שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 14 בספטמבר 2017 בשעה 9:41


ערב ממסטל

"תמתין לי בעירום על ארבע. נעול וכשאכנס תתנפל על אצבעות רגליי. מסמסת הגבירה.

האפס הנעול שלא גמר ימים כה רבים מחורמן כל כך. זקוק כל כך לחוש בגברתו. אבוד כל כך בלעדייה. מחכה כבר כשתגיע כדי שיוכל לנשום, ללקק להריח לגעת. כמה חוסר סבלנות הוא חש עד שמגיע הרגע הזה. וכשהוא מגיע -–היש אושר גדול מזה? התנפלות על האצבעות. רגל אחר רגל. הטעמים האלוהיים, הריח המשכר, ההשפלה שהנה אך לפני שעה היה סמכותי בחליפת עסקים בישיבת הנהלה צפופה ולחוצה , ועתה סמרטוט רצפה מושפל של ממש.

הגבירה נהנית לראות את האפס שלה ככה. חייתי ומכור. מלטפת את אברו העלוב המכווץ בתוך כלוב הפלסטיק. מחדירה את אצבעותייה לתוך נקבו הלחלוחי המתאווה כל כך להרגיש חדירה שוב ושוב ועוד ועוד.

לאפס ציפתה מתנה הפעם – שמלה חדשה סקסית ומהודרת . כשלב אותה עם זוג שדי הסיליקון השופעים, הגרביונים השחורים ונעלי העקב האדומות – מעטים היו מוכנים להמר כי לא נקבה ביולוגית עומדת מולם.

הגבירה חדרה שוב ושוב עם הדילדו השחור הארוך. זיינה והצליפה עם זרדים ירוקים ומחבט קש קטן חדש. שעות על שעות היו הגבירה והאפס שלה בריחוף אין סופי לאחר עישון ג'וינט איכותי וממסטל. הגבירה מן הסתם לא הושפעה כי אין זה ממנהגה לאבד שליטה. האפס התנדנד שוב ושוב אך חש ברקיע השביעי למרות הכאב הבלתי פוסק מההצלפות וההתעללות בעלוב הנעול.

בבוא העת ביצע בגברתו את הפיסטינג האהוב עלייה ,לאחר שעלובו שוחרר מן הכלוב. כשגמרה הגבירה בצרחות הורתה לו לגמור על ירכה הצחה ותוך שניות התפרק אף הוא ביבבות וצרחות קורעות. השניים צנחו חסרי אונים, מאושרים יותר מכל נפש חייה על פני הכדור.

שעה אחר כך הייתה הגבירה במפגש משפחתי שגרתי עם בעלה-אהובה וילדייה כשהאפס נוהג בדד לביתו. שנים ארוכות מאושרות ובלתי נגמרות.

 

יואב 31​(אחר) - אין עלייך את פשוט מלכה
לפני 6 שנים
רונבו​(נשלט) - נדירה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י