שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 20 במרץ 2017 בשעה 9:58

כשבוע ימים מנהלת הגבירה דו שיח עם גבר חרמן למדי ששלח את תצלומי אברו האדיר למבחנה כדי שתחליט אם מתאים הוא לחדור לנקבו של האפס. התלהבותו הרבה סקרנה ללא ספק והוא זומן למפגש בדירה החשוכה והאינטימית,  לראות אם אמנם מתאים הוא למשימה. בהתכתבות סיפר ששהה בברלין תקופה מסוימת והתנסה בעולם הבדסמ וכי לזיין זכר נשי הוא בין היתר פטיש שלו שלא היה רוצה להחמיץ. כך זכה הזיין הנמרץ לכינוי "הברלינאי" ובשעה היעודה כבר ניצב בפתח הדירה.

האפס המתין על הרצפה עם עלובו נעול מזה 10 ימים, שדיו העצומים החפונים בחזייה ורודה חדשה שסיפקה גברתו, גרביוני רשת שזה עתה נרכשו, נעלי עקב אדומים, שמלת רשת סקסית, פנים מאופרות עם שפתון חום סקסי ופאה עם שיער גלי ארוך בצבע הדבש . "הברלינאי" ביקש לצפות בגברתו מצליפה באפס שלה או בלבושו המתואר ב"בארבי" שלה. מנסיונו ידע האפס כי הגבירה הופכת לאכזרית יותר ויותר כשצופים בה מצליפה באחוריו של האפס הנשי ואכן כך היה. תוך זמן קצר הפך ישבנו לעיסת דם מבעבעת ולאחר שנרגעה הגבירה וניגבה את הדם במגבת רטובה שלחה את "הברלינאי" להתיצב בעירום אל מול הבארבי המעונה.

השעות הקרובות היו זהות לחלוטין לסרט בדסמ מקצועי ואמיתי כל כך. הבארבי מצצה בשקיקה את אברו של האורח, חשה אותו היטב בפתחה הנקבי שוב ושוב עם הפסקות כאלה ואחרות ומצאה עצמה מוצצת את האיבר שלא נזקק למנוחה כשבאחורייה סימולטנית דילדו קשיח אותו הכניסה הגבירה והוציאה שוב ושוב. המשולש המוטרף היה באקסטזה לא מוכרת – חייתית, מטורפת וחסרת גבולות לחלוטין. חש הוא באמת כאשה עם נקב פעור ורעב לזין שיחדור ולא יפסיק לעולם כשעלובו הנעול בכלוב מהווה דגדגן לגרוי בידי גברתו המאושרת. תחושה עילאית. לחוש כשאה מושכת וסקסית שגבר עם זין שווה מתאווה לכבוש אותה ולא רוצה להפסיק. לולא הסבירה הגבירה לבארבי שעות אחדות אחר כך כי היא זו שהאיצה ב"ברלינאי" לסיים יכול היה להיות שהיו ממשיכים בזיון המוטרף עד זריחת החמה. מכל מקום , הבארבי עם חור נקבי רעב כל כך לא רצתה שהאורח ילך ובשלב מסוים הבין שפרש לדרכו.

איך מתאוששים ממפגש כזה?

הגבירה גמרה מאורגזמה מטורפת בפיסטינג שביצעה בה הבארבי ללא כל מגע עם דגדגנה והוא השפריץ על ירכה כשאונן בסיומה של האורגזמה שלה במקום המיועד לו – מעלה ירכה של הגבירה, קרוב לפתחה המקודש אך לא שם ! שם אסור !

"גברתו בבועת אושר. מסרבת לנפץ את הבועה", סימסה הגבירה לבארבי הלבושה כגבר סמכותי בחליפת עסקים מוקפדת ימים אחדים מאוחר יותר, היושב בתדרוך מנהלים לקראת פרויקט בינלאומי חדש. "בועת אושר..מגיע לגבירה הכללל", השיב ונזכר בצילום שראה ברשת החברתית שעה לאחר המפגש עם הברלינאי. הגבירה ובעלה במסעדה מפנקת משיקים כוסית לחיים והוא מכנה אותה: "אהובתי המדהימה".

  

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י