שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 5 שנים. 5 בנובמבר 2018 בשעה 9:29

 

איך מודדים ערגה לאצבעות של גבירה?

מומחים, פסיכולוגים וסקסולוגים תרים במשך עשרות בשנים אחרי סולם ערכים למדידת תשוקה מכל סוג שהיא. יחד עם זאת טרם נמצאה מידת התשוקה הראוי והמקובלת. אך מדידת תשוקה לאצבעות רגלי גבירה? לא נראה כי אפילו פסיכולוג אחד העלה על דעתו שיש צורך באמת מידה שכזו. אף לא אחד. מה שבטוח לו היה אחד מהם נוכח במפגש של האפס עם אצבעות גברתו עת הסתער על אצבעותייה במפגשם האחרון, היה עד לשיא התשוקה האפשרית.

תשוקת הגבירה לזיין את האפס שלה בתחילת מפגשם הופכת לשיגרה. כך היה מייד לאחר שינק מעשרת אצבעותייה זמן ממושך שלא היה מספיק דיו. שכוב על גבו, ישבנו מעל כריות ורגליו כלפי מעלה ציפה האפס להחדרת הדילדו האימתני למתני הגבירה. וכך היה – זיון ארוך, אגרסיבי, חזק ובלתי מתפשר. האפס חש כי זמני הזיון ארוכים מבעבר וגם יכולתו לספוג זיין עבה שלא הופך אף פעם לרפוי גדלה והולכת. הצורך בזיין עמוק בתוך נקבו הפך לחלק מחייו של האפס הנשי. כמה מצפה הוא לקבל את גברתו בתוכו. הצפייה כה רבה ודרוכה כל כך.

יחד עם זאת משמגיע הזיון על קיצו – לרוב בגלל התכווצויות רגלי האפס -  האפס כבר חסר אונים וחסר נשימה. מה עוד שלאחרונה שבה הגבירה אל תחביבה החדש-ישן – אטבים על עלובו, יותר נכון על אשכיו המבצבצים שכן העלוב כלוא הוא בתוך כלוב הפלסטיק הנצחי. אטבים אלה, הנצמדים גם לפטמותיו של האפס, גורמים לגבירה אושר עילאי. פנייה קורנות ככל שהאפס נאנק מכאבים, או כמו שמציינת הגבירה " עינייו יוצאות מחוריהן מרוב כאב". העינוי הזה הוא הנורא מכל ובסיומו המתמוטט האפס ולאכזבת גברתו גם לא יכול היה לשאת בהצלפות זמן ארוך כשאלה נצמדים לאשכו ולמפשעתו.

או אז בקשה הגבירה מהאפס שיסיר את הכלוב מעליבותו והחלה להתעלל בכלי הזכרי שהלך ותפח ככל שחלף הזמן. נאלץ הוא לשפשפו על שוקה, ירכה, בין רגלייה, אך לא להחדירו אל פתחה. זה – אסור עליו בתכלית האיסור. האפס הופך כך לכלב מורעב הגבירה מקפידה לאחרונה גם להסיר מעלייה את כל בגדייה כשמתרחשת הסיטואציה. המראה מטורף ומעורר חושים עד בלי די. כל זאת עד שמבצע האפס בגברתו את הפיסטינג שכה אוהבת היא ואחר כך פורק על ירכה ביבבות נוראיות.

חיים של אפס. מישהו היה מוכן להתחלף עימו?

NATALI T​(שולטת) - הייתי שמחה אם העבד שלי היה עובר סשן כזה
לפני 5 שנים
הגבירה ליליאן​(שולטת) - מה הבעיה?
הכל ענין של חינוך :)
לפני 5 שנים
Aציבעוני​(אחר) - המציאות זה לא בלוג
לפני 5 שנים
עיניים נוגעות - מרתק.
זכיתם.
לפני 5 שנים
עיניים נוגעות - מרתק.
זכיתם.
לפני 5 שנים
נמשל​(נשלט) - ברורררר!!
לפני 5 שנים
5965ghj - כתיבה יפה ומחרמנת כל כך.. ברור שהיתי שמח להתחלף איתו
לפני 5 שנים
longway - איזה זין עלוב בכלוב...
לפני 5 שנים
PhilMccangerboraich​(נשלט) - הייתי מאוד שמח להתחלף איתו..
לפני 5 שנים
Narkos - הוד מעלתך מסכימה להתחלף עימו?
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י