שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 19 ביוני 2017 בשעה 8:39

 

"למפגש הקרוב אני רוצה שני זיינים – מכוערים ככל האפשר כדי שיזינו אותך בארבי שלי" – כך מודיעה הגבירה נחרצות. האפס חש כי הגבירה כועסת למרות שחש שלא תודה בכך. עוד ידע כי עליו להשיב בחיוב ולהירתם למשימה ובהצלחה רבה. אחוז התרגשות וחרדה כאחת פנה לכל הזכרים שפנו אליו באתר האינטרנט הסוטה למדי וביקש שירתמו למשימה. הזכרים הנלהבים שהפגינו היענות והתלהבות בתחילה נשמעו עתה מהוססים למדי. האפס נלחץ וניסה להפעיל את כל קסמיו. איזה זיין יתלהב מהרעיון שהוא מוזמן לזיין קרוסדרסר זכר נשי בתנאי שהוא מכוער ודוחה?

אחד הזיינים נראה כה מכוער וכה דוחה עד שהאפס כמעט והתחנן שיגיע, אך ברגעי האמת הוא נעלם כמו רבים אחרים. לקראת בוקרו של יום קיבל הבטחה משני זיינים להגיע לבצע את המשימה, אך שעות אחדות לפני שכרע על ברכיו בפני גברתו הצטמצם המספר לזיין אחד.

בטרם הגיע, התייצב בפני גברתו במראהו הנשי והסקסי עם הכלוב על אברו העלוב. הגבירה לא היססה לרגע ופתחה בהצלפותייה האכזריות על ישבנו. גלגל הכאב פצע את עורו המאדים והפך אותו למדמם והגבירה חשה מן הסתם אושר עילאי. ברגע מעבר הרשתה לו לרחרח את גופה וללקק את אצבעות רגלייה האלוהיות והטעימות כל כך ושוב חזרה להצליף.

לקראת הגעת האורח היטיבה הגבירה את לבושו של האפס שלה עם איפור כבד וסוטה למדי שהפכו את חזותו לזה של דראג קווין מפחיד. שדיו הכבדים , הפאה עם השיער הארוך הפכוהו לבארבי סקסית ומפתה שמעטים היו עומדים בקסמה. טרם הגעת האורח החדירה הגבירה לנקבו הנשי דילדו שחור ארוך חדש כדי להכינו לחוש בזיינו של האורח עמוק ללא כל בעיות מיוחדת.

משהגיע ופתח את דלת הדירה נראה היה כי החסיר פעימה. האפס שכב על גבי ממשש את שדיו הכבדים והגבירה עם הדילדו השחור מזיינת אותו לקול אנחותיו המתגברות. הציפה לקבלת פנים שכזו?

"תתפשט", הורתה לו ללא מילים מיותרות והאורח ביצע את הוראתה חיש קל.

"הבארבי שלי רוצה למצוץ זין חם", שאלה הגבירה תוך כדי כך שהיא מגבירה את קצב הזיון.

"כןןן...בבקשה גברתי", מלמל האפס המיוחם.

 

האורח התיצב עירום עם אברו אל מול פיו של האפס שהחל למצוץ בתאוות אין קץ בעוד הגבירה ממשיכה בזיון הנמרץ והאגרסיבי. האפס הנשי השקיע את כל כולו, אך שוד ושבר. הלא צפוי קרה ועוד איך קרה. אברו של האורח סרב להזדקר. התסכול הלך וגבר וכל הנסיונות כשלו מן הסתם. במשך שעה שלמה ניסה האפס שוב ושוב אך כשל לחלוטין במשימתו. הגבירה לא כעסה יותר מדי. כנראה שחשה בהתרגשותו ונבוכותו של האורח , אשר ניסה להזקיר את אברו בנפרד על ידי אוננות עצמית, אך ללא הועיל. נסיונותיו לחדור לפתחו הנקבי כשלו כישלון חרוץ ובשלב מסוים התלבש ויצא לדרכו אל החשכה תוך כדי מלמול התנצלויות בלתי פוסק.

יציאתו לא גרמה לכל משבר. הגבירה הייתה ממוקדת מטרה. הרגע הגדול של הפיסטינג בפתחה האלוהי הביא אותה לאורגזמת על כפי שהיא כה אוהבת. האפס – לאחר שהסיר את הכלוב בהוראת הגבירה - אונן במעלה ירכה – קרוב אך גם כה רחוק מפתחה והתפרק לחלוטין מחוסר אונים כשנוזלו הלבן שטף את הירך הצחה והאלוהית.

דקות אחדות אחר כך הייתה הגבירה כרגיל ברכבו של בעלה שהגיע לאסוף אותה והאפס נותר בגפו, חסר אונים – נעול שוב ומתוסכל. בדיוק כפי שרוצה הגבירה שיהיה תמיד.

"למפגש הבא אני רוצה שלושה זיינים", סימסה לו כעבור שעה קלה.

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י