שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 5 שנים. 28 באוקטובר 2018 בשעה 9:12

הפעם ידע האפס שגברתו תבוא מורעבת ואכזרית יותר מאי פעם. כשהמתין לו חמוש בכלובו על אברו העלוב, נעלי עקב, גרביונים, שמלת תחרה סקסית צמודה ופאה בלונדינית לא ידע עד כמה. הגבירה אלגנטית כהרגלה מיששה עם הגעתה את האיבר העלוב הקפוץ בכלובו וחיש קל הגישה לפיו המורעב של האפס את אצבעות רגלייה המשוחות בלק אדום ומטריף. ההסתערות עליהן בלשונו החמה הייתה מיידית. כשהשמיע את קולות נהמותיו הבין עד כמה היה אף הוא אפס מורעב.

כשהורתה הגבירה לאפס להתיצב על רגליו לא הבין כנראה מה מיעדת לו. אך כששלפה מתיקה את האטבים הזעירים הבין מייד. זוג הוצמד לפטמותיו ועוד עשרה נצמדו לאשכיו התפוחים. הכאב היה נוראי ועצום, אך האפס שהביט בחצי מבט בפנייה של גברתו מעולם לא ראה אותה כה יפה ומאושרת. גם כשטפטפה חלב נרות בוערים על אברו ועכוזו נשמר היפי האלוהי הזה. כשהורידה את האטבים צנח באפיסת כוחות.

הגבירה מיהרה להורות לאפס לשכב את גבו לאחר שפתחה את פתחו הנקבי באצבעותיה הענוגות. עתה הרכיבה למתנייה את הדילדו השחור הענק וחיש קל כבר החדירה אותו עמוק. בתחילה היו תנועות הזיון איטיות אך הקצב התגבר והזיון הפך לטחינת נקב בלתי פוסק. שוב ושוב הלמה הגבירה עם הדילדו השחור הענק בתוך הנקב המורעב. שוב שוב. עמוק עמוק. שוב עמוק. עמוק ושוב ושוב.

בהמשך הגיעו ההצלפות הנוראיות עם הזרדים הירוקים. פצעים נפערו על עורו ישבנו המאדים והחרוט של האפס. עוד ועוד ללא רחם. מדי פעם השקתה הגבירה את פיו במים כדי שיצבור כוחות להמשך. והגבירה לא היססה לרגע – גם כשקרס המשיכה להצליף עד שהתמוטט לחלוטין.

הגיעה העת להתעלל בעלובו משהוסר הכלוב . חיש קל גדל הוא וטפח והתקרב לפתחה הנקבי האסור של הגבירה. רק התקרב ולא יותר. במקומו בוצע הפיסטינג עם ידו הבלוייה והגבירה גמרה בטירוף חושים. אברו שצנח זה מכבר הוצמד לירכה הצחה ותוך תנועות נמרצות הגיע אף הוא לאורגזמה מטורפת עם איבר מדולדל.

כמה אלוהות !

כמה עליבות!

שזורים האחד בשני בטירוף חושים.

 

bondman​(נשלט){FLR} - איזה כייף.
אלוהית + העלוב שלה = גן עדן. :-)

לפני 5 שנים
מבולבל1​(נשלט) - וואו! כתבת מדהים
לפני 5 שנים
puffin​(נשלט) - נקטר של תשוקה והתמסרות תאווה ללשון
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י