שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 16 בנובמבר 2017 בשעה 8:39

 

"תדאג שיגיע זיין למפגש הקרוב". לשון הודעת הגבירה. רבים הפונים לתא הדואר האלקטרוני. חייבים לסנן מי מתאים ומי ראוי. לבסוף נבחר המקועקע שהתבקש להגיע בשעת ערב מוקדמת לחדר השינה החשוך והרומנטי.

שעות אחדות קודם לכן והאפס ממתין לגברתו בלבושו הנשי עם גרביוני רשת אדומים חדישים וכפפות אדומות ארוכות עד המרפק. כשמגיעה האלוהית מתנפל על אצבעות רגלייה ומלקקן שעות ארוכות בתאווה לאחר געגועי אין קץ של ימים ארוכים. הגבירה מפגינה קוצר רוח ושולחת את הבארבי הסקסית לעמידת המוצא להצלפותייה. אלה מתחילות במרץ ובעוצמה בלתי צפוייים. הבארבי הסקסית מתמוטטת שוב ושוב, מנסה להתאושש. , ניצבת על רגלייה מוכנה להמשך ההצלפות. הגבירה ממשיכה והבארבי מתמוטטת וחוזר חלילה.

השעה להגעת הזיין מגיעה והגבירה מכינה את האפס שלה לקראתו. פאת שיער הדבש מסורקת היטב, האיפור על הפנים מושלם. שדיי הענק אחוזים היטב בחזיית תחרה חדשה והדוקה, גרבוני הרשת האדומים מתוחים ונעלי העקב האדומים במקומם. כך גם הכלוב על האיבר המחוץ ושמלת התחרה השחורה הסקסית.

האורח מגיע ומתפשט חיש קל. הבארבי מתנפלת ברעב על אברו התפוח והענק ותוך שניות אחדות הוא מזדקף רעב לעוד ועוד. הגבירה - במקביל - עוטה על ירכייה את הסטרפאון עם הדילדו השחור הענק. הבארבי עוברת לתנוחה האהובה על גברתו והיא מתחילה לזיין את נקבו הנשי עמוק עמוק שוב ושוב. האורח ניצב מעל פני הבארבי הממשיכה למצוץ את אברו בתאווה. כשהוא עומד לגמור, הוא מסיר את הקונדום ופורק את כל נוזליו על פני הבארבי המאופרים , מתלבש יוצא לדרכו.

שעה קלה אחר כך, הגבירה גומרת ואחרייה האפס - שהסיר את כלובו – כרגיל על ירכה הצחה והרכה כל כך. הבעל האוהב ממתין בחוץ להסעת הגבירה והאפס , לאחר שהרכיב שוב את הכלוב, מתארגן ויוצר בגפו אל הלילה השחור.

שיגרה – גבירה, אפס וזיין תורן !

 

 

Arminius​(נשלט) - נשמע שנהניתם
לפני 6 שנים
רגיל מבחוץ​(אחר) - וואו חלום!
לפני 6 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - נשמע שהיה לכולם כייף. תהנו. :-)
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כמה רומנטי
לפני 6 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - סקסיי
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י