שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 10 בספטמבר 2017 בשעה 8:52

 

עשרות פניות הזיינים החרמנים מוינו בקפידה על-ידי האפס. הצילומים המגרים לזיין את נקבו הפעור באתרי ההיכרויות המובילים עשו את שלהם. השאלה נותרה בעיינה – מיהם שלושת הזיינים שהיו ראויים למלאכה. המיגוון היה בלתי נגמר – מנשואים מזדקנים ועד צעירים רהבתנים : כולם הראו התלהבות אין קץ למשימה : לזיין את האפס הנשי לעיני גברתו המצפה והמצלמת במצלמתה , ללא סימנים מזהים מן הסתם.

לקו הגמר הגיעו שלושה – תימני חסון כבן 40 בעל זיין ענק רב און, אותו כבר מצץ האפס בשקיקה בעבר. המנומס בעל משקפי הקרן העבים שהצהיר כי הוא נשוי אך דו מיני הוא. וזיין הגבירה מעברה שיעשה הכל כדי לזכות שוב בחסדייה, אפילו לזיין את האפס שלה.

בשעה היעודה התיצב האפס העירום עם הכלוב הנועל את עלובו כשהוא לרגלי גברתו המתעללת. כיוון שדחק לו הזמן נדחה סשן ההצלפות לשעה מאוחרת יותר. האפס אופר בכבדות, הרכיב את שדי הסיליקון הענקיים שרכשה עבורו גברתו, פאה עם שיער ארוך בגוון הדבש ובגד רשת שחור וסקסי. לרגליו גרב את גרבי הרשת השחורים הרשתיים ולרגליו נעלי העקב האדומות הסקסיות.

השניים הראשונים הגיעו בשעה היעודה והשלישי דיווח כי יאחר והגבירה בחרה לא להמתין. תוך שניות נעמדו השניים מולו עירומים דוחפים אל פניו את אברם הזכרי רב התאווה. השניים התבקשו להשתמש בקונדומים והאורגיה החלה. הגבירה ניצבה מולה עם שמלה שחורה וסקסית ובידה המצלמה. אלא שמן הסתם ההתרחשויות בשעה הארוכה מאז החלה האורגיה המצופה לא כל כך תאמו את הציפיות. הגבירה ביקשה לזיין ראשונה את הנקב הנשי של האפס שלה באמצעות הדילדו השחור הענק. במקביל התקשה החסון להרכיב את הקונדום ומצא עצמו מנסה בטירוף חושים במשך שעה ארוכה להרכיב קונדום ועוד אחד אך שוד ושבר – כולם אחד אחד נקרעו אל מול כלי זיינו הענק. המנומס היה כבר עם איבר ענק והאפס מצץ אותו שוב ושוב כשגברו טוחנת את אחוריו עם הדילדו. המנומס קירב את פניו אל פני האפס הנאנק ונראה היה כי מחפש הוא לנשקו. בשלב מסוים מצא עצמו האפס חסר חמצן מחשב להתעלף מהסיטואציה הצפופה. גברתו חשה במצוקתו והרפתה מעט אך המנומס היה חסר סבלנות לזיין את נקבו הנשי . לאחר דקות מעטות נתנה לו הגבירה את האור הירוק. הזיון היה חזק אלים והאפס חש את מלוא אונו בתוך נקבו הנשי וכל שעבר במוחו היא תחושת אונס שחשה אישה בסיטואציה דומה.

בשלב מסוים הפסיקה הגבירה את הסיטואציה כאשר האפס מחשב להתעלף עם נקב נשי טחון עד דק. המנומס המורעב הפתיע את הנוכחים וביקש למצוץ לחסון המתוסכל הנאבק בקונדומים הסוררים. כאשר השניים היו עסוקים במציצה הלא צפויה סר האפס לחדר אחר כדי להתאושש כאשר גברתו מסמנת לו שמבחינתה נגמרה הסיטואציה. השניים פרשו מן החדר לא לפני שהמנומס אונן על הרצפה והגיעו לפורקנו בקול שאגה רב עצמה.

הגבירה החליטה לוותר על הגעתו של השלישי וכך נותרו שניהם להמשך הסשן שכלל בעיקר את ניתוח האירועים הבלתי צפויים ומשם הצלפות והתעללות מתמשכת בעלוב הכלוא.

לקראת סיום הסירה הגבירה את מלוא בגדיה מעלייה ונתנה לאפס הנעול את חופש הפעולה לרחרח את עורה וללקק כל איבר בגופה. הסיטואציה הבלתי שגרתית הזו נמשכה זמן ארוך ובלתי נתפס אך סיומה הייתה באורגזמת פיסטינג מטורפת של הגבירה ושל האפס(לקראת סיום התבקש להסיר את הכלוב) שגמר על ירך הגבירה הצח.

סשן ארוך ובלתי צפוי שעוד ידובר בו רבות מן הסתם.

 

 

המובן מאליו - יש שיר של דנה ברגר שמתנגן לי כשאני קורא את הבלוגים שלך
(עד הקצה)
לפני 6 שנים
מענטז​(אחר) - וואו
חזק מאוד
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י