שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 23 במרץ 2017 בשעה 9:57

 

לאחר 5 שעות של התעללות סדיסטית והצלפות עד זוב דם בסלון האינטימי בכפר המוריק נראה היה כי הגבירה חשה כי יש להעלות שלב. את המפגש הבא קבעה במרתף ביתה בו היא מתגוררת עם אהובה וילדייה. האפס חש כי מדובר באירוע היסטורי. מעולם – במחצית העשור בו הוא מבלה לרגלייה - לא נכנס בשערי ביתה. והנה חלפו מספר שנים והגבירה מורה לו להגיע לקודש הקודשים של פרטיותה.

האהוב בעבודה והילדים בבית הספר והאפס ממהר לעמוד בזמנים שנקבעו עבורו לפי ההוראות ששלחה לו גברתו,כשהוא אינו יודע מה היא מתכננת. עשר דקות לפני השעה היעודה החנה את רכבו ליד הכניסה האחורית למרתף חמוש במזוודת אביזריו. הדלת לא הייתה נעולה והוא פתח אותה באיטיות כשהוא אינו בטוח שהגיע למקום הנכון. בצעד איטי צעד לתוך החלל החצי חשוך לא מבין להיכן עליו לצעוד. כשהגיע לחלל חדר אמבטיה נכנס לתוכו והחל להתארגן. תוך דקות היה אמור להפוך מאיש עסקים לבארבי נשית וסקסית. אלא שאז קרה הבלתי צפוי. שדיי הסיליקון הענק המחוברים לרצועות ניילון תומכות נתלשו מאחיזתם, כנראה מפאת כובדן. לא ניתן היה להתחבר אליהם, והאפס לבש את השמלה והפאה הסקסית כשעלובו מן הסתם נעול בכלוב הנצחי שהפך לחלק ממנו.

הגבירה - שהופיעה לפתע ממעלה מדרגות לא ברור - שלחה אותו לחדר שינה ספרטני בקומת המרתף. שם – ללא כל תחושת חגיגיות או התרגשות - החלה להצליף בו כבימים ימימה. כיוון שחלפו פחות מ 48 שעות מהסשן בסלון האינטימי בכפר המוריק היו עדיין פצעיו של האפס פתוחים. טרם הגלידו מן הסתם והכאבים היו בלתי נסבלים בעליל. הגבירה הראתה סימני רחמים בלתי צפויים והעדיפה לשנות כיוון ולהתעלל בעלובו הנעול ומן הסתם להתמקד בלבישת הדילדו השחור הענק ובזיון נקבו הנשי עד בלי די.

בשלב מסויים האפס הכאוב התחנן למים והגבירה שלחה אותו להביאו קנקן שהכינה במטבחה ונשכח על השיש. כשטיפס במעלה מדרגות אל סלון ביתה של הגבירה דמיין את החדר ההומה בילדים, משחקים, צחוקים וצעקות ובנוכחות הבעל האוהב המחבק ומלטף את אשתו המדהימה. הבזקי המשפחה גזו לפתע והשקט חזר למקומו למעט רחש הטלויזיה שהייתה עדיין דלוקה , אולי משעות הבוקר.

האפס במרתפה ובביתה של גברתו. עירום עם כלוב על אברו צועד על המרצפות עליהן דורכת מדי יום.

לא הפסיק לחשוב על כך גם כששב עם חליפת העסקים שלו נעול לישיבת הדירקטוריון שעתיים מאוחר יותר.

לאן עכשיו?

 

https://www.bdsmtube.co.il/video/30098/העלוב-שלי-כך-רוצה-אותו-תמיד

 

 https://www.bdsmtube.co.il/video/30099/עלוב-יותר-מכור-יותר


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י