שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 8 ביוני 2017 בשעה 7:56



עירום ונעול

זו ההוראה. כך הצטווה האפס להמתין לגבירתו. לא לבוש כבארבי נשית. לא עם בייבידול סקסי, שדיי ענק ,גרביונים ופאה ארוכת שיער. עירום ונעול. תמיד מפתיעה הגבירה ולא צפויה.

האפס עשה כפי שהצטווה וכשנכנסה הגבירה בשערי הדירה הרומנטית בכפר - עם שכשוך מי המזרקה בפתח- הושיטה לו את אצבעות רגלייה והוא התנפל. ברעב, בתשוקה פראית מצץ ובלע כל אצבע שוב ושוב לקול אנחותייה של הגבירה. לאחר זמן ארוך הצטווה הוא לעבור לתנוחה ההצלפות כשידיו על המיטה. הגבירה אחזה בידה את חמשת הזרדים הירוקים והקפידה לעשות שימוש בכל אחד מהם. אחוריו הפכו לאדומים, צרובים ומוכים יותר ויותר. בכל הפסקת הצלפות הרשתה הגבירה לאפס להריח את בית החזה שלה ואת גופה עם ריחה המשכר. הסנפות מדהימות ומושלמות כל כך היו הן. הסנפות אלוהיות. כשהגיע הרגע בו ביקשה הגבירה לחרוט בעור המוצלף עד שדם יפרצו מכל חריטה הגיעה האכזבה. גלגל הכאב המשונן לא נמצא. לא בכלי הגבירה ולא בכלי האפס. הגבירה הסתפקה בהצלפות נוספות כעוסות ומאוכזבות והאפס חשב להתמוטט בכל רגע נתון.

משבאה הגבירה על סיפוקה החלה להחדיר את אצבעותייה אל פתחו הנקבי של האפס. אחת שתיים שלוש ארבע אולי חמש. אין לדעת. מה שבטוח שכחצי שעה אחר כך כשרכסה את הסטרפון עם הדילדו השחור האימתני כדי לזיינו, נכנס האיבר המפחיד בקלות יחסית. זה היה הזיון הארוך ביותר שידע האפס מימיו. גברתו פשוט לא רצתה להפסיק והוא נאנק בהנאה צרופה ללא הרף.

משהתמוטט מאפיסת כוחות ניתן היה לאפס זמן מה להתאוששות , עד שהגבירה החלה במלאכה האהובה עלייה במיוחד. התעללות באברו הזכרי הנעול בכלוב. התעללות חוזרת ונמשכת כשהוא ממשיך להסניף את גופה וקרוב לגמור בעל פעם. הסנפה אלוהית אחת אחר השניה. קרוב קרוב לגמור בכלוב , אך רחוק.

לקראת סיום שלפה הגבירה את הדילדו האישי הרוטט שהביאה מביתה כדי לגמור במהירות שיא ומייד אחר כך הצטווה האפס להחדיר את כף ידו אל פתחה בפיסטינג שהיא כה אוהבת. בסיומו הצטווה לאונן על ירכה עד שהתפרץ בקריאות האורגזמה המטריפות והמתישות.

זמן קצר אחר כך כבר הייתה הגבירה במכוניות של בעלה שבא לאספה כשהם מן הסתם מתנשקים ומתחבקים באהבה מתפרצת. האפס נותר בגפו, ננעל מחדש ולאחר כ45 דקות אסף את עצמו ויצא אל הלילה הלוהט והלח.

הכוכב ממאדים - נראה שנהינתם מאודדדד
לפני 6 שנים
יואב 31​(אחר) - מחרמן בטירוף
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - מה שאחרים מפנטזים
אתם עושים
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י