיכת ענק בעקבות הפיסטינג שביצע בה האפס הורשה הוא ברוב עליבותו לגמור בצרחות על ירכה הצחה.

הזהו עתידו? להיות אפס נעול עם שדי ענק לרגלי גבירה ומאהב?

 

ימים יגידו.

 

 

 

מאדים​(אחר) - לגמרי כוסית :)
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - את פשוט חזקה ...
מדהימה אותי כל. פעם מחדש
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י