שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 1 במאי 2018 בשעה 7:54



כשבוע בחודשי הקיץ החמים והלוהטים הקדישה הגבירה האלוהית למשפחתה הענפה בטיול באירופה הקרירה. האפס הנעול נותר מאחור גלמוד, בודד וחסר אונים. ריחוקה של גברתו מוטט אותו נפשית. ניתן לציין בהגינות שהגבירה חשה בכך היטב והמשיכה לשמור על קשר על האפס המנותק שלה ולעודד כי שיבתה קרובה, אך הימים זחלו כל כך. יותר מבעבר.

משהגיע היום הנכסף ולאחר הפסקה לא קצרה המתין האפס הנעול על ארבע לכניסת גברתו לחדר המיטות המלכותי שלהם בשנים האחרונות. לא נאמרה מילה. הגבירה התישבה על המיטה והושיטה את רגלה האלוהית עם סנדל העקב והאפס הסתער ברעב עצום ללקק, לרחרח ולמצוץ בטירוף חושים.

הרעב היה גדול וכביר וכך גם הנהמות שהשמיע האפס כזאב ערבות רעב אל מול פיסת הבשר החם אלייה נכסף כל כך. גדול היה גם הרעב לחוש את נקבו האחורי מלא והגבירה בטוב ליבה החדירה את אצבעותייה לשם שוב ושוב והאפס רכב עליהם בטירוף שהלך וגבר כשהגבירה גם הקפידה לחפון בידייה את אשכיו התפוחים עם הכלוב והעלוב הנעול בתוכו.

ואז הגיעו ההצלפות שהגבירה כה חיכתה להם. טירוף החושים היה עתה של הגבירה. שוב ושוב ללא רחמים. 5 זרדים ירקרקים המתינו לגבירה והיא לא החמיצה אף אחד מהם. הצלפות מימין. הצלפות משמאל. אף פיסת עור מישבנו הלבנבן של האפס לא נותרה ללא סימן. האפס איבד כבר את תחושת הזמן, עד שלפתע – לאחר צלילים חסרי מנוחה בסלולרי של הגבירה – הסתבר שזיין זכר בדרכו לבצע את במשימה שהטילה עליו הגבירה. תוך דקות הפך האפס העירום לאשה כוסית עוצרת נשימה – פאה עם שיער ארוך בצבע הדבש, איפור כבד ונשי על פניו, שדי ענק עם חזיה לחזהו, תחתונים שחורים ומחרמנים למתניו, גרביוני רשת שחורים לרגליו ונעלי עקב אדומות וזנותיות לכפות רגליו.

הגבירה שידרה חוסר זמן וסבלנות ופקדה על הבארבי הנעולה לשכב על גבה וחיש קל החדירה לנקבה הפעור את הדילדו השחור הענק והשמנוני. כשהגיע האחרון שנראה בשנות העשרים לחייו מצאה הבארבי תוך שניות את אברו הענק בפיה. כשהגבירה מזיינת עם דילדו ובפיו איבר ענק רותח וחם, חשה הבארבי כי היא מתפוצצת מרוב תאווה. כמה חיכתה לרגע האלוהי הזה.

בשעה הקרובה החל הצעיר לזיין את הבארבי בהתלהבות אין קץ. בתחילה על גבה ואחכ על ברכייה, שוב ושוב ללא הפסקה הלם, טחן וזיין במקצועיות ללא כל רחמים. לבסוף גמר אל מול פני הבארבי ונדרש על ידי הגבירה להתלבש ולעזוב. בטרם יצא לדרכו התחנן להבין " "איך הייתי?. איך הייתי?" איך היה? זקוק היה מן הסתם לחיזוקים לגבריותו. "היית זיין מדהים" מבקש האפס למסור בהזדמנות זו.

משהלך קרסה הבארבי הקשישה והתמוטטה מעצמת המאמץ הפיזי. לאחר שעה קלה התאוששה. או אז הורתה הגבירה להסיר את הכלוב ושאר התוספות. גידי גוב שר ברקע והאפס וגברתו הפליגו למחוזות אחרים עם אורגזמות שלא ניתן לתארן.

שעות ארוכות אחר כך שקדה הגבירה מן הסתם להכין חביתות למשפחתה, בעוד האפס המוצלף והמוכה התמוטט על ספת ביתו חסר יכולת לנוע.

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י