שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 6 שנים. 30 באפריל 2018 בשעה 7:11

האפס חש את גברתו. לא רגועה, חסרת מנוחה, לחוצה ומתוחה. עבודה, עסקים. בית. משפחה. הורים. כשכך חשה הגבירה יודע הוא כי עומד בפניו סשן אכזרי במיוחד. וכשהמתין לגברתו לבוש בגרביוני הרשת השחורים, נעלי העקב האדומים, השמלה הזנותית והכלוב נעול על עלובו – ידע שעליו להיות במיטבו למען אושרה.

משנכנסה בשערי הדירה הכפרית הצוננת כשבחוץ חום איימים בלתי נסבל, חש האפס הנשי התרגשות עצומה. הגבירה החדירה את ידה אל תוך השמלה ומיששה את האשכים המחוצים בדממה מוחלטת. האפס נאנק והגבירה לא הפסיקה. כשהסתובב בהוראתה החדירה לפתחו הנקבי אצבע ועוד אחת ועוד אחת עד שהפך למיוחד והחל לרכב שוב ושוב על האצבעות הרותחות.

בשלב מסוים מאסה הגבירה בסיטואציה ונשכבה על המיטה הענקית והורתה לאפס להסיר את נעלי העקב שלה. הוא הסתער על המשימה ובמשך כשעה מצץ כל אצבע משוחה בלכה אדומה. כל פיסת עור הבאה במגע עם הקרקע , עם נעל הגבירה. למטה למטה. בתחתית שבתחתית.

ואז התיצב במקום שאוהבת הגבירה מכל – אל מול המיטה, כפוף. הגבירה בחנה את חמשת הזרדים הירקרקים שקטף עבורה באותו בוקר והחלה להצליף באכזריות. האפס קרס והתרומם. ההצלפות נמשכו שוב ושוב. האפס קרס והתרומם. ההצלפות נמשכו שוב ושוב. האפס קרס והתרומם. ההצלפות נמשכו שוב ושוב. שעה ארוכה או יותר עד שהתמוטט.

בשלב זה, לאחר מנוחה קצרה וחסרת סבלנות דרשה הגבירה כי יחליף שמלה ויחבר לגופו את שדי הסיליקון הענקיות שרכשה עבורו. לראשו פאת השערת הארוך בצבע דבש. האפס הפך לבארבי הכוסית אותה עמדה הגבירה לזיין בשעה הקרובה. והגבירה זיינה. למתנייה דילדו שחור ענק שהוחדר שוב ושוב . "תסתמי את הפה".."את שרמוטה"..."מזדיינת"....אלה המילים ששמעה הבארבי שוב ושוב ולא רצתה שהגבירה תפסיק ולו לרגע.

הבארבי התמוטטה בשלב מסויים. שלוש השעות שחלפו היו אינטנסיביות יותר מריצת מרתון. הקריסה הייתה מוחלטת, אך הגבירה לא הפסיקה להתעלל בעלובו הכלוא של האפס בעודו מנסה לנוח לרגעים ספורים. עתה הורתה לו להסיר את הכלוב והביטה למראה האיבר המדולדל והמרוקן שמולה.

הגבירה הורתה לאפס לשכב מעלייה כדי לחוש את גופו ואת אפסות אברו הנוגע בפתח מקדש תאוותה. האפס הממוטט קרס. רק משהסירה מעליו את כל האברים הנשיים והוא נותר חסר כסות, התעוררו הוא ועלובו לסצנה בלתי שגרתית. עלובו לא חדר אך היה קרוב וקשיח כל כך. לפתע חש האפס את נשמת הגבירה מרחפת מעלייהם ומחבקת. היו אלה רגעים בלתי נשכחים. הגבירה כבר הורתה לאפס להחדיר את ידו בפתחה עד שגמרה בצרחות איימים והוא תוך שניות הגיע לפורקן על ירכה הצחה בצרחות ובאפס נשימה.

שעה קלה אחר כך, ניהלה הגבירה בנמרצות ישיבת עסקים מוצלחת כשהיא מחייכת בנעימות למשתתפים וכרגיל משיגה את יעדייה. המשתתפים ההמומים שלא חזו בחיוך נינוח מהבוס האיימתנית, היו מן הסתם בין המרוחים המאושרים. האפס דיגה אל בייתו מוצלף, דאוב וכאוב אך מאושר כל כך.

יואב 31​(אחר) - אוףףף כמה שהצלחת לחרמן אותי
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י