שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 12 ביוני 2017 בשעה 9:52

"הפעם אמרח את הדם הניגר מאחורייך בזמן ההצלפות על שדיי ואתה תלקק כל טיפה עד כלות", הורתה הגבירה האלוהית בטרם יצא האפס לפגוש בה בדירה הכפרית. מלא חששות עשה דרכו עם איבר נעול גרוב בגרביוני רשת מתחת למכנסיו כבר ימים רבים ,בפקקים אדירים - מתקשה לעמוד בלוח הזמנים. משהגיע לא חלף זמן רב וכבר המתין לה עם שמלת התחרה הסקסית, הפאה החומה ונעלי העקב האדומות. משהגיעה הגבירה הרכיבה על גופו את שדי הסיליקון הענקיים עם החזיה התואמת ושלחה אותו למשימה המאושרת בעולם – ללקק את אצבעות רגלייה הטמונות בתוך נעלי העקב שלה.

כחצי שעה מדהימה נמשך הליקוק, כולל הסרת הנעליים ומשסיים עמד כפוף כשאחוריו מופנות אל הגבירה ואז החלו ההצלפות. איומות, חותכות, חודרות ואכזריות שוב ושוב – זרד ירוק דק, זרד חום עבה, חגורת עור, מחבט עור וחוזר חלילה. שוב ושוב - חגורת עור , זרד חום עבה ,זרד ירוק דק, מחבט עור , וחוזר חלילה. מחבט עור , חגורת עור , זרד חום עבה ,מחבט עור,זרד ירוק דק,וחוזר חלילה. בשלב מסוים לא יכול היה האפס להבחין איזה אמצעי מצליף בו. הכל מעורבב אכזרי וכואב כל כך. או אז נעשה השימוש בגלגל הכאב. הגבירה חרצה פסים באחוריו והמשיכה להצליף והדם בצבץ, פרץ ונזל.

בעודו כורע על ברכיו חש בשקט מאחוריו כשגברתו מעבירה את אצבעותייה על הדם הניגר. ואז ניצבה היא לפני כשכתמי הדם מרוחות על שדייה והוא נצטווה ללקק שוב ושוב. חרדה אחזה בו. הפחד שיתק אותו אך לא יכול היה לסרב לגברתו - ליקק בשקיקה בתאווה בטירוף כשבכל רגע עומד הוא להקיא. אך עשה זאת. לא נשארה שום טיפת דם על חזה הגבירה. כעבור שניות אחרות לגם כוס מים כי אחרת היה מתעלף ללא ספק.

בהמשך לא הפסיקה להתעלל הגבירה באברו הנעול, זיינה את נקבו הנשי עם הדילדו השחור והתעללה בפתחו עם אצבעותייה. שעות על גבי שעות עד שהאפס ביצע בה את הפיסטינג האהוב עלייה, גמר על ירכה הצחה עם הסרת הכלוב ונפרד מגברתו כשהוא מנשק את כפות רגלייה באושר.

 

 

רגעים של בריחה​(אחר) - מדהים, יפה ומרתק.
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כל מיפגש שלכם שיאים חדשים
לפני 6 שנים
אנגלי​(אחר) - ממש פנטזיה מטורפת ומגרה.התחלתי לקרוא וחשבתי שזה לא אמיתי.תודה על התמונות המצורפות.זה לגמרי אמיתי.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י